Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(ook 1e rang bijvoorbeeld?)
|
Ha, ik ga d'r waarschijnlijk heen!
M'n (suiker ![]() ![]() M'n moeder wil nu een kaartje voor d'r verjaardag (dan betalen we het met z'n 3en, dat is te doen) en dus kan ik er dan heen met haar!!! Heb d'r zin in ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien draaien alle voorgaande musicals in het Fortis meer dan 2 jaar en werden sommige meerdere malen verlengd (ook als publiciteitsstunt natuurlijk). Dus ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat ie opeens is afgelopen. |
![]() |
|
Weet iemand een plattegrond te vinden van het Circustheater?
En dan niet met enkel welke delen welke rang zijn, maar ook met rij- en stoelnummers... Ik weet niet óf je inbreng kan hebben bij het boeken van je kaartjes, maar mocht dat kunnen dan is het wel handig als ik zo'n plattegrondje bij de hand heb...
|
Ik heb zojuist geboekt.
Dinsdag 5 oktober ga ik naar the lion king!! ![]() Een dag na m'n verjaardag ![]() Ik zit op Ring Midden, rij 5, stoelen in het midden, aldus meneer Ticketline. Volgens hem zijn dat super goede plaatsen, dus ik geloof hem maar ![]() Heb er echt super veel zin in!
||
Citaat:
En laat je (natuurlijk) even weten hoe het was??
||
Citaat:
En ik ga met mn moeder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Draai hier overigens al elke dag de muziek van de Lion King. Mega mooi, ken bijna alle teksten al uit m'n hoofd ![]() Heb zooooooo'n zin!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Spoiler
Ik ben afgelopen vrijdag geweest in NYC, en het was helemaal geweldig, die kinderen die daar zongen, zo mooi!!!
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
Ik ben afgelopen zondag geweest....WOW. Twas ech mooi!
Ik zat op de 3e rang helemaal aan de zijkant van het podium en ik kon echt super goed zien ![]() ![]() Ma ech mooi hoe ze die kostuums en poppen gemaakt hebben ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Woei, ben net geweest en vond hem super mooi!!!
Ik zat in de ring om de zaal heen op de 2e rij en helemaal in het midden. Echt de beste plek die ik ooit gehad heb! Volgens mij had ik heel de originele cast, want alle stemmen herkende ik van de cd. Scar, Rafiki en Nala (zowel jong als oud) zongen ontzettend mooi. Mufasa vond ik iets minder. Hij had nogal een buitenlands accent. Oh, hij was dan ook misschien niet de originele cast, dat weet ik niet. De beesten waren natuurlijk grandioos en veel humor ![]() Alles was wel onduidelijk gearticuleerd dus ik was blij dat ik alle liedjes al kende.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Lion King 3D re-release! Noedelhap | 38 | 03-11-2011 14:53 | |
Films, TV & Radio |
Aahhh wat leuk, the Lion King terug in de bioscoop. Verwijderd | 1 | 29-09-2011 00:53 | |
Muziek |
Lion king muziek Judelientje | 24 | 26-06-2006 21:36 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 | |
Films, TV & Radio |
Lion King III Stefanie | 27 | 11-03-2004 19:41 | |
Films, TV & Radio |
george of the jungle fruitmand | 7 | 19-05-2002 11:13 |