Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Lief gedicht hoor ![]() ![]() ![]() Hoe later het werd hoe minder rustig hoor ![]() ![]() Maargoed ik vond 't zeker geslaagd en iedereen die foto's heeft geschoten mag ze mail naar doc@scholieren.com dan komen ze vast wel goed terrecht ![]() Leuk om gezichten bij nicknames te zien ![]() Ik wacht trouwens nog even tot de vrouw met het schrift die teksten op het forum dump, dan kan iedereen zien hoe geweldig we bezig zijn geweest ![]() Secreet waar blijft de orgelman? Bij de Mr. Jack's hebben we maar gegeten, dat zullen we wel merken als we morgen op 't toillet zitten ![]() ![]() Het was gezellig... Ik ga later nog wel wat mensen persoonlijk aanspreken ofzo..daar heb ik nu geen pit meer voor...morgen gaat om 5:50 de wekker ![]()
|
Whahaha ow god waarom lijkt het alsof ik doc aant P***** ben?
![]() y gothic, leuke gedichies, je leek me een lieve meid, too bad dat je zo ver zat ![]() (en zo snel wegging ![]() Tenkz allemaal ennuhhh Doc...orgelman is coming up !
|
Heerlijke vrolijke meid,
Gedoemd tot meetingleider, Heeft aan alle mensen schijt, Terwijl ze zichzelf blijft. Op het forum leert men jou kennen, Niemand kan jou missen, Van te voren denk je te moeten wennen, Maar dat blijkt niet nodig te zijn. Ze is niet gek, ze is niet hard, Gewoon een vrolijk persoon, Gezellig om mee om te gaan, Soms raar, soms ook heel gewoon. Klopt btw niet helemaal ![]() Deed vrolijk, wasset niet ![]()
|
Verwijderd
|
*is nog ff online*
********@planet.nl voor de foto's. Als je me wilt mailen: ********81@yahoo.com .. die eerste heeft meer ruimte, maar ik controleer hem niet zo vaak. MSN op aanvraag ![]() Het was een erg gezellige meeting, heb spierpijn van het lachen ![]() Maar goed, al met al: erg gezellig en voor herhaling vatbaar ![]() |
![]() |
|
ik vond het baksteen,
fotos's van mij zijn er in totaal 65 kunnen , er nog meer worden afhankelijk van photosoep. staan op het net, de url is via mijn meel te krijgen, edwin@edjuh.nl (dat is ook msn) het was echt biergaaf
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
I want foto's!
![]() Edwin: kun je de URL niet hier zetten? Dat is toch makkelijker??? (was dat nou jouw toestel waar die foto van mij en Mariamne in stond? die wil ik namelijk wél zien ![]() Ik vond het heel leuk en gezellig, ik baalde wel dat ik zo verkouden was (heeft driekwart vast niet gemerkt ![]() Enne... Marleen: ik ga de volgende keer gewoon naar Eindhoven ![]() ![]()
|
Bas kun je mijn artistieke foto's trouwens ook even doorgeven, ik heb niet vaak van die moment, maar mijn meesterwerken moeten natuurlijk wel even op K&L gepost worden
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
ik wil die url wel hier neerzetten, maar ik heb op de meeting begrepen dat niet iedereen dat op prijs steld.
als dat anders blijkt, wil idereeen die er was dat dan melden (of gewoon voor de url meelen)
||
Citaat:
![]() verder geen zinnig commentaar
||
Citaat:
ik wil ze wel zien maar wil ze niet zomaar op het forum hebben staan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vind het ook nie fijn als muh foto's bij een vriendin op een site staan ofzo...heb ik er zelf geen controle meer over ![]() Komen wildvreemden ineens van: hey dit ben jij toch? Daar gaat het mij een beetje om, niet omdat niemand me mag zien... Maar als 20.00 forummers die site met url's gaat bedoelen bv weer wel,,, maar die 3 foto's vind ik geen ramp hoor ![]()
|
Ik lust ook wel een paar foto's op pim@scholieren.com...
|
Lieve mensn, het was zwaar baksteen !!!
De bus die elke keer maar net onder de Dom langs het terras scheurde waar onze klokkeluidster zat, het restaurant waar ze veel ste hard Shania Twain en Enrique Iglesias draaide en ons na afloop een klas cadeau gaven De gesprekken op het terras, restaurant en Stairway Maareh de foto's die komen nog, ben erg druk (zowel met werk als prive) dus heb nog geen tijd gehad om ze uit te laden (aaaaaaah), maareh met b-tje geduld...later deze week...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Allochtoon Reynaert | 5 | 20-07-2008 00:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Aan: Iedereen. Er schijnt een meeting te zijn, maar er komt niemand tacidvs | 66 | 13-06-2002 20:45 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |