Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou zelf iets aantrekken waar ik mezelf comfortabel & mooi in voel! Dan straal je dat allebei uit en dat is positief!]
Als ik zou gaan eten zou ik mijn zwarte jurkje aantrekken want die zit onwijs lekker en staat gewoon goed! Erg leuk en ook niet té chique!
|
![]() |
what2what? ow, wear, hehe
hoe dan ook doe aan wat je normaal ook aandoet en waar je je goed in voelt. waar je je nèt iets beter in voelt dan al je andere kleren, maar wat niet echt anders is dan de rest (iets nieuws ofzo). dan straal je dat uit. veel plezier en succes
|
Ik trek wel mijn normale kleren aan , maar wel dat ik er over nagedacht heb, niet dat ik als halve slons daar aankom. Maar dus ook niet dat ik ineens heel opgedirkt daar voor zijn neus sta terwijl ik zo niet ben. Dat is ook zo'n afknapper voor de (neem ik aan ) volgende keer
![]() Ik zou ook een beetje afknappen als die jongen in een net pak ofzo aankomt, of in z'n kleding die die al een week aanheeft, ik vind dat je best mag zien dat ie je (stiekem ![]() ![]() ![]() duidelijk? ![]()
||
Citaat:
![]() en gewoon iets aandoen wat je leuk vind en misschien stiekum beetje aanpassen aan wat diegene leuk vind. ik hou van veel verschillende stijlen...dus nou de ene keer doe ik het wat anders dan de andere keer. mja hij heeft je toch al gezien toch?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
What about Brian Verwijderd | 357 | 15-11-2007 07:36 | |
Liefde & Relatie |
Is er op dit moment een songtekst/gedicht/uitspraak die... droomkoningin | 331 | 29-04-2005 13:01 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Uitspraak op NMO Hippielove | 112 | 27-08-2002 15:09 |