Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Probeer verder ook geen contact meer met hem te hebben, je zult zien dat je hem steeds meer gaat vergeten. Er moet echt wat tijd over heen gaan. In mijn geval is het nu zo dat het me echt niet meer kan schelen wat hij doet, en met wie. Ik hoop dat jij dat over een tijdje ook zult krijgen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Als ik jou was, zou ik op tijd afstand van hem nemen, want voor je het weet komt de klap te hard aan. Ik had ook op tijd afstand moeten nemen, maar ik deed het niet en toen kwam de klap dus extra hard aan. Twee maanden na het verbreken van onze relatie ging mijn ex met een ander. Toen ik het hoorde was dat gevoel zo heftig. Ik was helemaal overstuur en ik kon drie dagen bijna niets eten, omdat ik alsmaar een brok in mijn keel voelde
|
![]() |
ik zit zelf al bijna 1 1/2 jaar in dat lastige pakket. Precies hetzelfde alleen van dat mijn ex sinds een paar weken een nieuwe vriend heeft. Dat is echt de grootste klap die je maar kan krijgen. Zo'n klap dat ik impulsief naar het bos ben gereden, haar heb gebeld ruim een uur heb gesproken en ondertussen ook nog 2 keer heb overgegeven. Ik kon het niet hebben. Ik ben ook naar een psycholoog toe gestapt omdat ik mezelf echt helemaal gek heb lopen maken die 1 1/2 jaar. Ik had nogsteeds de hoop dat het goed kwam en die hoop heb ik nogsteeds.
Echt, geloof me, neem afstand van hem, voor je eigen bestwil. Afstand nemen betekend niet dat je hem nooit meer moet zien of spreken, maar beperk het zodanig dat je jezelf niet in de war loopt te brengen over hem. Het is uit, niets aan te doen. Leef verder! Anders maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Geloof me, bespaar het jezelf, ok? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #117 ST*R | 500 | 02-07-2011 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Obsessie.......? Melissa83 | 24 | 27-11-2005 14:05 | |
Liefde & Relatie |
het los kunnen laten als hij het heeft uitgemaakt godeli | 22 | 12-01-2005 15:59 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #5!! Droomvlucht | 501 | 26-03-2004 17:25 | |
Psychologie |
trots zijn op iets wat eigenlijk wel slecht is. ~~dolce~~ | 33 | 01-11-2003 20:43 | |
Psychologie |
Geconfronteerd worden met wie je bent, of denkt te zijn? Verwijderd | 4 | 04-06-2002 21:44 |