Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 16:58. |
![]() |
||
Citaat:
En het is een nogal touchy onderwerp.
||
Citaat:
ik heb maat 40/42 (ben niet echt dik... wel stevig).. en daar voelde ik me wel eens onzeker over idd, maar als ik uit ga en ik dans en ben daar niet mee bezig en ik me lekker voel komen er ook jongens naar mij toe... uitstraling is toch wel heel belangrijk een meisje uit mijn klas vroeg een keer wat corpulent was (erg dik was het antwoord dat haar buurman gaf) ow... zei ze toen.. en is zij corpulent? vroeg ze toen ze mij aankeek.... ik kon haar wurgen. Liever te veel vorm dan helemaal geen (zij heeft toevallig geen kont en borsten, net een stokje) heb ik gezegd, en dat vind ik nog steeds (niks tegen magere/platte mensen hoor)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen erop afrekenen is fout, en niet verder kijken dan je neus lang is ook, maar soms wil/kun je die moeite niet doen. Iedereen heeft zn smaak en zn eigen grenzen, en die zijn soms wel aardig overdreven, maar dat is die persoons-eigen, en dat valt niet te veranderen zonder die hele persoon te veranderen. IK heb daar dan weer een extra mening over, maar dat laten we maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(dit was gewoon ff wat ik dacht...ben niet lesbisch voor we die reacties krijgen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
oeh goede post ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ontopic, die post van Balance lijkt me eigenlijk weinig aan duidelijkheid te wensen over. Over dunne mensen schijn je alles te mogen zeggen, maar wanneer je een dikkerd uitscheldt krijg je ineens iedereen over je heen. Dat mag niet, dat is zielig. Blijkbaar heerst de politieke correctheid in de liefde nog sterker dan in de politiek. Net zoals die domme sufkutten die meteen 'racist' roepen als je zegt dat je niet op donkere of aziatische meisjes valt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar komt bij dat t evenmin leuk is om 24/7 aan te horen dat graatmager lelijk is en dat je op een anorexia-patiënt lijkt. als dat t vervelend is om te horen dat je een vetklep bent en dat patatje beter in de vuilnisbak kan gooien. van die vriendinnen die op dieet zitten en constant benadrukken, wat heb jij toch een geluk, ik ben zooo jaloers. wil je godverdomme een dagje mij zijn, dan zal je dr nog hard van terug komen hoor. ik bedoel maar. |
![]() |
||
Citaat:
Of vind je een vent van 100 kilo geen enkel probleem? En als hij langs zou lopen, zou je dan ook denken: hé, das een lekker ding! Want daar hebben we het hier over. Aandacht op basis van het uiterlijk. Zoals ik m'n andere post al zei ligt het met liefde heel anders, maar de eerste indruk is toch echt gericht op het uiterlijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
en toen hij langs liep ken ik inderdaad naar hem en dacht ik dat inderdaad.. kg zegt nix.. het hangt er natuulijk van af hoe het verdeelt is en de lengte en dergelijke.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nog meer nog meer nieuwe zooi Giles | 500 | 02-09-2012 09:38 | |
Lifestyle |
Wat is je grootste mode/ kleding ergernis? *oma* | 352 | 15-04-2011 13:48 |