![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
over de weegschaal: probeer anders nieuwe batterijen, maar het kan ook heel goed aan de weegschaal zelf liggen. dan is het tijd voor een nieuwe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k zou idd beginnen met gewoon normaal te eten, kijk eens op de site van het voedingscentrum om een beetje een idee te krijgen van wat 'normaal' is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat BMI gedoe op www.voedingscentrum.nl maar suf.
Ik ben 1.70m en zou 72 kilo mogen wegen en nog een gezond gewicht hebben volgens die site ![]() ![]() ![]() Ze maken ook niet eens onderscheid tussen mannen en vrouwen, dus er klopt niets van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
www.overgewicht.nl daar kun je wel invoeren of je man of vrouw bent etc. ook handig eetdagboek.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus nu nooit meer geloven in reclames die zulke bull propageren ![]()
||
Citaat:
Balen..duursporten dan maar en over m'n hele lichaam afvallen..pff, ik weet het niet, ben al zo iel gebouwd.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en gewoon lekker doorgaan met sporten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() we hebben geen brood in huis ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(= Leonoor) Idd...en dat is zonde, want het is niet nodig. Mensen proberen elkaar idd te helpen om een gezonde eetstijl te 'creëren'... En dat lijkt me alleen maar de bedoeling van iets posten in dit topic of niet? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je wil toch zeker afvallen of niet, is het dan nog teveel moeite om op voorhand te zorgen dat je je vreten in orde hebt ! ![]()
||
![]() |
Citaat:
En dan gelijk weer zon reactie krijgen die impliceert dat je het/de topic maar eens beter moet doorlezen. Nee, dankjewel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nee, maar serieus, de meeste mensen die hier posten weten vaak toch wel behoorlijk wat van gezond eten ed af en toch doen ze het niet. En anderen weten het idd niet of zijn zich er iig niet van bewust. Vrijwel iedereen die hier post wat hij of zij eet wil weten of dat goed is. Hoe moeten wij weten dat dat bij jou nou toevallig niet het geval is? Je interpreteert een aantal reply's nogal verkeerd, "zo'n reactie" impliceert niks, sterker nog, die reacties zijn er niet eens, niet met de bedoeling die jij er achter zoekt iig. Ik snap niet waarom je je zo aangevallen voelt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als iemand zegt: ''Als je iets meer in het topic had gelezen.." dan kan ik dat niet positief opvatten hoor. nouja wat mij betreft dicussie gesloten, ik geef de rest wereld gelijk. ik heb al genoeg conflicten
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Belangrijkste wat ik in ieder geval wou zeggen dat we het echt niet bedoelen om je te kwetsen maar om je te helpen, iedereen die wel eens een afvalpoging heeft gedaan weet hoe moeilijk het is en hoe fijn wat steun kan zijn
Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 19:35. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@meelfreak, ik snap precies wat je bedoelt (ikzit nu zelf aan een bord rijst met een smaakje). Gewoon morgen er weer goed tegen aan, en zorgen dat je als je de neiging krijgt iets "slechts" te pakken, iets "goeds" pakt. Loop ipv naar de snopekast naar de koelkast. Ik begin morgen ook weer vol goede moed.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |