| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En 't zal zijn da ik onze Joris zijne rotzooi aan de PC ga opkuisen gvd. Daar mag ambras van komen. Net als dak dieje zijn voetbalkabas niet ga wegzetten.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het is natuurijk wel iets anders want je ziet elkaar niet elke dag meer maar ik vind dat het goed gaat allemaal
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het zijn lieverds geworden
|
|
||
|
Citaat:
En er zijn ook momenten waarop ze me missen, bijvoorbeeld bij het eten. Soms blijft er iets over, en ik ben een grote eter, dus ik at dat altijd op, nu niet meer. En met eten inkopen, koopt ze nu te veel in, ze moet er nog steeds een beetje aan wennen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is net zo'n grote eter als jij, dus nu houden ze ineens weer over inderdaad
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Slechte relatie met ouders Vitamien | 5 | 13-08-2015 11:38 | |
| Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 16:45 | |
| Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 15:54 | |
| Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 15:19 | |
| Liefde & Relatie |
Na hoelang mochten jullie op 1 kamer slapen? Verwijderd | 51 | 30-12-2002 13:49 | |
| Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 17:14 | |