| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
dat is wel erg arty. 5 homo's in het bos. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
*feestfeest* Als het goed is gaan snollen en ik binnenkort naar Tivoli. Eindel9ijk weer eens beter feestfeest.
Laatst gewijzigd op 25-09-2004 om 23:37. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehm ontopic anders krijg ik mn 2e waarschuwing dus een ban ![]() Vandaag ben ik naar de stad geweest, heb ik leuke kleren gekocht, heb ik autogereden, heb ik mn vriend heel veel gezien, heb ik op internet gezeten terwijl ik eigenlijk had moeten lezen voor mn studie maar daar had ik geen zin in en ik heb ook nog tv gekeken en wel naar Popstars the Rivals en Hart in Aktie. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Morgen ga ik knutselen voor school en zodadelijk ga ik popcorn eten in bed.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() --- Ik moest gisteren werken, meteen daarna ging ik met de weekendmensen van mijn afdeling uit eten en discoskien in Snowworld in Landgraaf. Dat was op zich wel gaaf, maar mijn afdelingsleider heeft stomme foto's gemaakt en mijn bimbovriendinnie ging telkens met haar benen wijd in de sneeuw liggen en daar irriteerde ik me aan dus toen zei ik dat en toen werd ze boos. Oh en Rox proficiat!
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik werd om 10 uur wakker en toen heb ik een uur gelezen in mijn o-zo-interessante boek van mijn studie. Daarna heb ik uitgebreid gedoucht, mijn haar geföhnt en kleren aangetrokken. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar ik heb pas deze week geld om een nieuwe beltegoedkaart te kopen ![]() Anders had ik heus wel geantwoord
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
jaa tis al een hele grote stap. misschien plakt ie straks een keer het juiste plekje zodat herhaaldelijk oppompen niet meer nodig is. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
gisteren met den cha00t naar de melkweg geweest om daar the selecter en lars frederiksen and the bastards te zien. de eerst genoemde band zoog stierenaarsch en lars en de bastards kickten vette ass. alleen moet die gast eens proberen niet zo cool te doen. vette ramones covers gespeeld. daarna naar haarlem aldaar lam worden, te lam jammer genoeg. ben op de trap in slaap gevallen. staand zo vond mn ma me daar. cha0s was ondertussen op de wc in slaap gevallen en die zat al 2 uur op de plee dus die heb ik weer wakker moeten schreeuwen en bonken. mn ouders vet over de zeik. en terecht. brak opstaan en zo door mn 1 na laatste plant te oogsten. brakke kutdag
|
|
|
|
||
|
Citaat:
beterschap (K) Ik heb oorontsteking waardoor ik aan mijn ene oortje doof ben en aan de andere oor begint ook een kleine ontsteking verder lekker aan het hw maken en beetje chillen op id&t radio |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb vandaag trouwens gelezen dat ze tot de 16de eeuw, de urine van kakkerlakken gebruikte tegen oorpijn/ontstekingen...mss een tip? PS: deze post is gebaseerd op ware feiten .!
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 13:21 | |
| Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 14:50 | |
| Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 15:54 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 23:11 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 14:15 | |