Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2004, 18:50
Haligh
Haligh is offline
Opgestaan, basgitara gerepareerd, met d eband gerepeteerd, naar het bos gegaan en foto's gemaakt....en straks naar Frans en dan naar Fleur spacecace eten en dan de stad in denk ik

foto van vandaag:

Oud 25-09-2004, 18:51
Verwijderd
wat schattig, platvoet!

gister uitgeweest sonic arts, om half 9 lag ik eindelijk in mn bedje. vroeg op en rosa weggebracht. naar een ander vriendinnetje en gezelschap gehouden bij haar saaie werk, lekker gegeten en straks ga ik weer uit, kettel
Oud 25-09-2004, 18:54
grandmommy
grandmommy is offline
wat een hippe jongentjes allemaal<3
Oud 25-09-2004, 18:54
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Haligh schreef op 25-09-2004 @ 18:50 :
Opgestaan, basgitara gerepareerd, met d eband gerepeteerd, naar het bos gegaan en foto's gemaakt....en straks naar Frans en dan naar Fleur spacecace eten en dan de stad in denk ik

foto van vandaag:

[afbeelding]

dat is wel erg arty. 5 homo's in het bos.
Oud 25-09-2004, 18:59
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
GRRR schreef op 25-09-2004 @ 18:54 :
dat is wel erg arty. 5 homo's in het bos.
6, je vergeet de cameraman
Oud 25-09-2004, 19:05
Teun
Teun is offline
Citaat:

foto van vandaag:

[afbeelding]
Is dat in Doetinchem?
Oud 25-09-2004, 19:06
Haligh
Haligh is offline
Bergen op Zoom
Oud 25-09-2004, 19:07
Hakkie
Hakkie is offline
Ik heb n beetje uitgeslapen, vanmiddag een kledingkast gekocht en een spiegel voor mn kamer.
Daarna wat hellingproeven gedaan met de auto, omdat ik sinds maandag mn rijbewijs heb, maar absoluut nog niet met een benzine-auto een helling op kon rijden Maar nu lukt me dat dus wel.
Vanaaf nog een stukje rijden en wat bijkletsen met vrienden.
Oud 25-09-2004, 19:10
Teun
Teun is offline
Citaat:
Haligh schreef op 25-09-2004 @ 19:06 :
Bergen op Zoom
Oud 25-09-2004, 19:15
Dith
Dith is offline
Om 11 uur stond ik op het hockeyveld om een 8tal te fluiten. Daarna naar een wedstrijd gekeken van een meisjesB-elftal. Toen zelf gespeeld en verloren met 0-9 . Mijn zusjes team aangemoedigd en veel geroddeld langs de kant over een feestje van gisteravond waar ik niet mocht komen.
Net 3 worstebroodjes gegeten en dadelijk ga ik met Type en Vlep'un lam doen ofzoiets en daarna in alle waarschijnlijkheid nog even naar Eindhoven.
Zaterdag
Oud 25-09-2004, 20:01
Verwijderd
ik heb met mn pa geshopt (lees: 2 winkels bezocht en veeel gegeten) en ik ga straks naar de stad, cafehangen ofzo
Oud 25-09-2004, 20:03
RockaholiC
RockaholiC is offline
heel hard gewerkt want het was ongewoon-actie en dat was verschrikkelijk en toen heb ik ook nog een kakwijf een grote bek gegeven omdat het me allemaal teveel werd
en toen kwam ik thuis en viel in slaap en daarna moest ik vieze aardappelprut eten. en ik ga straks films kijken en foto's plakken en muziek luisteren.
Oud 25-09-2004, 20:31
Tom Violence
Tom Violence is offline
gister sonic acts tot een uur of 4, vandaag geslapen tv gekeken, 3 min iets aan school gedaan en vanavond naar kettel met leno, een vriendin en 2 lelijke amerikanen
Oud 25-09-2004, 20:37
vixen
vixen is offline
Gisteren naar een kamer wezen kijken voor een vriendin, twee minuten van mijn kamer. Die heeft ze nu en toen gingen we naar haar huis in een wazig dorp. Toen naar een dnb feestje waar vage lui rondliepen. Twee logees bleven slapen, asociale kutlui. Toen na 4 uur slaap opgestaan en koffie gedronken bij de kfc, toen naar de stairway en daar thee gedronken en een tosti gegeten. Toen weer naar huis, nog even geslapen en toen naar Nijmegen gegaan.
Oud 25-09-2004, 20:37
Verwijderd
ik ging met mijn mo' naar ikea en toen heb ik haar rondgeduwd in een ikea rolstoel.
toen zette ze me af in de stad bij h&m met 50 euro die ik kreeg om iets warms te kopen dat had ik namelijk niet meer vond ik.
toen heb ik voor 50,60 een vest, een tas, een sjaal en oorbellen gekocht, wat ik een hele prestatie vond van mezelf.
thuis ging ik paddestoelen eten en slaaa en toen optutten voor uitgaan in onhip arnhem.
doeii
Oud 25-09-2004, 21:02
Glory
Glory is offline
ik ben ongelukkig want ik wil feessie maar de snollen willen niet
Oud 25-09-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 25-09-2004 @ 20:37 :
thuis ging ik paddestoelen eten
Oud 25-09-2004, 21:11
Apomes
Apomes is offline
niet veel, want ik ben ziek
Oud 25-09-2004, 21:20
Elmoo
Elmoo is offline
Stofgezogen en de was gedaan, warme klussies
Oud 25-09-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 25-09-2004 @ 21:06 :
nee man niet zulke man
Oud 25-09-2004, 21:26
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik drink koud bier!
Oud 25-09-2004, 23:23
Verwijderd
Citaat:

foto van vandaag:

[afbeelding]
woooeh !
Oud 25-09-2004, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 25-09-2004 @ 21:02 :
ik ben ongelukkig want ik wil feessie maar de snollen willen niet
Ik wil ook feesten, zullen we samen?
Oud 25-09-2004, 23:35
Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 25-09-2004 @ 23:30 :
Ik wil ook feesten, zullen we samen?
ja.

*feestfeest*
Als het goed is gaan snollen en ik binnenkort naar Tivoli. Eindel9ijk weer eens beter feestfeest.

Laatst gewijzigd op 25-09-2004 om 23:37.
Oud 25-09-2004, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 25-09-2004 @ 23:35 :
ja.

*feestfeest*
Hallo, je lijkt wel een onzinner

Ehm ontopic anders krijg ik mn 2e waarschuwing dus een ban

Vandaag ben ik naar de stad geweest, heb ik leuke kleren gekocht, heb ik autogereden, heb ik mn vriend heel veel gezien, heb ik op internet gezeten terwijl ik eigenlijk had moeten lezen voor mn studie maar daar had ik geen zin in en ik heb ook nog tv gekeken en wel naar Popstars the Rivals en Hart in Aktie.
Oud 25-09-2004, 23:41
Glory
Glory is offline
Citaat:
! am mE schreef op 25-09-2004 @ 23:38 :
Hallo, je lijkt wel een onzinner
ja Em
Morgen ga ik knutselen voor school en zodadelijk ga ik popcorn eten in bed.
Oud 25-09-2004, 23:41
grandmommy
grandmommy is offline
net ruzie gemaakt met mijn pa want hij vond dat ik deze week alle cola op had gedronken ( maar zes flessen van twee liter) terwijl hij het zelf had gedaan. en toen begon ie dat ik zo snel op mijn tenen getrapt was en toen had ik pas na twee minuten door dat ie mijn ongelukje van vanochtend bedoelde dus toen deed ik alsof ik boos was maar ik moet dan altijd lachen. ik ben erg slecht in ruzie maken, zeker met mijn pa die ook al niet goed is in ruziemaken
Oud 26-09-2004, 00:08
Verwijderd
feeeeeestje bij roooxaaaaaane haaaaaaaaaaa
Oud 26-09-2004, 02:58
Verwijderd
meid ik drink een wijntje op je
Oud 26-09-2004, 03:13
Briseïs
Briseïs is offline
verjaardag van vriendin, feestje bij haar oude werkgever wat later een harstyleparty bleek wat wij dus niet doorhadden en daarna naar de kroeg
Oud 26-09-2004, 03:53
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 26-09-2004 @ 02:58 :
meid ik drink een wijntje op je
<3
Oud 26-09-2004, 07:47
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:

foto van vandaag:

[afbeelding]
Sjaal&trui! Heeft Bram die gemaakt? En wáárom smste je donderdag niet terug, dat smsje was cruciaal voor het verloop van de avond!

---
Ik moest gisteren werken, meteen daarna ging ik met de weekendmensen van mijn afdeling uit eten en discoskien in Snowworld in Landgraaf. Dat was op zich wel gaaf, maar mijn afdelingsleider heeft stomme foto's gemaakt en mijn bimbovriendinnie ging telkens met haar benen wijd in de sneeuw liggen en daar irriteerde ik me aan dus toen zei ik dat en toen werd ze boos. Ergens 's nachts kwam ik thuis en nu moet ik alweer vrolijk gaan verhuizen. En ik kom telkens dingen tegen van 'hey die moest toch ook mee?' en dan zegt mijn m00der 'oja wil je die nog even afbreken?', pff alsof ik het leuk vind om midden in de nacht computers te verhuizen. Over een kwartier is mijn oom hier en dan is het de bedoeling dat ik klaar ben maar no way dat ik dan klaar ben, hoor. Pff. Nou, de rest van de week ben ik dus Belg en ik weet niet of ik zo nerd ben dat ik meteen internet heb dus hm ja tabee.

Oh en Rox proficiat!
Oud 26-09-2004, 08:04
Konstantine
Konstantine is offline
Iew. Zelfs in mailtjes is hij irritant en Amerikaans.

Merel,

Have fun in Belgium. Best of luck to you in your studies and with your apartment!

Please come visit us as soon as you can because we have two hundred couches where you can sleep tight....... Maybe Interpol will be playing in NY or Connecticut. YEAH!

Your favorite brother-in-law,

Mike
Oud 26-09-2004, 11:25
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ben gisteren uit geweest en had afsproken met een vriendin maar die kwam 2 uur te laat zonder iets te laten weten. Dus toen was ik boos. Maar gelukkig kwam ik nog een vriend tegen en heb ik daar gezellig wijn mee gedronken. En nu heb ik net gegeten en ga straks m'n tas inpakken en dan weer met de trein naar Utrecht.
Oud 26-09-2004, 11:40
Glory
Glory is offline
Rox gefeli
Oud 26-09-2004, 11:42
Outlaw
Outlaw is offline
ik ben nog tot niks zinnigs in staat geweest
Oud 26-09-2004, 12:03
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 25-09-2004 @ 23:41 :
ja Em
Hahaha hoerie

Ik werd om 10 uur wakker en toen heb ik een uur gelezen in mijn o-zo-interessante boek van mijn studie. Daarna heb ik uitgebreid gedoucht, mijn haar geföhnt en kleren aangetrokken.
Oud 26-09-2004, 12:25
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 26-09-2004 @ 07:47 :
Sjaal&trui! Heeft Bram die gemaakt? En wáárom smste je donderdag niet terug, dat smsje was cruciaal voor het verloop van de avond!
Duhh dat weet ik toch

Maar ik heb pas deze week geld om een nieuwe beltegoedkaart te kopen

Anders had ik heus wel geantwoord
Oud 26-09-2004, 16:13
Verwijderd
ik heb lang uitgeslapen want ik was moe van het werken van gisteravond,toen ben ik met mijn m00der mijn fiets gaan ophalen die met een lekke band op het station stond,nu moet ik die band gaan plakken maar dat kan ik niet,en k moet nog huiswerk maken en ook dat wil ik niet en bah.
Oud 26-09-2004, 16:15
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 26-09-2004 @ 16:13 :
ik heb lang uitgeslapen want ik was moe van het werken van gisteravond,toen ben ik met mijn m00der mijn fiets gaan ophalen die met een lekke band op het station stond,nu moet ik die band gaan plakken maar dat kan ik niet,en k moet nog huiswerk maken en ook dat wil ik niet en bah.
dat wordt moeilijk band plakken dan
Oud 26-09-2004, 16:15
Gadje
Gadje is offline
ik ben vanochtend naar de voorpremiere geweest van ellis inb glamourland, met linda de mol
en ach het was best een leuke film voor gewonnen kaartjes
Oud 26-09-2004, 16:19
Verwijderd
nee hoor,gewoon een kwestie van een keer proberen en dan hard zuchten en onbegrijpelijk kijken en dan is daar mijn papa die hem maakt
Oud 26-09-2004, 16:24
Poppycock
Poppycock is offline
wat een lieve pappa

mijn vader plakt mn bandje en dan beweert ie dat het heel normaal is dat je em elke dag opnieuw moet oppompen omdat ie bijna leeg is
Oud 26-09-2004, 16:28
Verwijderd

maar hij "maakt" hem in ieder geval al voor je ,das al iets!

ot: ik heb ook nog spierpijn van het sporten van gisteren en ik zit nog steeds loos achter de pc terwijl ik andere dingen moet doen
Oud 26-09-2004, 16:40
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 26-09-2004 @ 16:28 :

maar hij "maakt" hem in ieder geval al voor je ,das al iets!

ot: ik heb ook nog spierpijn van het sporten van gisteren en ik zit nog steeds loos achter de pc terwijl ik andere dingen moet doen

jaa tis al een hele grote stap. misschien plakt ie straks een keer het juiste plekje zodat herhaaldelijk oppompen niet meer nodig is.
Oud 26-09-2004, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 26-09-2004 @ 00:08 :
feeeeeestje bij roooxaaaaaane haaaaaaaaaaa
gefeliciteerd

gisteren met den cha00t naar de melkweg geweest om daar the selecter en lars frederiksen and the bastards te zien. de eerst genoemde band zoog stierenaarsch en lars en de bastards kickten vette ass. alleen moet die gast eens proberen niet zo cool te doen. vette ramones covers gespeeld. daarna naar haarlem aldaar lam worden, te lam jammer genoeg. ben op de trap in slaap gevallen. staand zo vond mn ma me daar. cha0s was ondertussen op de wc in slaap gevallen en die zat al 2 uur op de plee dus die heb ik weer wakker moeten schreeuwen en bonken. mn ouders vet over de zeik. en terecht. brak opstaan en zo door mn 1 na laatste plant te oogsten. brakke kutdag
Oud 26-09-2004, 17:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
hetzelfde als elke zondag
Oud 26-09-2004, 17:15
Apomes
Apomes is offline
niets, aangezien ik keelontsteking heb .
Dus heb ik maar een paar dvd's bekeken (SM2 & 28 days later), toen ben ik tot de vaststelling gekomen dat ik wat ben bijgekomen , en nu ga ik eten bij mijn zus want mijn nichtjes zijn verjaard!
Daar ga ik wss Tagletelli (sp?) eten met kip omdat mijn zus niets anders kan klaarmaken . Oh, ik moet ook mijn eigen cola light meenemen omdat mijn zus dat niet heeft .

Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 17:25.
Oud 26-09-2004, 17:18
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
Apomes schreef op 26-09-2004 @ 17:15 :
niets, aangezien ik keelontsteking heb .
Dus heb ik maar een paar dvd's bekeken (SM2 & 28 days later), toen ben ik tot de vaststelling gekomen dat ik wat ben bijgekomen , en nu ga ik eten bij mijn zus want mijn nichtjes zijn verjaard!

beterschap (K)

Ik heb oorontsteking waardoor ik aan mijn ene oortje doof ben en aan de andere oor begint ook een kleine ontsteking
verder lekker aan het hw maken en beetje chillen op id&t radio
Oud 26-09-2004, 17:20
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Alatheia schreef op 26-09-2004 @ 17:18 :
beterschap (K)

Ik heb oorontsteking waardoor ik aan mijn ene oortje doof ben en aan de andere oor begint ook een kleine ontsteking
verder lekker aan het hw maken en beetje chillen op id&t radio
Jij ook beterschap!

Ik heb vandaag trouwens gelezen dat ze tot de 16de eeuw, de urine van kakkerlakken gebruikte tegen oorpijn/ontstekingen...mss een tip?

PS: deze post is gebaseerd op ware feiten .!

Regels voor berichten