Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ik iets kan doen roep je me he? |
![]() |
||
Citaat:
Ben echt blij dat ik m weer heb ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knuffelt* maak je nu wel ffies een kopietje? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waaaaaarom moet dit altijd mij overkomen, waarom voel ik me rot en denk ik bij ieder liedje wat ik hoor aan hem, en hoe we nu samen zouden zijn, wat we nu zouden doen, hoe ik me zou voelen als we nog samen waren, wat voor leuke dingen we gedaan zouden hebben de afgelopen 10 weken, of ik met hem op vakantie zou gaan in plaats van met mijn beste vriendin... moet hem vergeten, maar het lukt me niet. ook al zien we elkaar 3 weken niet, het lukt me niet.. hij betekent te veel voor me.. Zit ik GVD toch weer om hem te huilen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Naja, 't is ook allemaal m'n eigen schuld. 'k Ben veel te jaloers, I guess. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, jij kan daar toch ook niets aan doen! Zelf voel ik me heel erg rot op t moment. Zn msnnaam drong net ineens tot me door en een beklemmend gevoel maakt zich van mij meester. Het doet me denken aan een gedicht dat ik eens heb geschreven: Mijn hart wordt omvangen, door de armen van mijn verdriet. Zijn handen grijpen me vast, trekken me naar beneden. Ik hap naar adem, de greep versterkt, zich om mijn keel. Tranen doorbreken de dijken, Ze hebben vrij spel. En wanneer ik langzaam zink, mijn adem verstokt, fluistert de wind mijn naam. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Toch raar dat een lullig iets als een MSN-naam je zo kan laten voelen, he? *Knuf* |
![]() |
||
Citaat:
je bent lief... Knuffel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() emoties zijn de beste 'dingen' om vanuit te 'dichten'... Jep, ik zit ook in tweestrijd. Zei gister tegen iemand: ik wil me niet meer zo voelen zoals nu,maar ik weet niet of ik me wel zo onverschillig wil voelen tegenover die persoon... ik zou zo graag weer terug willen. niets kunnen eten, niet kunnen slapen, me zwaar klote voelen en dan weer goed, maar kijk nu eens, ik sta weer 10 stappen terug.. @Guusie: dank je, voor jou geldt zelfde als voor Mark.. |
![]() |
||
Citaat:
*Beetje lullig omschreven misschien, maar meer kan ik er niet van maken. 'k Ben niet zo dichterlijk aangelegd.* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim - dat is er ook weer uit, geen inspi voor een ellenlang betoog |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()