Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2004, 11:18
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteravond uiteten geweest met de familie.. Opzich was het allemaal hartstikke leuk en gezellig, maar op het einde ben ik echt ingestort.. Ik wist echt niet meer wat ik daar zat te doen, d'r zaten daar zulke gezellige mensen allemaal pret te hebben, waarom kon ik daar nou niet bijhoren? Heb nog een hele tijd zitten praten met mijn tante over m'n stoornis.. Ze schrok d'r wel van geloof ik.. Maar jezus, ik wil echt niet verder zo! Ik wil me ook eens wat beter voelen..

Nou moet ik voor dinsdag ook nog zo'n preventieplan maken voor Altrecht, ik kan dat niet! Ik ben zo bang het fout te doen, en ik heb echt niet de energie om het allemaal in elkaar te zetten. Maar ik zal wel moeten, want ik heb vorige week ook al niet de energie gehad het te maken, ik kan haar toch niet weer laten zitten? Maar ik ben er gewoon niet aan toe.. Ik kán het gewoon nu even niet..
Oud 26-09-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 26-09-2004 @ 12:12 :
bij m'n "verzameling"
gewoon... de rouwkaart, foto's, de lithurgie voor de dienst en de brieven/kaarten die ik van mensen had gekregen.
Daar ligt ie altijd bij, en nu niet

edit: volgens mij had ik t ook s hier op t forum gezet, dus dat ben ik nu aan t zoeken
geen kopie ergens? of op je comp keer gezet?
als ik iets kan doen roep je me he?
Oud 26-09-2004, 11:27
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-09-2004 @ 12:22 :
geen kopie ergens? of op je comp keer gezet?
als ik iets kan doen roep je me he?
kopie had ik niet, was op oude comp. geschreven. Maar heb m in een oud topic gevonden en t opgeslagen.
Ben echt blij dat ik m weer heb
Oud 26-09-2004, 11:30
Arashi
Arashi is offline
ik ben weer aangekomen.

ik kan het niet meer opbrengen, tegen m'n zin in eten of zorgen dat ik niet afval, school, thuis, therapie... ik zit er zo doorheen, ik heb het zo gehad. en ik weet wel dat ik dit al weken (maanden, sinds het aankomen eigenlijk) denk en schrijf en soms zeg en dat ik maar doorga, grenzen verleg enzovoort, maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen. morgen weer gesprek, en ik denk er ergens over gewoon maar te kappen met die hulp. zelf zegt ze al dat ik niet gemotiveerd genoeg ben voor intensieve(re) behandeling en ik weet eigenlijk ook niet meer of en wat ik nou wil. ik heb ook gewoon het gevoel dat ik me enorm aanstel, ik heb geen ondergewicht meer, dus wat nou anorexia? ... het ergste is nog wel dat ik geen reden tot een rotgevoel heb, op school gaat het goed, thuis gaat het goed (het is al een wonder op zich dat ik thuis mag zitten zonder vader + broer), muziek gaat goed, waarom zit ik in vredesnaam zo te zeuren? in plaats van dankbaarheid of weet ik het zit ik weer te miepen dat het niet goed gaat, terwijl ik het recht daartoe niet eens heb.

Oud 26-09-2004, 12:06
Verwijderd
Weirde dromen de gekste
Oud 26-09-2004, 12:08
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 26-09-2004 @ 12:27 :
kopie had ik niet, was op oude comp. geschreven. Maar heb m in een oud topic gevonden en t opgeslagen.
Ben echt blij dat ik m weer heb
Pfff.. gelukkig
*knuffelt*

maak je nu wel ffies een kopietje?
Oud 26-09-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Arashi schreef op 26-09-2004 @ 12:30 :
Volhouden ..?

x
Oud 26-09-2004, 13:30
Nona
Nona is offline
Hmm, t gaat weer beter. Mijn moeder had bestanden van de pc gewist die ik nog nodig had, maar nu heeft ze de instellingen van norton veranderd zodat ik ze ook thuis kan downloaden zonder dat ze geblokkeerd worden.
Zo even kijken naar wat ik allemaal op moet sturen om aan te melden voor honours programme, dan maak ik misschien nog een kans (inieminiekans) ook.
Oud 26-09-2004, 13:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gisteren, na m'n verjaardagsfeest voor m'n vrienden, met een stel mensen blijven slapen bij een vriend van me. We sliepen met z'n zevenen op één kamer... Maar ik heb me nog nooit zó alleen gevoeld.
Eén vriend met z'n vriendin in een groot bed, een vriendin van me met haar vriend in één slaapzak, m'n 'beste vriendin' en m'n ex alletwee op/tegen/bij/naast M.
De *geweldige*perfecte*knuffelbare*schattige*sexy* M.

En ik alleen in m'n slaapzakje daartussen. Denk je dat iemand aandacht besteedde aan míj??!

Gaat M. ook nog van die sarcastische, lullige opmerkingen maken...

Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 15:21.
Oud 26-09-2004, 13:58
Ruudje
Ruudje is offline
Ja, we gaan elkaar nog een keertje zien!
Oud 26-09-2004, 14:16
phensicske
phensicske is offline
Vader heeft men stereo vernield... en ik zal dan nog een nieuwe moeten betalen ook. 'k Weet nu ook dat het gezin me hier liever kwijt heeft en dat ik eigenlijk op iedereens zenuwen werk.
Blijkbaar hoor ik nergens thuis...mjah, wat is het doel van hier nog rond te zwerven dan?
Oud 26-09-2004, 14:20
Verwijderd
ik weet dat ik soms wat te ver kan gaan met mn opmerkingen, maar om dan maar meteen te gaan schreeuwen in het bijzijn van familie nog wel en ik wil niet huilen, ik haat het om te huilen.. maar ik weet het nu ook gewoon echt niet meer. misschien kan ik ook maar beter gewoon weg zijn ofzo
Oud 26-09-2004, 14:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik denk dat ik moet huilen zometeen. Ik wil niet.
Oud 26-09-2004, 15:56
Fade of Light
Fade of Light is offline
bluh, eerst begon de avond met een ruzie, ik moest werken, kwam er niet uit, dus was daarna te laat.... en zeiken... Dan gaan ze maar alleen hoor. Naja, daarna wel relaxt, en op het einde weer kut...

Ik kreeg een stoot op de plaats waar ik geopereerd was, tijdens het beuken in de pit En ik lette nog wel zo goed op, dat dat niet kon gebeuren bah :/
Oud 26-09-2004, 16:06
Verwijderd
Zucht, Pits zijn leuk als je rechtop staat, als je ligt een eind minder...
Oud 26-09-2004, 16:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Grim schreef op 26-09-2004 @ 17:06 :
Zucht, Pits zijn leuk als je rechtop staat, als je ligt een eind minder...
ik stond ook rechtop, maar kreeg eh, een stoot/beuk in mijn kruis, en toen stond ik niet meer zo recht heh
Oud 26-09-2004, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 26-09-2004 @ 12:18 :
Gisteravond uiteten geweest met de familie.. Opzich was het allemaal hartstikke leuk en gezellig, maar op het einde ben ik echt ingestort.. Ik wist echt niet meer wat ik daar zat te doen, d'r zaten daar zulke gezellige mensen allemaal pret te hebben, waarom kon ik daar nou niet bijhoren?
Zelfde hier, maar iedereen had lol met elkaar, en ik hing er bij alsof ik een vreemde was. Zo gaat het trouwens alstijd bij ons in de familie. Voel me er klote door, vind het jammer voor mijn oma.

En waaaaaarom moet dit altijd mij overkomen, waarom voel ik me rot en denk ik bij ieder liedje wat ik hoor aan hem, en hoe we nu samen zouden zijn, wat we nu zouden doen, hoe ik me zou voelen als we nog samen waren, wat voor leuke dingen we gedaan zouden hebben de afgelopen 10 weken, of ik met hem op vakantie zou gaan in plaats van met mijn beste vriendin...

moet hem vergeten, maar het lukt me niet. ook al zien we elkaar 3 weken niet, het lukt me niet.. hij betekent te veel voor me..

Zit ik GVD toch weer om hem te huilen
Oud 26-09-2004, 17:28
moon
moon is offline
Waarom is iedereen zo lief tegen me de afgelopen tijd? echt zo lief!
Weet niet hoe ik ze moet bedanken, ben zo dankbaar!!
Oud 26-09-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-09-2004 @ 15:25 :
Ik denk dat ik moet huilen zometeen. Ik wil niet.
*houdt stevig vast*
Oud 26-09-2004, 18:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-09-2004 @ 19:27 :
*houdt stevig vast*
Jij bent echt lief. Trek je maar niets aan van Prime Evil op M&M. M'n vingers jeukten om te reageren, maar dat gaat niet op M&M, he.

Naja, 't is ook allemaal m'n eigen schuld. 'k Ben veel te jaloers, I guess.
Oud 26-09-2004, 18:36
Dolores
Dolores is offline
Pff heb een leuk familieweekend gehad, maar ben nu écht heel erg moe! Veel te weinig geslapen natuurlijk, maar ach, wat maakt het uit. Voelde me dit weekend wel weer duidelijk de jongste (mensen, ik ben 17! ben dan wel de jongste van de familie maar ik ben toch echt geen kind van 10 meer hoor), maar dat is dan maar zo. Morgen gelukkig maar 1 uurtje les, want heb totaaaal geen zin in school! En ook niet in huiswerk, dus dat doe ik dan ook maar niet, zo simpel is t.
Oud 26-09-2004, 19:09
snoopy
snoopy is offline
Tis nog steeds niet af
Oud 26-09-2004, 19:19
Verwijderd
Blablabla....Ben kwaad en verdrietig. Mn vader vind zichzelf zoo geweldig, kan dr niet tegen. Hen biedt ie wel hulp aan en tegen mij zegt ie niks. En nee nou hoeft het niet meer. Laat mij maar.

*zucht* morgen kennismaken bij 't RIAGG. Vind het eng, wat moet ik zeggen? Ben ik wel geschikt voor die groep? En wat als het niet doorgaat? Ben ik eindelijk zo ver met hulp gaat het miss niet door.. Naja afwachten maar en hopen dat het gesprek morgen goed gaat. Niemand weet dat ik er morgen heen ga, en dat vind ik niet leuk want niemand zal even vragen hoe het ging oid. mja eigen schuld.
Gister mezelf in slaap gehuild, vandaag weer in tranen uitgebarsten (waar iedereen bij was ) brr wil weg hier. Teveel spanningen...
Oud 26-09-2004, 19:32
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Het gaat kut.

De stroom is een aantal keer uitgevallen waardoor nu dus alles weg is. Leesverslagen en dossiers die komende week ingeleverd moesten worden.
Oud 26-09-2004, 19:40
Verwijderd
pfff ik heb weer veelteveel drank op

gelukkig heb ik op maandag nooit school*zweetvanvoorhoofdveegt*

en nu begint Hij weer zielig te doen...*zucht* en dat alles omdat HIJ te lui is om de afwas te doen omfg zo zielig..

ban en nu hapert mijn internet en telkens als ik een goede gesprekssfeer heb opgebouwd dan val ik weg

nouja,ik voel me blij(zie eerste zinnetje ) dus t maakt nie uit
Oud 26-09-2004, 19:48
J3s
J3s is offline
Joehoe!! Ik kan de 4 mijl lopen in 27 minutos!! Enn..ik ben weer een kilo kwijt
Oud 26-09-2004, 19:51
Nijn*
Nijn* is offline
Godver de godver, waar ben ik mee bezig? Waarom ben ik hier nog? Wat doe ik hier nou, kan ik niet gewoon verdwijnen?
Ik wil niet meer..'t hoeft niet meer van mij. Ik bezorg alleen maar last.. Ik haat dit, ik haat dit.. Ik voel me zo machteloos en wachtend tot het komen zal.. Kan iemand mij niet gewoon dit leven ontnemen, zonder dat iemand het zal merken? ..
Oud 26-09-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-09-2004 @ 19:35 :
Jij bent echt lief. Trek je maar niets aan van Prime Evil op M&M. M'n vingers jeukten om te reageren, maar dat gaat niet op M&M, he.

Naja, 't is ook allemaal m'n eigen schuld. 'k Ben veel te jaloers, I guess.
Trek ik me ook niets van aan hoor. En gelukkig zijn er mensen die wel positief reageren. Er blijven altijd mensen die negatief reageren.. Zit ik niet echt mee.. Maar wel lief van je

Nee, jij kan daar toch ook niets aan doen!

Zelf voel ik me heel erg rot op t moment. Zn msnnaam drong net ineens tot me door en een beklemmend gevoel maakt zich van mij meester. Het doet me denken aan een gedicht dat ik eens heb geschreven:

Mijn hart wordt omvangen,
door de armen van mijn verdriet.
Zijn handen grijpen me vast,
trekken me naar beneden.

Ik hap naar adem,
de greep versterkt,
zich om mijn keel.

Tranen doorbreken de dijken,
Ze hebben vrij spel.
En wanneer ik langzaam zink,
mijn adem verstokt,
fluistert de wind mijn naam.

Oud 26-09-2004, 20:15
Verwijderd
*grote knuff aan Loontjuh geeft*
Oud 26-09-2004, 20:17
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-09-2004 @ 20:52 :

Mijn hart wordt omvangen,
door de armen van mijn verdriet.
Zijn handen grijpen me vast,
trekken me naar beneden.

Ik hap naar adem,
de greep versterkt,
zich om mijn keel.

Tranen doorbreken de dijken,
Ze hebben vrij spel.
En wanneer ik langzaam zink,
mijn adem verstokt,
fluistert de wind mijn naam.
Ik heb echt een schijthekel aan gedichten...maar deze eh, mooi
Oud 26-09-2004, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-09-2004 @ 21:17 :
Ik heb echt een schijthekel aan gedichten...maar deze eh, mooi
al een wat oudere is dit.. laatste staat op DoP
Oud 26-09-2004, 21:12
Verwijderd
@ Loontjuh: Te mooi

Ik weet niet wat ik moet denken. Ik weet niet wat ik moet doen.
Oud 26-09-2004, 21:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-09-2004 @ 20:52 :
*Gedicht*
Wauw. Altijd al veel bewondering gehad voor mensen die goed kunnen dichten. Alleen zo rot dat het voortkomt uit verdriet.
Toch raar dat een lullig iets als een MSN-naam je zo kan laten voelen, he? *Knuf*
Oud 26-09-2004, 22:20
-Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 26-09-2004 @ 20:51 :
Godver de godver, waar ben ik mee bezig? Waarom ben ik hier nog? Wat doe ik hier nou, kan ik niet gewoon verdwijnen?
Ik wil niet meer..'t hoeft niet meer van mij. Ik bezorg alleen maar last.. Ik haat dit, ik haat dit.. Ik voel me zo machteloos en wachtend tot het komen zal.. Kan iemand mij niet gewoon dit leven ontnemen, zonder dat iemand het zal merken? ..
lief meisje... blijf alsjeblieft volhouden... alles is meer waard dan het einde... al lijkt dat misschien zo makkelijk... je bent zon lieve gezellig mooie meid... houd alsjeblieft vol!!! dat geluk komt wel... blijf knokken... stapje voor stapje kom ook jij vooruit... heb gedult.. geef jezelf de kans... het leven is als een schilderij die jij zelf steeds meer aan het schilderen bent... zoek de mooiste kleuren... en geef ze een plekje...

je bent lief...

Knuffel.
Oud 26-09-2004, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-09-2004 @ 22:23 :
Wauw. Altijd al veel bewondering gehad voor mensen die goed kunnen dichten. Alleen zo rot dat het voortkomt uit verdriet.
Toch raar dat een lullig iets als een MSN-naam je zo kan laten voelen, he? *Knuf*
ik heb er meer als je ze wil lezen, moet je maar roepen
emoties zijn de beste 'dingen' om vanuit te 'dichten'...

Jep, ik zit ook in tweestrijd. Zei gister tegen iemand: ik wil me niet meer zo voelen zoals nu,maar ik weet niet of ik me wel zo onverschillig wil voelen tegenover die persoon...
ik zou zo graag weer terug willen. niets kunnen eten, niet kunnen slapen, me zwaar klote voelen en dan weer goed, maar kijk nu eens, ik sta weer 10 stappen terug..

@Guusie: dank je, voor jou geldt zelfde als voor Mark..
Oud 26-09-2004, 23:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-09-2004 @ 00:02 :
ik heb er meer als je ze wil lezen, moet je maar roepen
emoties zijn de beste 'dingen' om vanuit te 'dichten'...

Jep, ik zit ook in tweestrijd. Zei gister tegen iemand: ik wil me niet meer zo voelen zoals nu,maar ik weet niet of ik me wel zo onverschillig wil voelen tegenover die persoon...
ik zou zo graag weer terug willen. niets kunnen eten, niet kunnen slapen, me zwaar klote voelen en dan weer goed, maar kijk nu eens, ik sta weer 10 stappen terug..

@Guusie: dank je, voor jou geldt zelfde als voor Mark..
Ook dat ken ik. Enerzijds denk je: het is beter dat je niks meer voelt voor diegene. Maar anderzijds denk je even later weer: shit, dit is het toch ook niet...

*Beetje lullig omschreven misschien, maar meer kan ik er niet van maken. 'k Ben niet zo dichterlijk aangelegd.*
Oud 27-09-2004, 07:47
angel--1987
angel--1987 is offline
waarom kunnen sommige mensen zo hard zijn, en juist willen dat ze iemand heel erg kwetsen..
ik snap niet dat als je zolang beste vriendinnen geweest bent, die ander zoveel pijn kan doen...
waarom kan onze vriendschap zo een stomme zwangerschap nniet en wel veel ergere dingen...
Oud 27-09-2004, 10:09
Verwijderd
pff het gaat nu al wat beter dan gisteren. alleen de behoefte aan AM is vervelend. Het maakt me gewoon kapot ofzo. Bleghhh en dan ook nog ruzie met mn moeder. En natuurlijk ga ik niet de eerste stap zetten want dan geef ik mijn ongelijk toe Maar goed, komt ook wel weer in orde hoop ik.
Oud 27-09-2004, 10:41
Verwijderd
zn naam: verziekte maatschappij ook tegenwoordig met al dat vrouwen emancipatie!
Zou ze m afgewezen hebben? *hoopt heel stiekem*
Brr ik haat al mn gedachten. Denk de laatste tijd ook vaker: waarom zouden we in godsnaam weer samen komen? Ik woon toch te ver weg. Nu al helemaal!

Weer geblaat.
Kusje
Oud 27-09-2004, 10:51
Gothic
Gothic is offline
Al 2 opdrachten af en ze waren leuk . Vanavond oppassen bij de kindjes van m'n neef en ik moest eerst maar mee-eten, omdat ik kamers natuurlijk verhonger en niet fatsoenlijk eet .

Verder had ik ruzie met mn vader, ben donderdag boos weggegaan ... vrijdag hem gemaild en gister heeft ie gelukkig teruggemaild, we gaan waarschijnlijk woensdag uit eten om het uit te praten enzo. Hopelijk komt dat goed, want hij is wel de laatste met wie ik ruzie wil hebben.
Oud 27-09-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 26-09-2004 @ 20:51 :
Zucht, dat is het niet waard joh. Ik denk dat je maar eens goed in moet gaan zien hoe belangrijk je bent.

Grim - dat is er ook weer uit, geen inspi voor een ellenlang betoog
Oud 27-09-2004, 15:43
Verwijderd
Mn vriendje stuurt regelmatig smsjes naar mij, die niet voor mij bedoeld zijn, simpelweg omdat ie standaard mijn nummer intikt. Hij heeft om 5 uur een afspraak met eenmeisje in de stad om wat te gaan eten (en ik was jaloers, want zij is knap!) hij zegt zelf dat ie er niet zoveel zin in heeft enzo blabla, maar nu kreeg ik dus net een smsje met: Over een half uur een date... Spannend! ;p xxx liefs

Hij belde me daarna nog om te zeggen dat dat smsje niet voormij was (nee duh) maar nu voel ik me dus kut. Heel kut. Heb daar niets over tegen hem gezegd, schieten we allebei niets mee op maar goed. En ik ben al zo onzeker en ik kan (vaak) niet geloven dat ie van me houd ( En ts niet dat ie niet lief genoeg voor me is ofzo..maar toch.)en nu ga ik dus weer de hele avond onzeker lopen wezen..
* ik wil heel hard huilen*
Oud 27-09-2004, 15:49
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ave9 schreef op 27-09-2004 @ 16:43 :
Mn vriendje stuurt regelmatig smsjes naar mij, die niet voor mij bedoeld zijn, simpelweg omdat ie standaard mijn nummer intikt. Hij heeft om 5 uur een afspraak met eenmeisje in de stad om wat te gaan eten (en ik was jaloers, want zij is knap!) hij zegt zelf dat ie er niet zoveel zin in heeft enzo blabla, maar nu kreeg ik dus net een smsje met: Over een half uur een date... Spannend! ;p xxx liefs

Hij belde me daarna nog om te zeggen dat dat smsje niet voormij was (nee duh) maar nu voel ik me dus kut. Heel kut. Heb daar niets over tegen hem gezegd, schieten we allebei niets mee op maar goed. En ik ben al zo onzeker en ik kan (vaak) niet geloven dat ie van me houd ( En ts niet dat ie niet lief genoeg voor me is ofzo..maar toch.)en nu ga ik dus weer de hele avond onzeker lopen wezen..
* ik wil heel hard huilen*
Laat je niet voor de gek houden. Als hij een afspraakje met een ander spannend vindt, dan zou ik al snel genoeg van hem hebben. Laat de eer aan jezelf.
Oud 27-09-2004, 15:52
Verwijderd
Ja maar t probleem is dus dat hij het waarschijnlijk niet eens zo bedoelde..(en om t na 10 maanden om zoiets uit te maken)
Ik kan er gewoonniet tegen dat hij zo, ja hoe zeg je dat, makkelijk is in de omgang met meisjes..
En 'hij vindt me echt de leukste, de liefste en hij houdt echt van me' maar waarom voelt het nu dan even niet zo..

En waarom snapt ie t dan ook niet als ik aande telefoon vrij stil ben..
Oud 27-09-2004, 15:59
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ave9 schreef op 27-09-2004 @ 16:52 :
Ja maar t probleem is dus dat hij het waarschijnlijk niet eens zo bedoelde..(en om t na 10 maanden om zoiets uit te maken)
Ik kan er gewoonniet tegen dat hij zo, ja hoe zeg je dat, makkelijk is in de omgang met meisjes..
En 'hij vindt me echt de leukste, de liefste en hij houdt echt van me' maar waarom voelt het nu dan even niet zo..

En waarom snapt ie t dan ook niet als ik aande telefoon vrij stil ben..
Punt 1: Jongens snappen signalen sowieso niet. Ga daar maar vanuit, dan valt het altijd mee. Vertel hem wat je dwars zit en dat je het niet leuk vindt als hij met andere leuke meisjes afspreekt. Praat erover met hem, als hij zich niet wil aanpassen hoef je pas te twijfelen over je relatie, maar ik denk dat het wel goed gaat komen als je het hem verteld.
Oud 27-09-2004, 16:10
Verwijderd
Heb m net gesmst (verkeerde timing, hij is nu bij haar, maar anders zeg ik t nooit)

heb dit gesmst: en tóch voel ik me er niet helemaal goed bij.. en al helemaal niet als je sms't dat je een 'date' hebt en dat je dat 'spannend' vindt. En misschien bedoel je dat wel anders,maar zo voelt t niet.

Hoop dat als ie nu al reageert dat ie dan smst en niet belt.. Voel me nu wel weer een ongelooflijke zeikerd en aansteller en een jaloers kreng..
Oud 27-09-2004, 16:20
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Eigenlijk gaat het niet zo goed, en eigenlijk had ik dat eerder moeten aangeven, en eigenlijk moet ik ook eerlijk zeggen dat het me verstandiger lijkt als mijn medicatie verhoogt wordt. Maar eigenlijk vind ik dat ik dan ontzettend faal.

Vandaag ziek thuis gebleven. Heb al een paar dagen nauwelijks geslapen en ik voel me echt beroerd. Maar mensen kunnen 100 keer zeggen dat ik niet zo hard van stapel moet lopen met school, ik ben er doof voor.

Waarom kan ik niet gewoon tegen mezelf zeggen: Joh, meis.. het hoeft allemaal niet zo perfect! ?

Ik gun mezelf totaal geen rust, iets wat me lelijk begint op te breken, maar ik heb mijn eigen noodrem gesaboteerd geloof ik.
Oud 27-09-2004, 16:24
Verwijderd
Kan mn tranen niet meer inhouden..Ik vind mezelf zo stom..
Oud 27-09-2004, 16:26
Miracle
Miracle is offline
Jij bent zeker niet stom, maar je moet wel met hem praten. (f)
Oud 27-09-2004, 16:49
Daboman
Daboman is offline
ik zit met een gevoel dat ik eigenlijk niet zo goed kan verklaren of uitleggen Ik heb de laatste tijd veel positief confronterende en negatief confronterende dingen gezien/gedacht/meegemaakt. Een zeer confronterende tijd dus. En het is niet bepaald licht beladen.

Verder, pff die studie valt tegen zo in het begin man, overal aan wennen. Maar ik heb al mensen gevonden op die studie waarmee ik het kan vinden

Laatst gewijzigd op 27-09-2004 om 16:51.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten