Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2004, 22:12
Zazoo
Zazoo is offline
t is uit met mn vriend en ik ga op een kamer wonen. aangezien ik bij hem woonde staan veel spullen van mij bij hem. ik kan zonder problemen al mijn spullen meenemen naar de kamer, maar over de tv en videorecorder is gezeur. ik kan zonder gedoe zijn kleine tv met ingebouwde videorecorder meenmen maar als ik de videorecorder mee wil nemen en hem zijn deel wil betalen en/of de grote tv mee wil nemen en hem zijn deel betalen is ie boos. uit principe wil ie dan dat ik al mn spullen meeneem (groot wandmeubel, wasmachine, droger). ik heb die spullen niet nodig en trek dan dus zn huis leeg. wat vinden jullie dat ik moet doen? ik vidn t lullig om zn huis leeg te trekken en kan t redden met de spullen die ik mee kan nemen. dan kan ik dus nog ff de lieve vrede bewaren en aankijken hoe het verder gaat tussen ons. aan de andere kant kan ik ook alles meenemen omdat hij het nodig vind om boos te worden over 1 videorecorder of tv. help! ik twijfel en vind het wel belangrijk om goed te kiezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2004, 22:15
Methuselah
Methuselah is offline
dan kan ik dus nog ff de lieve vrede bewaren en aankijken hoe het verder gaat tussen ons.

Want je wilt dat alles weer goedkomt, of net niet? Belangrijk detail.

If ja: laten staan.
If nee: alles meenemen.
Oud 24-09-2004, 22:19
Zazoo
Zazoo is offline
haha dank je voor je reactie maar das n moeilijk punt.
ik heb nu een maand niet zo'n goed contact met m en voel niet veel meer voor m en denk dat we niet bij elkaar passen maar twijfel wel omdat ik m nog wel graag zie en omdat t voor t gezeur begon best goed ging en k 2 jaar supergek op m geweest ben...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 22:21
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 24-09-2004 @ 23:19 :
haha dank je voor je reactie maar das n moeilijk punt.
ik heb nu een maand niet zo'n goed contact met m en voel niet veel meer voor m en denk dat we niet bij elkaar passen maar twijfel wel omdat ik m nog wel graag zie en omdat t voor t gezeur begon best goed ging en k 2 jaar supergek op m geweest ben...
Dan heb ik niets gezegd en laat ik 't over aan meer ervaren mensen.
Oud 24-09-2004, 22:22
Zazoo
Zazoo is offline
hahaha dank je voor je reactie. ik moet t zelf bedenken eigenlijk maar weet t niet t is wel balangrijk wat ik doe....
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 22:34
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
tja als je echt ruzie met hem had zou ik gewoon al die spullen meenemen en verkopen en daar je tv van kopen...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 22:46
never mind
never mind is offline
ik snap dat het even moeilijk is maar: ga dr vanuit dat het definitief is. Als het niet definitief blijkt te zijn lijkt het me sowieso niet verstandig om weer samen te gaan wonen... Ik zou dan (mocht het weer opnieuw beginnen) op afstand rustig aan gaan doen, niet meteen in het 4meterdiepezwembad springen..

Dus: zorg dat de spullen die jij op je kamer wil hebben van jou worden, bied hem evt aan om de rest van de spullen over te nemen voor een klein prijsje ("anders breng ik ze naar de kringloopwinkel!") en onderhandel een beetje over de tv (bedenk wel: als dat veel ellende geeft kan je beter ergens een goedkoop teeveetje op de kop tikken...)

Succes, ik begrijp dat de situatie moeilijk is
Oud 26-09-2004, 01:46
probeer
probeer is offline
materialist. wat bomt zon tv nou. zeg gewoon dat ie jou geld doet (jou deel) voor die tv + vid. neem zelf die combo mee en koop evt een tv en n dvdspeler oid.

ow en ik zou trouwes em de wasmachine maar laten houden. wat moet je drmee. (of je laat em dr voor dokken , mja das maar net hoe je verder bij em wilt overkomen, of zegmaar, hoe jij wilt dat hij jou ziet.)
Oud 26-09-2004, 03:43
Mark
Mark is offline
Je kan toch gewoon tegen hem zeggen. Je kan nu kiezen: of ik trek je huis leeg, of je geeft me gewoon die tv. Dan leg je de druk niet bij jou, maar bij hem.

Hard, maar rechtvaardig lijkt me. Succes!

Mark
Oud 26-09-2004, 08:39
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou gewoon jou spullen meenemen, en wat je niet meer nodig hebt verkoop je en koop je van dat geld weer een mooie tv!
Oud 26-09-2004, 11:53
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 26-09-2004 @ 04:43 :
Je kan toch gewoon tegen hem zeggen. Je kan nu kiezen: of ik trek je huis leeg, of je geeft me gewoon die tv. Dan leg je de druk niet bij jou, maar bij hem.

Hard, maar rechtvaardig lijkt me. Succes!

Mark
Ehmmm als ik het goed begrijp had hij het toch juist voorgesteld om alles mee te nemen?
Oud 26-09-2004, 11:56
Balance
Balance is offline
Als je het niet erg zou vinden om hem een oor aan te naaien, dat je allang dat huis leeg had gehaald. Het feit dat je d'r zo over twijfelt betekent imho dat je het toch wel erg voor hem vindt wanneer je al die spullen meeneemt. En om dan later geen spijt te krijgen van wat je gedaan hebt zou ik de kleine tv en video combi nemen en die grote spullen laten staan.
Oud 26-09-2004, 15:00
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
wat van jou is neem je mee en wat van hem is laat je staan en wat van jullie beide was verdeel je eerlijk....

tres simple
Reageren

Regels voor berichten