Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-09-2004 @ 11:11 :
Vandaar dat er zoveel van die zwarte tienermeisjes met minstens drie kinderen waarvan de vader spoorloos zoek is doelloos rondsjouwen in de Bijlmer en steun trekken: ze willen zich allemaal onbewust voortplanten

Nee die meisjes zijn juist dun omdat ze geen geld meer hebben voor eten

Enne... jouw onbewuste doel is ook om je voort te platen hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2004, 17:39
Verwijderd
ik zeg altijd maar zo.. ben je ietsje dikker dan heeft iemand anders een paar pondjes meer om van te houden
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 18:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 23-09-2004 @ 13:46 :
Waarom denken mensen altijd dat magere meiden geen ronde vormen hebben? Je kunt toch gewoon een platte buik hebben, dunne armen en benen en tóch een cup C en een mooie kont? Of val je dan niet meer onder 'mager'?

En voor de mannekes die niet van mager houden: is dat qua alle lichaamsdelen of alleen als ze echt van alle kanten plat is?
Meestal worden ze dan gewoon 'heel slank' genoemd. Daar komt bij dat de meeste (!) meiden met echt dunne armen, ook geen cup C hebben. Dan bedoel ik dus *echt* dus.. wat ik normaal gesproken onder mager vind vallen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 09:50
purplerose
purplerose is offline
Mensen (zoals ikzelf) die een maatje meer hebben (concreet rond de 44 of meer) Die worden wel minder gewaardeerd denk ik.
'we'worden vaak aangeken alsof 'we' ons elke dag volvreten ofzo.. en meestal zie je toch dat bijv. op school de 'mooie slanke'(ze hoeven niet altijd mooi te zijn als ze slank zijn maar even als plat voorbeeld) mensen populairder dan de wat stevigere.

maar je had het er over of het andere geslacht minder aanedacht aan dikkere mensen schenkt. Ik denk ook wel dat dat waar is, maar ik heb persoonlijk zoiets dat als een jongen mij daarop afwijst dat ik die jongen ook niet hoef. Ik heb nu een lieve vriend die er geen moeite mee heeft, zolang het niet de spuigaten uitloopt. Hij vind dat ik moet afvallen als ik denk dat ik er later nog problemen mee krijg, maar voor hem maakt het verder niets uit. Maar zo zijn er idd niet echt veel die er zo over denken , dat komt vooral door de media denk ik, want vroeger werden JUIST de vollere mensen aandbaden.
Volgens mij denken ook veel jongens dat ze bijv. uitgelachen worden door hun vrienden als ze met een wat dikker meisje aankomen (lekkere vrienden zou je zeggen , maar het gebeurd vaak ) en daarom schenken ze er weinig aandacht aan , terwijl ze het eigenlijk toch wel een mooi meisje vinden. Ikzelf heb daar absoluut geen respect voor, en ik hoef ook geen aandacht van zo'n jongen.
Ik ga zelf vaak met jongens om omdat ik beter met ze kan opschieten, en dan steek ik vaak de draak met mezelf om er voor te zorgen dat ze het niet meer met mij doen.. zo behoed ik mezelf voor veel verdriet om kritiek van die jongens.. misschien een tip ofzo.. kijk maar wat je er mee doet.
Oud 24-09-2004, 20:28
passé
passé is offline
Bij meisjes vind ik over het algemeen maat 34/36 het mooist. Maar das over het algemeen, had bijv. een vriendin die vrij mollig was en toen in één keer heel veel was afgevallen (10 kg ofzo) maar uiteindelijk zag ze er minder goed uit dan eerst.. dus in haar geval was volslank dus leuker.

Ik denk dat het voor de aandacht niet veel uit maakt of je maatje 34 of maatje 38 hebt ofzo..

Zelf val ik op sportieve types en die zijn meestal niet zo heel gezet.

Té dikke mensen zien er naar mijn idee niet gezond uit (dan bedoel ik ook echt te dik zoals je altijd op TV ziet ), maar dat is dus ook bij te dunne mensen.
Oud 25-09-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
purplerose schreef op 24-09-2004 @ 10:50 :
Mensen (zoals ikzelf) die een maatje meer hebben (concreet rond de 44 of meer) Die worden wel minder gewaardeerd denk ik.
'we'worden vaak aangeken alsof 'we' ons elke dag volvreten ofzo.. en meestal zie je toch dat bijv. op school de 'mooie slanke'(ze hoeven niet altijd mooi te zijn als ze slank zijn maar even als plat voorbeeld) mensen populairder dan de wat stevigere.
Ja, maar iedereen wordt wel op iets aangekeken. Ik bedoel als je acnee hebt, wordt je ook aangekeken alsof je heel ongezond eet, als je bij de zeeman iets koop wordt je ook aangekeken alsof je geen geld hebt. Dus zo is er altijd wel iets.

Als iemand je niet interessant vindt, om wat dan ook, jammer dan. Als iemand je niet goed vindt om hoe je bent, jammer dan. En lekker laten denken wat mensen denken. Daar moet je dan maar boven staan hoor!

Daarnaast, de meeste mensen die ik ken die wat dikker zijn die eten zich ook echt vol... Ik zou zo bijvoorbeeld nooit een mars op school kopen, omdat het ongezond is,je er dik van wordt... Terwijl zij dat gewoon wel ff opeten...Maar ja...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 15:01
bruuntje
bruuntje is offline
zoals al zovaak is gezegt heeft het volgens mij ook met uitstraling te maken...
ik ben zkr niet dun ofzo maar ik word vaak genoeg aangesproken/nagekeken...
en als je je gewoon goed kleed naar je figuur (dus niet met een strak shirtje lopen waar je buik onderuit komt als je daar geen figuur voor hebt) en lkkr in je vel zit kijken de mensen je oko na...

als je je zorgen gaat maken dat je niet wordt nagestaart of what ever dan zien mensen dat je niet lkkr in je vel zit !
Oud 27-09-2004, 13:53
Dromer_de_kers
Dromer_de_kers is offline
Denk wel dat mensen die maatje 34/36 meer aandacht krijgen. Komt gewoon omdat in de media iedereen dun is, de voorbeelden, en iedereen wil zich eraan spiegelen.

Natuurlijk, een meisje met maat 34/36 die altijd chagrijnig kijkt, zal ook niet zoveel aandacht krijgen, maar toch zal ze bijvoorbeeld meer aandacht krijgen als een meisje met maat 42/44 die chagrijnig kijkt.

En iemand met 42/44 met een goede uitstraling zal ook heus wel positieve reacties krijgne en niet alleen negatieve. Ook wel negatieve, maar die krijgen magere mensen ook heus wel.
Als je uitstraalt dat je blij met jezelf bent, ongeacht je uiterlijk, maat enzo, straal je dat ook uit en dat werkt positief voor andere mensen in je omgeving.
Iedereen is wie hij is en daar zouden mensen trots op moeten zijn. Andere mensen zouden eens niet meteen moeten veroordelen op basis van een uiterlijk, maat, maar ook op innerlijk en dat gewoon samenvoegen met het uiterlijk en dan erachter komen dat er een heel lief persoon achter zit.
Kijk eens verder als je neus lang is en stap over je vooroordelen heen

Ik denk wel dat het best komt doordat in de media veel dunne vrouwen en mannen te zien zijn.

Ik kan net zo goed verliefd worden op een dik iemand als op een dun iemand met een goede uitstraling. Ik word verliefd op wie ik verliefd word, ongeacht uiterlijk
Oud 28-09-2004, 15:17
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik heb maatje 38 en heb ook aandacht genoeg hoor haha!
ik ken een meisje die best wel beetje dik is.. die zorgt wel dat ze aandacht krijgt want ze is gwn heel luidruchtig haha!
aandacht krijgen ligt volgens mij ook erg aan hoe je bent
als je met maatje 34/36 zomaar btje aan de kant staat in een discotheek, krijg je ook niet veel aandacht en je als behoorlijk stevig meisje leker staat te dansen en gek doen, heb je dat wel denk ik zomaar..

ik heb een vriend met een lekkere bierbuik, ik klier hem er altijd mee
ik heb ook wel vetrolletjes haha en hij pest me gwn terug!
moet kunnen togg?!
Oud 28-09-2004, 15:26
Melig-Meissiej
ik vind trwns ook nog dat ze moeten kappen met modellen alleen aan te nemen als ze maatje 34/36 hebben
mensen krijgen hierdoor een verkeerd zelfbeeld
er zijn niet voor niets tegenwoordig zoveel meisjes met anorexia enz.
dat is gwn omdat ze een verkeerd beeld krijgen, omdat de modellen een "perfect" lichaam hebben.
Ik vind dat ze in bladen als break out! enz. meer modellen met maatje 38/40 moeten zetten, want die bladen beinvloeden toch ook meisjes van 12-16, die gevoelig zijn voor eetziektes
Oud 28-09-2004, 16:01
bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 28-09-2004 @ 16:26 :
ik vind trwns ook nog dat ze moeten kappen met modellen alleen aan te nemen als ze maatje 34/36 hebben
mensen krijgen hierdoor een verkeerd zelfbeeld
er zijn niet voor niets tegenwoordig zoveel meisjes met anorexia enz.
dat is gwn omdat ze een verkeerd beeld krijgen, omdat de modellen een "perfect" lichaam hebben.
Ik vind dat ze in bladen als break out! enz. meer modellen met maatje 38/40 moeten zetten, want die bladen beinvloeden toch ook meisjes van 12-16, die gevoelig zijn voor eetziektes
ja daar ben ik het mee eens,

maar ik vind ook dat ze meisjes met maat 42/44 of meer als model moeten laten staan (of heo je dat ook zegt) wat vollere/gezetere/dikkere meisjes zijn soms ook heel knap of ze hebben ook gewoon mooie uitstraling...best wel raar want in de winkels verkopen ze tot 44 ongeveer maar er staan nooit modellen op posters in die winkels met maat 44 ofzo...
Oud 28-09-2004, 16:07
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 28-09-2004 @ 16:26 :
Maar dat is nhiet de schuld van de bladen. De bladen krijgen kleren aangeleverd van verschillende ketens, en die kleren zijn gewoon meestal maat 36.
Oud 28-09-2004, 16:13
Melig-Meissiej
Citaat:
Briseïs schreef op 28-09-2004 @ 17:07 :
Maar dat is nhiet de schuld van de bladen. De bladen krijgen kleren aangeleverd van verschillende ketens, en die kleren zijn gewoon meestal maat 36.
goed mischien niet de schuld van de bladen, maar zij kiezen er toch voor om deze kleding en deze "dunne" meiden in hun blad te plaatsen.
deze bladen weten echt wel welke mensen hun blad kopen, en ze weten vast ook wel dat kinderen van 12-16 jr erg beinvloedbaar zijn en zo wel een verkeerd beeld krijgen van het perfecte lichaam
er is geen perfect lichaam, dat weet ik ook wel, maar vertel dat die onzekere meisjes eens!
die zien dat als je heel slank bent, je veel aandacht krijgt en beroemd kan worden
niet dat dat zo is, want als iedereen met maatje 34/36 beroemd zou zijn, is dat nogal wat haha!
maar die meisjes zien dat gwn niet en zoeken iets waardoor ze zich btr voelen, of denken dat ze zich btr gaan voelen
Oud 28-09-2004, 20:41
fluffywuffy
fluffywuffy is offline
mwoh, ik heb maatje 38-40...ben niet tevreden met mijn lichaam,
krijg je aandacht, dat verschilt hoe je je kleed, hoe je je gedraagt denk ik
Oud 28-09-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
bruuntje schreef op 28-09-2004 @ 17:01 :
maar ik vind ook dat ze meisjes met maat 42/44 of meer als model moeten laten staan (of heo je dat ook zegt) wat vollere/gezetere/dikkere meisjes zijn soms ook heel knap of ze hebben ook gewoon mooie uitstraling...best wel raar want in de winkels verkopen ze tot 44 ongeveer maar er staan nooit modellen op posters in die winkels met maat 44 ofzo...
Nee, duh. Kleding staat gewoon mooier op slanke modellen, dat is vrij logisch. Heeft te maken met ons schoonheidsideaal, dat nog steeds gebaseerd is op redelijk dun. Vroeger was de Parijse catwalk nog veel erger, tegenwoordig is 'junkie-chique' alweer een niche en niet meer de geldende norm. Maar toch blijft slank gewoon voor de meeste mensen het mooist. En aangezien reclame bedoeld is om mensen kleding te laten kopen, is het logisch dat daar dunne modellen op te vinden zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 20:45
Machiavelli
Machiavelli is offline
Het leven is nou eenmaal klote. Leer ermee leven.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:39
Shitonya
Shitonya is offline
Vroeger was dik mooi, nu is a la anorexia mooi. Dus JA, natuurlijk wordt er meer naar maatje 36 gekeken. Behalve wanneer zij het hoofd van een nijlpaard heeft, dan wordt er enkel naar haar reet bijvoorbeeld gekeken.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 28-09-2004 @ 22:39 :
Vroeger was dik mooi, nu is a la anorexia mooi. Dus JA, natuurlijk wordt er meer naar maatje 36 gekeken. Behalve wanneer zij het hoofd van een nijlpaard heeft, dan wordt er enkel naar haar reet bijvoorbeeld gekeken.
De zogenaamde Plork. Prachtig Lijf, Rot Kop. Waarom weet ik dit?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 21:45
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Jadie schreef op 28-09-2004 @ 22:44 :
De zogenaamde Plork. Prachtig Lijf, Rot Kop. Waarom weet ik dit?
plork? Ik ken wel hork, maar plork
Weer wat geleerd ^_^
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:00
Lente
Lente is offline
stelletje zeikerds.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 22:11
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Lente schreef op 28-09-2004 @ 23:00 :
stelletje zeikerds.
heb je nog wat zinnigs in te brengen?
Zo kun je iedereen wel zeikerds gaan noemen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 09:55
Lente
Lente is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 28-09-2004 @ 23:11 :
heb je nog wat zinnigs in te brengen?
Zo kun je iedereen wel zeikerds gaan noemen
kan idd
deze 'discussie' is al zooo vaak langsgekomen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 10:21
Eend
Eend is offline
Ik ben niet de slankste, maar ben altijd wel vrij populair. Ik zorg wel dat ik leuk en aardig bevonden wordt door de mensen waarvan ik dat wil.
Knappe kleuters van 18 en zo komen er bij mij bijv. niet in, maar als iemand wat lelijker is en zich normaal gedraagt, dus niet zo quasi stoer en arrogant, dan mag ie bij me aan kloppen.

Ik denk dat knap zijn samen hangt met je uitstraling, maar ook vooral met je karakter.
Oud 29-09-2004, 10:55
Vice
Vice is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 28-09-2004 @ 22:39 :
Er zit toch anders best wel een verschil met maat 36 en een anorexia maatje. Dat is meestal niet meer dan maatje 28.
Oud 29-09-2004, 12:24
Konijn
Konijn is offline
Ik heb zelf maat 40, maar krijg toch vaak wel aandacht als ik naar het café ga ofzo.
Ik denk wel dat dat misschien komt omdat ik niet 'rond' dik ben, maar in verhouding juist een slanke taille heb.

En ik ben zo'n meisje dat wel valt op bierbuikjes en stevige tot dikke jongens. Héél erg dik hoeft ook weer niet, maar een meisje met maat 36/38 mag best 2x in hem passen .

Heb het een tijd lang echt vervelend gevonden dat ik aankwam (had altijd 36, werd toen 38 toen ik echt mn 'volwassen' lichaam begon te krijgen, en toen 40 doordat ik ziek werd).
Maar daar ben ik nu wel overheen. Behalve naveltruitjes en korte rokjes kan ik alles gewoon dragen, ik heb een vriend die me leuk vind zoals ik ben, en krijg aandacht genoeg.
Dus kom steeds vaker tot de ontdekking dat ik best blij ben met mezelf.
Oud 29-09-2004, 15:09
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Konijn schreef op 29-09-2004 @ 13:24 :
Ik heb zelf maat 40, maar krijg toch vaak wel aandacht als ik naar het café ga ofzo.
Ik denk wel dat dat misschien komt omdat ik niet 'rond' dik ben, maar in verhouding juist een slanke taille heb.
Eh, sinds wanneer is maatje 40 dik?
Oud 29-09-2004, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 29-09-2004 @ 11:21 :
(...)

Ik denk dat knap zijn samen hangt met je uitstraling, maar ook vooral met je karakter.
Knap zijn hangt vooral samen met je karakter? Wat een nonsens. Schoonheid is een puur lichamelijke eigenschap. Iemand met een gruwelijke rotkop zal echt niet mooi worden gevonden, ook niet als ze superaardig is. Verder heeft het natuurlijk weinig nut om te stellen dat jij ook niet de slankste bent maar wel 'populair' schijnt te zijn, want misschien ben jij wel ongelooflijk manipulatief of gewoon erg makkelijk. Dat mensen een minder knap iemand ook populair kunnen vinden wil niet zeggen dat dan 'dus' uiterlijk samenhangt met karakter.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 16:02
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Charmed_Marloes schreef op 17-09-2004 @ 16:11 :
Ik ben 1.65 meter en 80 kg, ben ik dik??? En wat zou ik eraan kunnen doen. Voor sport heb ik geen tijd, ik drink veel water en eet zo gezond mogelijk. Ik ben best teverden met mijzelf, alleen niet met mijn bovenbenen

HELP MIJ

xxx loser
Moet dit serieus opgevat worden?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 17:11
bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-09-2004 @ 16:09 :
Eh, sinds wanneer is maatje 40 dik?

haha ja dat zou ik ook weleens willen weten
Oud 29-09-2004, 17:34
Melig-Meissiej
Citaat:
Shitonya schreef op 28-09-2004 @ 22:45 :
plork? Ik ken wel hork, maar plork
Weer wat geleerd ^_^
wtf is dan een HORK??
Oud 29-09-2004, 17:58
Verwijderd
Een hork is gewoon een hufter.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 18:30
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
bruuntje schreef op 29-09-2004 @ 18:11 :
haha ja dat zou ik ook weleens willen weten
Mja, wordt hier in t topic over gepraat.
En ik ben echt niet slank. Je weet toch ook niet hoe lang ik ben?
Maar goed, stevig dan. (Ik vind mollig wel zo'n stom woord..)
Oud 29-09-2004, 18:37
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Konijn schreef op 29-09-2004 @ 19:30 :
Mja, wordt hier in t topic over gepraat.
En ik ben echt niet slank. Je weet toch ook niet hoe lang ik ben?
Maar goed, stevig dan. (Ik vind mollig wel zo'n stom woord..)
Ik vind maat 40 nooit dik. Ook niet stevig.
Oud 29-09-2004, 18:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-09-2004 @ 19:37 :
Vanaf welke maat is iemand dan stevig?? Ik denk dat als je naar de gemiddelde lengte van een vrouw kijkt, dat maat 40 toch wel wat is. Je bent dan zeker niet dik, maar ook echt niet slank.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 18:50
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-09-2004 @ 19:37 :
Maat 40 kan zo ontzettend verschillend zijn.. Dat kun je zo echt niet zeggen. Er kan, zelfs met dezelfde lengte, wel 20 kilo verschil in zitten bij twee mensen met allebei maat 40. Ligt eraan hoe je gewicht verdeeld is. Iemand met maat 40 kan heel slank zijn, maar kan ook echt wel stevig zijn hoor.
Oud 29-09-2004, 18:59
suusch
suusch is offline
Ik heb maat 44/46, en ik merk ook dat, sinds ik meer zelfvertrouwen heb, ik ook meer reacties krijg. Maar als je er bij loopt als iemand met 0,niks aan zelfvertrouwen, krijg je sowieso minder aandacht, denk ik.
Oud 29-09-2004, 19:19
bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
Konijn schreef op 29-09-2004 @ 19:50 :
Maat 40 kan zo ontzettend verschillend zijn.. Dat kun je zo echt niet zeggen. Er kan, zelfs met dezelfde lengte, wel 20 kilo verschil in zitten bij twee mensen met allebei maat 40. Ligt eraan hoe je gewicht verdeeld is. Iemand met maat 40 kan heel slank zijn, maar kan ook echt wel stevig zijn hoor.

nou dan wil ik je weleens zien....es kijken of ik je ook stevig vind
Oud 29-09-2004, 19:21
bruuntje
bruuntje is offline
Citaat:
bruuntje schreef op 29-09-2004 @ 20:19 :
nou dan wil ik je weleens zien....es kijken of ik je ook stevig vind

heb net gekeken in het foto boek en ik vind je hardstikke mooi...en stevig? vind ik niet hor en dat zeg ik echt niet om te slijmen ofzo
Oud 29-09-2004, 19:35
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
bruuntje schreef op 29-09-2004 @ 20:21 :
heb net gekeken in het foto boek en ik vind je hardstikke mooi...en stevig? vind ik niet hor en dat zeg ik echt niet om te slijmen ofzo
Mja, alleen is dat voor ik ziek werd..Ben nu wel steviger dus.
Maar toch dankjewel .
Oud 29-09-2004, 19:54
Konijn
Konijn is offline
Ik ben dus iets van 1m69 of 1m70 met maat 40. Heb een vriendin die 10 cm langer is, ook maat 40 en die is echt slank.

Het is ook echt gekomen omdat ik ruim een half jaar alleen maar op bed kon liggen, en nu ik weer ietsje meer kan kan ik nog steeds niet sporten etc. Dan ziet je 'stevigheid' er toch anders uit dan bv spieren, zoals ik vroeger had. (maar dat ken jij denk ik ook wel..)

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 22:36.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 20:16
booooo
booooo is offline
heb zelf maat 38/40 maar het gaat veel meer over hoe tevreden je bent met je lijf dan hoe je er in werkelijkheid uitziet, als je maat 38 hebt en je voelt je er ontzettend klote bij dan straal je dat ook uit, iemand met maat 42 die wel blij met zichzelf is ziet er vaak een stuk beter uit! k las toevallig vandaag dat een op de tien mannen valt op vrouwen met een ernstig overgewicht (al durven ze dat niet toe te geven )
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 22:00
Eend
Eend is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-09-2004 @ 16:37 :
Knap zijn hangt vooral samen met je karakter? Wat een nonsens. Schoonheid is een puur lichamelijke eigenschap. Iemand met een gruwelijke rotkop zal echt niet mooi worden gevonden, ook niet als ze superaardig is. Verder heeft het natuurlijk weinig nut om te stellen dat jij ook niet de slankste bent maar wel 'populair' schijnt te zijn, want misschien ben jij wel ongelooflijk manipulatief of gewoon erg makkelijk. Dat mensen een minder knap iemand ook populair kunnen vinden wil niet zeggen dat dan 'dus' uiterlijk samenhangt met karakter.
Iemand die zich kinderlijk of asociaal gedraagt zal gelijk in mindere mate mooi gevonden worden dan iemand die een leuk karakter heeft.
Oud 29-09-2004, 22:02
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Eend schreef op 29-09-2004 @ 23:00 :
Iemand die zich kinderlijk of asociaal gedraagt zal gelijk in mindere mate mooi gevonden worden dan iemand die een leuk karakter heeft.
diegene is minder aantrekkelijk, niet per se minder mooi
Oud 30-09-2004, 11:24
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
vadsig is degelijk
en dan bedoel ik niet maatje 54, maar 38 tot 42 is gewoon veel mooier dan 34/36. wanneer zien de vrouwtjes dat nu eindelijk eens in?
Ik ben zo'n jongen die een 'slank' meisje gewoon niet mooi vindt. Veel liever wat bredere heupen en dikke bovenbeven. Dat i.c.m. veel zelfvertrouwen en goede humor, en je bent wat mij betreft ideaal.

Laatst gewijzigd op 30-09-2004 om 11:28.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 18:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heel fijn om te horen dat mensen met maat 38-42 al als 'vadsig' worden gezien. In dat geval ben ik dus helemaal een zeekoe.
Oud 30-09-2004, 21:37
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 30-09-2004 @ 19:25 :
Heel fijn om te horen dat mensen met maat 38-42 al als 'vadsig' worden gezien. In dat geval ben ik dus helemaal een zeekoe.
Mja idd.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
WelcomeHome schreef op 30-09-2004 @ 12:24 :
vadsig is degelijk
en dan bedoel ik niet maatje 54, maar 38 tot 42 is gewoon veel mooier dan 34/36. wanneer zien de vrouwtjes dat nu eindelijk eens in?
Wel, zolang je het over 'de vrouwtjes' hebt zullen ze zich wel niet zoveel van je aantrekken.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 13:41
MieX
MieX is offline
Eigenlijk zeggen maten niet zoveel, ik heb nu maat 40 en ongeveer hetzelfde figuur als een vriendin van me die zo'n 15 cm kleiner is maar zij heeft maar 36, maten zeggen dus IMO niet zoveel
Oud 01-10-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-09-2004 @ 21:43 :
Nee, duh. Kleding staat gewoon mooier op slanke modellen, dat is vrij logisch.
Ik snap echt niet waarom ze dat doen. Het is ten eerste slecht voor de modellen, die vanalles moeten gaan doen om gigantisch dun te zijn/blijven. En ten tweede staat het gewoon écht niet, vind ik. De modellen die je over de catwalk ziet lopen zijn niet gewoon een beetje dun, nee ze zijn veel te dun en super lang. Waarom vinden ze dat kleding daar mooier op staat? Kleding staat toch mooier op iemand met borsten, een kont en heupen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 14:16
A*
A* is offline
Meningen verschillen.
Ik vind die catwalk modellen prachtig.
Mooie dunne lijfjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten