Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2004, 23:07
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik vanavond blij, mijn ouders waren weg, dus lekker een avondje alleen met mijn vriend. ik heb nu 14 maanden met hem. ten eerste was onze seks nu al niet zo geweldig als eerst. ik vond hem eigenlijk maar slapjes, dus ging er niet goed in, terwijl de mijn best nat was later wilde ie alleen maar computeren, voetbal kijken en slapen. heel mijn leuke avond in duigen. dus was ik best strontchagerijnig. en dat merkte ie ook wel en werd dus kwaad op mij. ik baal echt erg!! ik had zin in een leuke avond met hem. en nu heb ik me gewoon klote zitten vervelen. we gaan nooit eens uit, want hij is aan het sparen voor een auto. ik kan hier zo pissed over worden. onze relatie bestaat uit niks doen. ik word hier een beetje zat van. Ik wil hem absoluut ook niet kwijt. hij zegt dat we vaak uitgaan als hij zijn auto heeft. wat vinden jullie? maak ik me druk om niks of whatever...?!
Oud 25-09-2004, 23:27
Verwijderd
Je maakt je druk om niets.

Maar je bent een vrouw, dus het maakt niet uit want dat ligt nou eenmaal in je aard.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 23:32
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Reverend schreef op 26-09-2004 @ 00:27 :
Je maakt je druk om niets.

Maar je bent een vrouw, dus het maakt niet uit want dat ligt nou eenmaal in je aard.
dank je

nee, gelukkig iemand die het eerlijk zegt, maar nu voel ik me kei schuldig tegenover mijn vriend, wat moet ik nu doen?
Oud 25-09-2004, 23:34
|*!/\/\|*5k177z
|*!/\/\|*5k177z is offline
Hoor ik daar het woord 'pijpen'?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 23:34
Verwijderd
Gewoon niets zeggen. 1 keer per maand mag je dat soort shit uithalen tegen hem, dat heeft hij heus wel door

maar nu moet je dat natuurlijk (officieel) overslaan.

Volgende x gewoon weer heel lief doen, er is niets aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 23:38
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
oke dank je!

ik heb hem ook een mail gestuurd dat het me heel erg spijt! is dit te slijmerig?
Oud 25-09-2004, 23:50
Verwijderd
Volgende keer duidelijk tegen hem zeggen dat je iets leuks wil gaan doen. Wat overigens geen geld hoeft te kosten. Mannen kunnen namelijk niet ruiken dat je iets wil. Ze hebben ook geen last van subtiele hints opvangen of telepatische gaven. De volgende keer gooi je dus netjes een baksteen door zijn woonkamerraam met een briefje eraan gebonden: ik wil iets leuks gaan doen lul! xxxx J-tjuh

De moraal van dit verhaal: wees duidelijk over wat jouw wensen en behoeften zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 01:09
Verwijderd
Puh, als het altijd zo saai was, hoefde het van mij niet meer. Het zal wel weer een achterhaald argument zijn, maar zeg, je bent 16. Je gaat toch niet je jeugd verspillen aan jongens die nooit iets willen doen zodat ze het láter misschien leuk hebben?
...maar ja, misschien hecht je wel meer aan een toekomst dan ik. Ik heb liever lol op het moment zelf.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 08:44
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nou, aan de toekomst denk ik nog niet erg, het is gewoon dat ik verschrikkelijk veel van hem hou

ik heb hem alweer gesproken en het was weer goed zei ie...
Oud 26-09-2004, 10:10
Verwijderd
hij vindt het duidelijk belangrijker om snel een auto te hebben dan om zijn vriendin tevreden te houden. wil je bij iemand blijven die meer belang hecht aan een auto dan aan jou? je bent te jong om je mooie leventje aan hem te verspillen.
trouwens: jij moet je niet excuseren! hij!! jij had gehoopt op een supergezellig avondje, lekker vrijen en knuffelen en leuke dingen doen, en hij wil computerspelletjes spelen, voetbal kijken en slapen. héél gezellig.
wat een egoïstische lul...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 10:28
Outlaw
Outlaw is offline
koop een dildo, dan heb je hem niet meer nodig
Oud 26-09-2004, 11:05
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 26-09-2004 @ 00:07 :
(...) later wilde ie alleen maar computeren, voetbal kijken en slapen.

(...)

we gaan nooit eens uit, want hij is aan het sparen voor een auto (...)

(...) onze relatie bestaat uit niks doen.
Wauw, door dit soort geluksverhalen krijg ik echt helemaal zin in een serieuze relatie, lijkt me echt geweldig
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 11:25
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 26-09-2004 @ 11:10 :
hij vindt het duidelijk belangrijker om snel een auto te hebben dan om zijn vriendin tevreden te houden. wil je bij iemand blijven die meer belang hecht aan een auto dan aan jou? je bent te jong om je mooie leventje aan hem te verspillen.
trouwens: jij moet je niet excuseren! hij!! jij had gehoopt op een supergezellig avondje, lekker vrijen en knuffelen en leuke dingen doen, en hij wil computerspelletjes spelen, voetbal kijken en slapen. héél gezellig.
wat een egoïstische lul...
En zoals altijd is hij weer de egoïstische lul, die niet snapt dat zijn vriendin een gezellige avond wou... Zucht

Waarom moet hij zijn excuses aanbieden? Hij kan toch niet ruiken wat haar plan voor die avond was als ze dat niet zegt...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Dennis27 schreef op 26-09-2004 @ 12:25 :
(...)

Waarom moet hij zijn excuses aanbieden? Hij kan toch niet ruiken wat haar plan voor die avond was als ze dat niet zegt...
Omdat hij een jongen is en dus het meisje moet behandelen als een slap bloempje dat niet voor zichzelf kan opkomen en niet kan zeggen wat ze op haar lever heeft?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 11:45
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
mensen, ik heb hem wel verteld wat ik die avond met hem wilde doen dat is juist het probleem
Oud 26-09-2004, 12:51
Dzjes
Dzjes is offline
Als hij wist dat jij van plan was om er een erg leuke avond van te maken had hij er toch rekening mee kunnen houden vind ik.
Als hij dan enkel wat op de computer wilt spelen enzo zou ik ook erg slechtgezind zijn,
en ik zou me niet excuseren denk ik. Jullie moeten het toch allebei naar je zin hebben, en niet enkel hij?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:21
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
wanneer heeft tie die auto bij elkaar gespaard want het lijkt me behoorlijk saai zo.

ga lekker in je eentje uit met je vriendinne!
Oud 26-09-2004, 14:38
Verwijderd
dumpen,vergooi je puberteit niet aan de saaiheid van een niet goed lopende relatie...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:43
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Therapy? schreef op 26-09-2004 @ 15:38 :
dumpen,vergooi je puberteit niet aan de saaiheid van een niet goed lopende relatie...
Oud 26-09-2004, 14:50
Verwijderd
Mja, zoek een middenweg; zo af en toe samen iets doen, en zo af en toe samen niets doen....
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Therapy? schreef op 26-09-2004 @ 15:38 :
precies
hoewel je zelf vast wel beter weet of het een saaie en niet lopende relatie is..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 15:05
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
STUFF schreef op 26-09-2004 @ 15:51 :
precies
hoewel je zelf vast wel beter weet of het een saaie en niet lopende relatie is..
Dat inderdaad ook.
Oud 26-09-2004, 15:18
Luna
Luna is offline
jij gaat sorry zeggen voor het feit dat hij achter de computer gaat ziten als jullie eindelijk eens een avondje samen hebben? Volgens mij is dat een beetje scheef:/
Ik heb trouwens ook een relatie gehad waarin we op een gegeven moment niets leuks meer samen deden en alleen nog maar op de bank films keken en jointjes rookte. Dat hou je niet lang vol, dat kan ik je wel zeggen...
Oud 26-09-2004, 15:22
Mindfields
Mindfields is offline
Mja, ik ben het eens met de personen boven me. Jij hoeft daar geen sorry voor te zeggen, maar tegen hem zeggen dat 'ie niet zo saai moet doen. Computeren en voetbal kijken doe je maar in je eentje.
Oud 26-09-2004, 22:00
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
weet je, jullie hebben eigenlijk helemaal gelijk! Ik kijk nog een paar daagjes aan, en als het zo blijft is het na 14 maanden voor gezien!
Oud 26-09-2004, 23:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dennis27 schreef op 26-09-2004 @ 12:25 :
Precies! Het is toch doodnormaal om als je vriendin een keer alleen thuis is fijn te gaan computeren en een beetje voetbal te gaan kijken?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 07:10
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-09-2004 @ 00:33 :
Precies! Het is toch doodnormaal om als je vriendin een keer alleen thuis is fijn te gaan computeren en een beetje voetbal te gaan kijken?
Je ziet nog te vaak dat met name de jeugd een veel te geromantiseerd beeld heeft van een relatie...de media is hier mede de oorzaak van.

@TS:
Volg je hart en doe wat jezelf het beste vind...beeindig een relatie niet omdat je mede forummers dat beter vinden..jij alleen kent de situatie..succes ermee
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 12:29
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
hoe oud is die kerel ?

je zou dit een beetje moeten relativeren verder. vertel hem wat je er echt van vind (nee, dat is wat anders dan sorry zeggen). probeer er samen over te praten. probeer hem te begrijpen zorg dat hij jou probeert. als je serieus een goede relatie wil zul je dr echt wat voor moeten doen (en hij ook). als je dr dan niet uit komt kun je er altijd nog een punt achter zetten - maar dat doe je niet omdat je mede-forummers dat goed vinden.

kijk, mss is t echt een enorme eikel, en dat kap je dr mee. maar misschien had hij zijn avond ook gewoon niet. (ja, dat hebben jongens ook wel eens). daarnaast zijn jongens niet echt goed in 'signalen opvangen' (nee, ik ook niet echt). als je niks zegt, weet hij t ook niet. je kan niet verwachten dat t altijd geweldig is; maar t mag ook niet altijd zo erg zijn natuurlijk. er bestaat geen 'perfecte' relatie, of een perfecte partner.

wat wil jij zelf precies doen op zo'n avond ? weet hij dat ?
Oud 27-09-2004, 13:14
Johnny_C
Johnny_C is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 26-09-2004 @ 23:00 :
weet je, jullie hebben eigenlijk helemaal gelijk! Ik kijk nog een paar daagjes aan, en als het zo blijft is het na 14 maanden voor gezien!
"Ik wil hem absoluut ook niet kwijt. "

Maar goed.
Je moet niet zo zeuren. ten eerste Seks doen je nog altijd met z'n 2'n en als hij een beetje slap is dan hoeft dat niet alleen aan hem te liggen.
Gun elkaar wat ruimte en ga alleen uit als je zo nodig uit wilt.
Ik vind het bullshit dat mensen hier zeggen. 'je vergooid je leven zo. ga lekker feesten maak het uit'
Dat meisje houdt van die jongen en die jongen als het goed is van het meisje. en dan gaan jullie een beetje crappy dingen aanpraten en een relatie stukmaken.
En als hij zo nodig wilt sparen voor een auto en met hem uit wilt. dan neem jij HEM toch eens mee uit. en laat hem zien wat JIJ leuk vind om te doen.
Praten helpt.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 13:23
Verwijderd
Jij bent er toch ook nog? Jij kan toch ook zeggen van: schat, zullen we even een stukje wandelen, of dit samen doen of dat samen doen, of misschien kunnen jullie wel samen een spel doen op de computer? (zo was ik heel fanatiek in DFBHD en wou ik ook de hele tijd )

Als hij aan het sparen is moet je dat respecteren, dat is zijn keuze. Als jij dan zo nodig uit wil dan heb je twee keuzes: 1. met hem uitgaan, en voor hem betalen
2. met iemand anders uit gaan

vertel hem wat je dwars zit! zo weet hij ook waar hij aan toe is!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 15:59
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-09-2004 @ 14:23 :
Jij bent er toch ook nog? Jij kan toch ook zeggen van: schat, zullen we even een stukje wandelen, of dit samen doen of dat samen doen, of misschien kunnen jullie wel samen een spel doen op de computer? (zo was ik heel fanatiek in DFBHD en wou ik ook de hele tijd )

Als hij aan het sparen is moet je dat respecteren, dat is zijn keuze. Als jij dan zo nodig uit wil dan heb je twee keuzes: 1. met hem uitgaan, en voor hem betalen
2. met iemand anders uit gaan

vertel hem wat je dwars zit! zo weet hij ook waar hij aan toe is!
ik vraag het vaak aan hem, dan zegt hij, we zien wel en dan wordt het vaak nee. maar ja

jaa, dat is beter, met vriendinnen uitgaan thnxx 4 je advies!! en zo zie ik mijn vriendinnen ook nog vaak
Oud 27-09-2004, 18:43
filia dei
filia dei is offline
Praat erover met hem, niet zomaar uitmaken, en ook niet zomaar doorgaan zonder er verder aandacht aan te besteden. Maar zeg hem gewoon wat je wilt. Jongens kunnen dat echt niet weten.

Zo heb ik bijvoorbeeld eens met 'n groep vrienden voor de deur van 'n flat afgesproken. Eén van die jongens woonde in die flat. Toen ik aankwam ging ik naar boven omdat ik aan het fietsenrek zag dat de rest op één na ook al boven was. Dus toen ik boven op de gallerij liep zag ik de laatste jongen aankomen. En ik riep naar beneden: 'hey, iedereen is al boven hoor'. Ik bedoelde dus: 'kom ook naar boven'. maar dat snapte die nie en bleef kwaad beneden staan.

Dus... conclussie... als je bij een jongen iets wil berijken moet je echt mega duidelijk zijn en zeggen wat je bedoelt! En niet verwachten of hopen dat 't 'vanzelf' wel beter gaat.
Oud 27-09-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Dennis27 schreef op 27-09-2004 @ 08:10 :
Je ziet nog te vaak dat met name de jeugd een veel te geromantiseerd beeld heeft van een relatie...de media is hier mede de oorzaak van.
Geef de media maar weer de schuld. Hoogliederen is minstens 2500 jaar geleden geschreven. De eerste hoofse gedichten zijn minstens 700 jaar geleden geschreven, maar toch is de moderne media de schuldige aan ons geromantiseerde beeld van hoe een relatie zou moeten zijn. Zulke beelden bestaan al veel langer dan de column lieve lita en Disneyfilms. Ik gooi het op een gebrek aan ervaring en naiviteit.

Citaat:
Dus... conclussie... als je bij een jongen iets wil berijken moet je echt mega duidelijk zijn en zeggen wat je bedoelt! En niet verwachten of hopen dat 't 'vanzelf' wel beter gaat.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 19:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
filia dei schreef op 27-09-2004 @ 19:43 :

ja, dat heb ik onderhand wel gemerkt ik schaam voor mezelf dat ik heb gezegt dat ik hem maybe ga dumpen, dat ben ik nu ook niet meer van plan. ik ga nu gewoon met vriendinnen uit en 'saai' doen met vriendje!
Oud 27-09-2004, 19:35
Dennis27
Dennis27 is offline
Citaat:
filia dei schreef op 27-09-2004 @ 19:43 :
Dus... conclussie... als je bij een jongen iets wil berijken moet je echt mega duidelijk zijn en zeggen wat je bedoelt!
Ik kan überhaupt geen enkele reden verzinnen waarom je niet duidelijk zou zijn. En je hoeft niet mega duidelijk te zijn..gewoon zeggen wat je bedoelt is al genoeg...en dat hoeft niet in 1000 woorden
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 19:39
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 27-09-2004 @ 16:59 :
ik vraag het vaak aan hem, dan zegt hij, we zien wel en dan wordt het vaak nee. maar ja

jaa, dat is beter, met vriendinnen uitgaan thnxx 4 je advies!! en zo zie ik mijn vriendinnen ook nog vaak
als je al weet dat dit gebeurd kun jij initiatief gaan nemen. Vertel hem dat jij het ook leuk vindt als hij eens initiatief neemt. Het hoeft niet alleen van zijn kant te komen. Verzin eens wat leuks, verras hem eens! Misschien dat bij hem ook het kwartje valt het t weer wat beter gaat
Met citaat reageren
Oud 27-09-2004, 21:35
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-09-2004 @ 20:39 :
als je al weet dat dit gebeurd kun jij initiatief gaan nemen. Vertel hem dat jij het ook leuk vindt als hij eens initiatief neemt. Het hoeft niet alleen van zijn kant te komen. Verzin eens wat leuks, verras hem eens! Misschien dat bij hem ook het kwartje valt het t weer wat beter gaat
dank je voor je advies! ga hem zeker opvolgen!!!
Oud 27-09-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 27-09-2004 @ 22:35 :
dank je voor je advies! ga hem zeker opvolgen!!!
Graag gedaan hoor. Hoop dat het niet al te lullig overkomt, maar wou even duidelijk maken dat het initiatief niet altijd bij hem moet liggen, maar natuurlijk ook niet altijd bij jou. Maar misschien als je hem er op wijst door gewoon ook dingen te doen (dus nog niet eens door te zeggen) dat hij ook eens met iets komt? Probeer m te motiveren ofzo. En natuurlijk kun je het hier altijd gewoon met m over hebben. Het zou (naar mijn mening) zonde zijn om je relatie voor zoiets op te geven.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 15:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
thanx voor jullie adviezen!

ik heb ze opgevolgd, ik kan al vertellen dat het een stuk beter gaat weer tussen ons!!! ik heb hem verteld wat me dwars zat, en nu is alles weer goed!!!
Oud 28-09-2004, 16:03
miro
miro is offline
Wel fijn dat de relatie na 2 dagen niet meer saai is.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 16:39
bracelance
bracelance is offline
als je je druk maakt over dat jullie relatie bestaat uit niets doen dan kun je daar met hem over praten. Misschien kun je dan wat meer dingen gaan doen.
Oud 28-09-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 28-09-2004 @ 17:03 :
Wel fijn dat de relatie na 2 dagen niet meer saai is.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 14:56
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Jadie schreef op 26-09-2004 @ 00:50 :
Volgende keer duidelijk tegen hem zeggen dat je iets leuks wil gaan doen. Wat overigens geen geld hoeft te kosten. Mannen kunnen namelijk niet ruiken dat je iets wil. Ze hebben ook geen last van subtiele hints opvangen of telepatische gaven. De volgende keer gooi je dus netjes een baksteen door zijn woonkamerraam met een briefje eraan gebonden: ik wil iets leuks gaan doen lul! xxxx J-tjuh

De moraal van dit verhaal: wees duidelijk over wat jouw wensen en behoeften zijn.
Oud 29-09-2004, 17:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Doe gewoon dingen die jullie allebei leuk vinden. Of eerst iets dat hij leuk vindt en dan iets wat jij leuk vindt. En als 1 van beiden dat niet wil, ja dan wordt het een moeilijk verhaal. Maar word om zulke dingen nou alsjeblieft niet kwaad of ga geen ruzie maken, is een beetje kinderachtig vind ik. En je kunt ook uitgaan zonder auto hoor. Neem de nachtbus terug naar huis of ga met de fiets / te voet. Ligt aan de situatie wel he...

Heb wel alleen de beginpost gelezen, dus sommige dingen hierboven zullen al wel gezegd zijn...
Oud 29-09-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 27-09-2004 @ 16:59 :

had je dat nou echt niet zelf kunnen bedenken??

Je hebt tijd genoeg om erover na te denken zo te horen..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 17:57
perfectme
perfectme is offline
Schrijf een boodschap en duidt de belangrijke delen aan in fluo
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 16:40
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jaja, mijn vriend gaat met me morge mee naar de bios! ik had tegen hem gezegt dat het gruwelijk saai werd en dat we nooit wat leuks deden en dat we alleen maar beetje thuis hangen. en nu gaan we morge naar de bios met z'n tweetjes! eerst had ik dit ook vaker gevraagd maar hij houdt niet van films, maar nu gaat ie toch uiteindelijk mee!!! dus dat is wel grappig!
Oud 30-09-2004, 17:42
Verwijderd
Ik hoop niet dat je het op die manier tegen m gezegd hebt, maar wel fijn!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 30-09-2004 @ 18:42 :
Ik hoop niet dat je het op die manier tegen m gezegd hebt
't was nochtans wél eerlijk én duidelijk, dus
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 26-09-2004 @ 00:34 :
Gewoon niets zeggen. 1 keer per maand mag je dat soort shit uithalen tegen hem, dat heeft hij heus wel door
Muhahahaha.
Ja, wij hebben daar een excuus voor. En daar maak ik ook gebruik van
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten