Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2004, 21:05
Rachel
Rachel is offline
Ik heb er ook 6 gekregen...
Stuur maar een berichtje als je er 1tje wilt

edit; raar als ik er verzend, krijgen die mensen fout meldingen

Laatst gewijzigd op 11-09-2004 om 21:18.
Advertentie
Oud 11-09-2004, 22:06
Freestyler*
Freestyler* is offline
Ja ik krijg die foutmelding dus ook

Account Already Created
The link you followed to this page has already been used to create your Gmail account. To access your account visit http://gmail.google.com and log in with the username and password you chose during registration. To create another Gmail account, you'll need a shiny new account creation link. We apologize for the inconvenience.

wat nu?
Oud 11-09-2004, 22:07
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 11-09-2004 @ 23:06 :
Ja ik krijg die foutmelding dus ook

Account Already Created
The link you followed to this page has already been used to create your Gmail account. To access your account visit http://gmail.google.com and log in with the username and password you chose during registration. To create another Gmail account, you'll need a shiny new account creation link. We apologize for the inconvenience.

wat nu?
geen idee; dat krijgen de mensen waar ik ze heen stuur ook
Oud 12-09-2004, 18:00
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
hej ik heb net 2 dagen gmail, maar geen invites... hoe "verdien" ik die, als dat al zo is...
iemand??
Oud 12-09-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Rach-: schreef op 11-09-2004 @ 23:07 :
geen idee; dat krijgen de mensen waar ik ze heen stuur ook
had ik eindelijk een invite van iemand van het forum krijg ik dezelfde foutmelding
Oud 12-09-2004, 18:43
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 12-09-2004 @ 19:00 :
hej ik heb net 2 dagen gmail, maar geen invites... hoe "verdien" ik die, als dat al zo is...
iemand??
Ik kreeg ze pas naar een week of 3?
Oud 12-09-2004, 21:20
Verwijderd
Ik wil er ook wel heel graag eentje, dus als iemand er nog eentje over heeft...
Oud 12-09-2004, 21:52
Belle
Belle is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 12-09-2004 @ 22:20 :
Ik wil er ook wel heel graag eentje, dus als iemand er nog eentje over heeft...
dan zul je toch je mailadres neer moeten zetten
Oud 12-09-2004, 23:48
amok
amok is offline
Ik heb er nog 5: mail mij maar op dennis.schellekensATgmail.com

Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 00:05.
Oud 13-09-2004, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Belle schreef op 12-09-2004 @ 22:52 :
dan zul je toch je mailadres neer moeten zetten
PM's doen wonderen

Maar ik heb er nu eentje
Oud 13-09-2004, 16:34
Verwijderd
grr nog steeds geen
Oud 13-09-2004, 18:38
bobski
bobski is offline
Wie wil mij ff een invitation sturen voor mn zusje?
Oud 13-09-2004, 18:51
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
bobski schreef op 13-09-2004 @ 19:38 :
Wie wil mij ff een invitation sturen voor mn zusje?
Ik. Ik zal er een sturen naar je hotmailadres in je info.

Oeps, ik denk dat ik er 2 heb verstuurd, nuja, dan stuur je die maar door.
Oud 13-09-2004, 19:21
bobski
bobski is offline
bedankt voor die 2 ik ben weer voorzien
Oud 13-09-2004, 19:24
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
bobski schreef op 13-09-2004 @ 20:21 :
bedankt voor die 2 ik ben weer voorzien
No problem. Ik ben er weeral vanaf.
Oud 13-09-2004, 19:51
wl_jeroen
wl_jeroen is offline
nog iemand die een account voor mij beschikbaar heeft?
Oud 13-09-2004, 20:40
telluriet
telluriet is offline
Ik heb 5 invitations.

Alleen gave mensen krijgen.
De rest: krijg tering en sterf.

Als je denkt dat je in aanmerking komt voor een account, PM me.
Oud 13-09-2004, 20:43
Falkh
Falkh is offline
Gmail?.... Gaymail
Oud 13-09-2004, 20:51
telluriet
telluriet is offline
Google-mail.

Waarbij je 1000 MB opslagruimte hebt.
Oud 13-09-2004, 21:14
Paniccore
Paniccore is offline
ik heb er nog 5. pm me maar
Oud 14-09-2004, 15:45
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
ik heb er nog drie ofzo

stuur maar een prive berichtje
Oud 14-09-2004, 17:46
Paniccore
Paniccore is offline
Citaat:
Paranoid Android schreef op 13-09-2004 @ 22:14 :
ik heb er nog 5. pm me maar
en toen waren ze op
Oud 14-09-2004, 18:00
evil devolution
evil devolution is offline
heb der ook nog/weer PM me maar
Oud 14-09-2004, 18:36
Earphone
Earphone is offline
Ik heb er ook nog massa's. Een mailtje of PM en je hebt een Gmail, eerst was er zo'n enorme vraag, nu heeft iedereen tons and tons of invites. Yeah!
Oud 14-09-2004, 22:49
Paniccore
Paniccore is offline
ik heb er ook weer 6 Voor de liefhebber, pm maar
Oud 15-09-2004, 01:41
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Falkh schreef op 13-09-2004 @ 21:43 :
Gmail?.... Gaymail
Inderdaad..

Straks is het niet alleen zo dat je met een hotmailadres een sloeber bent, maar ook met een gmail adres.
Oud 15-09-2004, 13:32
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 15-09-2004 @ 02:41 :
Inderdaad..

Straks is het niet alleen zo dat je met een hotmailadres een sloeber bent, maar ook met een gmail adres.
Met hotmail wordt je beschouwd als een klein kind omdat MS dat opdringt aan iedereen. Als er dus iemand van een bedrijf zo'n adres opgeeft, gaat ie direct op zijn bek. Hotmail is dan ook vooral gebruikt door kleine kinderen. GMail heeft nog de nieuws-factor en velen weten wel wat het is (en Google heeft een zeer positief imago, dat speelt zeker mee) maar ze geraken gewoon niet aan een adres (of weten zelfs niet hoe ze eraan kunnen geraken). Hier in België zijn er niet zo veel mensen met GMail, bijna allemaal Hotmail enzo. GMail zal wel meer succes kennen dan Hotmail, maar wie weet krijgt het over enkele jaren hetzelfde imago: dood, maar wel een gratis account.

btw, 'gay' kan ook 'tof' betkenen, dus niet enkel homoseksuelen maken gebruik van GMail maar ook 'toffe' mensen (hiermee wil ik niet zeggen dat homoseksuele mensen niet tof zijn!)
Oud 15-09-2004, 15:16
punxnotdead
punxnotdead is offline
ik heb nog een paar invitations. pm maar.
Oud 15-09-2004, 16:16
Fine
Fine is offline
mej heeft ook nog 5 invites over, pm me maar!!
Oud 16-09-2004, 19:06
Fleur
Fleur is offline
ik heb er eentje gekregen, maar heb zelf inmiddels al een account, dus als iemand interesse heeft PM maar ff
Oud 17-09-2004, 21:32
Dark Angel
Dark Angel is offline
DE oplossing voor dit topic:

http://isnoop.net/gmailomatic.php
Oud 18-09-2004, 01:11
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 15-09-2004 @ 14:32 :
Met hotmail wordt je beschouwd als een klein kind omdat MS dat opdringt aan iedereen. Als er dus iemand van een bedrijf zo'n adres opgeeft, gaat ie direct op zijn bek. Hotmail is dan ook vooral gebruikt door kleine kinderen. GMail heeft nog de nieuws-factor en velen weten wel wat het is (en Google heeft een zeer positief imago, dat speelt zeker mee) maar ze geraken gewoon niet aan een adres (of weten zelfs niet hoe ze eraan kunnen geraken). Hier in België zijn er niet zo veel mensen met GMail, bijna allemaal Hotmail enzo. GMail zal wel meer succes kennen dan Hotmail, maar wie weet krijgt het over enkele jaren hetzelfde imago: dood, maar wel een gratis account.
En nu nog de redenen om een gmail account te willen!

Ze hebben geen pop3 toegang en als het komt is het vast niet gratis. Toen Yahoo geld wilde zien voor hun pop3 toegang ben ik maar verhuisd. Het was namelijk nogal duur, en yahoo was niet al te best.
Gmail is een aantal keer in de publiciteit geweest omdat hun privacy slecht zou zijn, en de advertenties die mensen te zien krijgen zou afgestemd zijn op de inhoud van hun mailtjes.
Binnen de kortste keren heeft iedere halve zool een gmail account, en dan word je daarmee uitgelachen. Dan moet je weer verhuizen naar iets wat hip en nieuw is en moet je zo'n vervelend mailtje rondsturen omdat je een nieuw adres hebt, en zo kan iedereen nòg een keer zien dat je eigenlijk een idioot bent. En je loopt altijd het risico dat er twee mensen met elkaar gaan ouwehoeren aan de hand van dat topic omdat ze op de 'reply to all' knop drukken. Als je nou had geweten wat het verschil tussen CC en BCC is dan had je de hoon van de intelligente mensen niet over je heen gehad.

Ook een mooie quote die redelijk toepasselijk is:
"The PROPER way to handle HTML postings is to cancel the article, then hire a hitman to kill the poster, his wife and kids, and fuck his dog and smash his computer into little bits. Anything more is just extremism."
Alleen ging dit over usenet.

waar ik me al niet over op kan winden he? nouja, ik had toch even niks anders te doen
Oud 18-09-2004, 12:28
Fine
Fine is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 15-09-2004 @ 17:16 :
mej heeft ook nog 5 invites over, pm me maar!!
En nu heb ik dr geen een meer over!!
Oud 18-09-2004, 13:37
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 18-09-2004 @ 02:11 :

Binnen de kortste keren heeft iedere halve zool een gmail account, en dan word je daarmee uitgelachen.
Dan moet je weer verhuizen naar iets wat hip en nieuw is en moet je zo'n vervelend mailtje rondsturen omdat je een nieuw adres hebt, en zo kan iedereen nòg een keer zien dat je eigenlijk een idioot bent.
***En je loopt altijd het risico dat er twee mensen met elkaar gaan ouwehoeren aan de hand van dat topic omdat ze op de 'reply to all' knop drukken. Als je nou had geweten wat het verschil tussen CC en BCC is dan had je de hoon van de intelligente mensen niet over je heen gehad.

Ook een mooie quote die redelijk toepasselijk is:
"The PROPER way to handle HTML postings is to cancel the article, then hire a hitman to kill the poster, his wife and kids, and fuck his dog and smash his computer into little bits. Anything more is just extremism."
Alleen ging dit over usenet.

waar ik me al niet over op kan winden he? nouja, ik had toch even niks anders te doen
Ik heb zelf ook gezegd, dat het met GMail waarschijnlijk dezelfde kant op zal gaan als Hotmail. In ieder geval komt zo'n box niet professioneel over (dit geldt voor zowel GMail als Hotmail) maar het voordeel van die diensten is dat het voor iedereen hetzelfde is: gee honderden verschillende webmails. En GMail heeft nog steeds de aantrekkingkracht door die gigabyte aan ruimte, dat is iets wat je bij Hotmail niet krijgt en bij een POP/IMAP-dienst mag je heel lang zoeken voordat je eentje vindt...

Vanaf die sterretjes volg ik je niet meer, CC , BCC en Reply to All hebben weinig met elkaar te maken, lijkt mij. (Ene is Carbon Copy, andere is Carbon Copy, maar zo dat het niet zichtbaar is voor mensen in CC en TO en Reply To All is gewoon om iedereen uit het bericht een berichtje terug te sturen (handig om afspraken te maken en eventueel dingen recht te zetten). Waarom je dat HTML-gedoe erbij sleurt, snap ik niet (mijn post is niet in HTML en GMail kan misschien wel HTML sturen en is het natuurlijk gebaseerd op HTML). Op Usenet ziet niemand natuurlijk graag HTML in de posts, dat is iets dat ervoor zorgt dat het kaal blijft en niet overheerst wordt door Flash van hier en daar. In e-mail heb ik daar geen probleem mee, zolang het gewoon bij opmaak blijft zoals in een brief het geval zou zijn (dus geen uitbundige JavaScripts, Flash/GIF-animaties,... en natuurlijk enkel figuurtjes als dat noodzakelijk (of grappig) is.
Oud 18-09-2004, 14:37
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Wil er nog iemand G-mail? Ik heb nog 4 uitnodigingen over..
Oud 18-09-2004, 17:03
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 18-09-2004 @ 14:37 :
En GMail heeft nog steeds de aantrekkingkracht door die gigabyte aan ruimte, dat is iets wat je bij Hotmail niet krijgt en bij een POP/IMAP-dienst mag je heel lang zoeken voordat je eentje vindt...

Vanaf die sterretjes volg ik je niet meer, CC , BCC en Reply to All hebben weinig met elkaar te maken, lijkt mij. (Ene is Carbon Copy, andere is Carbon Copy, maar zo dat het niet zichtbaar is voor mensen in CC en TO en Reply To All is gewoon om iedereen uit het bericht een berichtje terug te sturen.

Waarom je dat HTML-gedoe erbij sleurt, snap ik niet (mijn post is niet in HTML en GMail kan misschien wel HTML sturen en is het natuurlijk gebaseerd op HTML). In e-mail heb ik daar geen probleem mee, zolang het gewoon bij opmaak blijft zoals in een brief het geval zou zijn (dus geen uitbundige JavaScripts, Flash/GIF-animaties,... en natuurlijk enkel figuurtjes als dat noodzakelijk (of grappig) is.
Ik heb gewoon een gratis POP3 account met 1 GB aan opslagruimte, en dat was al vóór het hele Gmail gebeuren. En 't is niet van m'n school of wat dan ook. Een of andere gek Duits bedrijf .

Géén BCC gebruiken in combinatie met ontvangers die op de reply-to all knop gaan drukken is altijd leuk natuurlijk. Dan krijgt iedereen waar het mailtje heen gestuurd was een mailtje met 'rot eens op met die zooi'.. Iemand die óók aardig wil zijn replyt op dat mailtje met reply-to all met 'vind ik ook'..
En dan gaan al die andere mensen die dat dan ook klagen bij de originele zender

Ik haalde het HTML gebeuren erbij omdat al die simpele zielen (hotmailsloebers enzo) niet weten dat dat uit hoort te staan. Ook voor de e-mail.
Oud 18-09-2004, 18:21
Verwijderd
wat is gaymail?
Oud 18-09-2004, 23:06
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 18-09-2004 @ 18:03 :
Ik heb gewoon een gratis POP3 account met 1 GB aan opslagruimte, en dat was al vóór het hele Gmail gebeuren. En 't is niet van m'n school of wat dan ook. Een of andere gek Duits bedrijf .

Géén BCC gebruiken in combinatie met ontvangers die op de reply-to all knop gaan drukken is altijd leuk natuurlijk. Dan krijgt iedereen waar het mailtje heen gestuurd was een mailtje met 'rot eens op met die zooi'.. Iemand die óók aardig wil zijn replyt op dat mailtje met reply-to all met 'vind ik ook'..
En dan gaan al die andere mensen die dat dan ook klagen bij de originele zender

Ik haalde het HTML gebeuren erbij omdat al die simpele zielen (hotmailsloebers enzo) niet weten dat dat uit hoort te staan. Ook voor de e-mail.
HTML uit, vind ik wat overdreven, dan zou je ook kunnen zeggen dat er op fora geen emoticons als GIF'je en opmaak mag. HTML mag met mate en eigenlijk zouden ze een EMML (Electronic Mail Markup Language) moeten maken waarmee je je kennis van HTML in e-mail kan gebruiken zonder dat er beveiligingsrisico's hoeven ontstaan (JavaScript, ActiveX, ... uitzetten). Als ander uitgangspunt zou je kunnen zeggen dat ze vBullitin-code kunnen gebruiken, want velen kennen dat ook en veel veiligheidsrisico's komen er niet bij kijken, lijkt mij.
Volgens mij beoog je een verkeerd gebruik voor BCC, dit is namelijk om de brief in het geniep door te sturen naar iemand anders. E-mail is eigenlijk ook niet bedoeld als kettingbrief, dus daar ligt volgens mij eerder het probleem. Overigens, vind ik het te zot om te reageren op z'n brieven: gewoon een mailtje sturen naar de persoon die het aan jou gestuurd heeft (Reply) en eventueel aan de andere personen aan wie het gestuurd is geweest door hem, en daarin zeggen dat je er niet mee gediend bent, het niet meer wilt zien en dat in die brieven enkel leugens staan (hoaxes).

Citaat:
eXo schreef op 18-09-2004 @ 19:21 :
wat is gaymail?
Slaap verder, dat is gewoon GMail maar zoals Microsoft Windows vaak als Micro$oft Windhoos wordt geschreven.
Oud 19-09-2004, 13:19
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 19-09-2004 @ 00:06 :
HTML uit, vind ik wat overdreven, dan zou je ook kunnen zeggen dat er op fora geen emoticons als GIF'je en opmaak mag. HTML mag met mate en eigenlijk zouden ze een EMML (Electronic Mail Markup Language) moeten maken waarmee je je kennis van HTML in e-mail kan gebruiken zonder dat er beveiligingsrisico's hoeven ontstaan (JavaScript, ActiveX, ... uitzetten). Als ander uitgangspunt zou je kunnen zeggen dat ze vBullitin-code kunnen gebruiken, want velen kennen dat ook en veel veiligheidsrisico's komen er niet bij kijken, lijkt mij.
Al gebruik je een mailer met javascript en activex shit dan kan je het beste voor de eerstvolgende trein springen, want dan ben je aangekomen bij een dieptepunt hoor.
HTML in e-mail is verkeerd omdat het een mailtje onnodig vele malen groter maakt, en mailservers hoeven er niet mee overweg te kunnen, het is volgens mij zo nooit afgesproken. Dat bijna iedere mailserver het wel kan maakt niet uit.

Citaat:
ILUsion schreef op 19-09-2004 @ 00:06 :
Volgens mij beoog je een verkeerd gebruik voor BCC, dit is namelijk om de brief in het geniep door te sturen naar iemand anders. E-mail is eigenlijk ook niet bedoeld als kettingbrief, dus daar ligt volgens mij eerder het probleem.
Haha.. Het is duidelijk dat jij het niet begrijpt. Hoe kan je een brief in het geniep doorsturen door BCC te gebruiken? Vertel me dat eens? De afzender blijft gewoon de afzender. Het is alleen zo dat de mensen die in BCC staan ook het mailtje krijgen, alleen zien ze dus niet de andere ontvangers. Als je een mailtje naar veel personen stuurt is het gewoon netjes om het naar jezelf te sturen en alle andere ontvangers in de BCC te gooien. Dan krijgt niet iedereen elkaars adressen te zien.

En wat voor lol heb ik er in om alleen bij de originele afzender van zo'n vervelend doorstuurmailtje te gaan klagen? Het is veel leuker om alle andere ontvangers tegen de originele afzender op te zetten.
Oud 20-09-2004, 15:51
Tandpasta
Tandpasta is offline
http://gmail.google.com/gmail/a-4705...bdd-5d870a8589
http://gmail.google.com/gmail/a-4705...9b1-031b5ec80f
http://gmail.google.com/gmail/a-4705...b42-2b9506d339
http://gmail.google.com/gmail/a-4705...35b-6e7bd3ba6d
http://gmail.google.com/gmail/a-4705...853-92672fe267

Aantal linkjes die mensen kunnen gebruiken om een account aan te maken.

Edit: even duidelijker gemaakt. Alleen de tweede link werkt momenteel dus nog omdat de andere allemaal al gebruikt zijn. Geen enkele link werkt dus meer.

Laatst gewijzigd op 20-09-2004 om 21:57.
Oud 20-09-2004, 17:59
Tandpasta
Tandpasta is offline
En oja, die vier mensen die al een accountje hebben aangemaakt. Een bedankje is nooit weg, hoor.
Oud 20-09-2004, 21:40
Verwijderd
die 2e link werkt ook niet meer

thnx.
Oud 26-09-2004, 11:52
probeer
probeer is offline
kheb dr 5

pm maar
Oud 26-09-2004, 14:37
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 19-09-2004 @ 14:19 :
Al gebruik je een mailer met javascript en activex shit dan kan je het beste voor de eerstvolgende trein springen, want dan ben je aangekomen bij een dieptepunt hoor.
HTML in e-mail is verkeerd omdat het een mailtje onnodig vele malen groter maakt, en mailservers hoeven er niet mee overweg te kunnen, het is volgens mij zo nooit afgesproken. Dat bijna iedere mailserver het wel kan maakt niet uit.

Haha.. Het is duidelijk dat jij het niet begrijpt. Hoe kan je een brief in het geniep doorsturen door BCC te gebruiken? Vertel me dat eens? De afzender blijft gewoon de afzender. Het is alleen zo dat de mensen die in BCC staan ook het mailtje krijgen, alleen zien ze dus niet de andere ontvangers. Als je een mailtje naar veel personen stuurt is het gewoon netjes om het naar jezelf te sturen en alle andere ontvangers in de BCC te gooien. Dan krijgt niet iedereen elkaars adressen te zien.

En wat voor lol heb ik er in om alleen bij de originele afzender van zo'n vervelend doorstuurmailtje te gaan klagen? Het is veel leuker om alle andere ontvangers tegen de originele afzender op te zetten.
Ik zeg ook niet dat je kunt spoofen met BCC, dat is toch iets helemaal anders. De mensen in in To: zien niet wie er bij BCC staat, dus gebruik het voor als je een samenzwering beraamt of gevoelige informatie in 1 keer wilt doorsturen naar andere mensen.

En over HTML in e-mail zullen we het waarschijnlijk niet eens raken, want op hetzelfde niveau kan ik doortrekken naar het WW: in het begin was het enkel tekst en daarna zijn ze met zooi als JavaScript, Flash, ActiveX, CSS ... bijgekomen die ook niet in de standaarden staat maar wel gebruikt wordt en handig is. Natuurlijk begin je daar nu de vruchten van te plukken: het wordt ten pas en ten onpas gebruikt (dit geldt niet voor CSS, dat vind ik nu de meest mooie techniek die voor opmaak kan zorgen). Voor een gewone mail stuur ik ook alles gewoon in plain-text maar vaak is een beetje vet of onderlijnd wel handig om ergens de aandacht op te vestigen zonder overdreven hoofdlettergebruik.

Wat mij betreft heb je gedeeltelijk gelijk, dat HTML eigenlijk niet bedoeld was om in post gebruikt te worden, maar dat is met zo veel dingen. Ik blijf erbij dat opmaak (wat het nu mag zijn: RTF, HTML, vB, ...) moet kunnen als het niet overdreven is (en dan nog steeds liefst een eigen formaat; (X)HTML is voor sites, RTF voor gewone documentjes, vB is voor fora (en dat komt nog het dichts bij een e-mail). Ik vind het overigens veel aantrekkelijker om van een bedrijf een nieuwsbrief te krijgen met een foto van hun nieuwste product dan gewoon wat tekst in Courier New (want als je gewoon platte tekst gebruikt, kan je niet buiten monospaced omdat velen toch nog wel net een kleine tabel ofzo willen meegeven). Natuurlijk is het voor een simpel mailtje dat er gereageerd is op een topic of scholieren.com geen HTML nodig, dat bedoel ik met niet overbodig gebruiken.

Zelf gebruik ik als e-mail client overigens Thunderbird dus geen ActiveX en JavaScript staat hier mooi uit (in een mail vind ik dat dus overbodig, omdat je dan eerder een webpagina meestuurt dan iets anders).
Oud 26-09-2004, 14:52
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
ILUsion schreef op 26-09-2004 @ 15:37 :
En over HTML in e-mail zullen we het waarschijnlijk niet eens raken, want op hetzelfde niveau kan ik doortrekken naar het WW: in het begin was het enkel tekst en daarna zijn ze met zooi als JavaScript, Flash, ActiveX, CSS ... bijgekomen die ook niet in de standaarden staat maar wel gebruikt wordt en handig is. Natuurlijk begin je daar nu de vruchten van te plukken: het wordt ten pas en ten onpas gebruikt (dit geldt niet voor CSS, dat vind ik nu de meest mooie techniek die voor opmaak kan zorgen).
Ja, CSS is heel mooi, maar die andere zut, tsja.. Ik heb geloof ik maar twee sites gezien waarvoor het gebruik van Flash echt zinnig was.

En ik heb al jaren TheBat als mailer, die ook geen stomme dingen doet.
Oud 26-09-2004, 15:36
Freestyler*
Freestyler* is offline
hoe verdien je meer invitations?
Oud 26-09-2004, 16:01
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 26-09-2004 @ 16:36 :
hoe verdien je meer invitations?
Geen idee. Ik geef ze altijd maar weg en er komen er altijd maar bij tot een maximum van 6. Gewoon veel weggeven en er komen er wel terug bij. Ik heb er nu nog 12 (!!!) over en ik geraak ze toch niet kwijt.
Oud 26-09-2004, 18:00
Dark Angel
Dark Angel is offline
Nog een keer: mail je invites naar de automagische redistributie-database...

Citaat:
Dark Angel schreef op 17-09-2004 @ 22:32 :
DE oplossing voor dit topic:

http://isnoop.net/gmailomatic.php
Oud 26-09-2004, 18:12
Earphone
Earphone is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 26-09-2004 @ 19:00 :
Nog een keer: mail je invites naar de automagische redistributie-database...
Ok, ca va, maar dat lijkt me dan ook weer zo dom. Zo sturen naar iets en geen idee hebben hoe het wordt verdeeld. Maar ik zal het nog eens bekijken.
Oud 27-09-2004, 10:58
MieX
MieX is offline
Citaat:
Earphone schreef op 26-09-2004 @ 17:01 :
Geen idee. Ik geef ze altijd maar weg en er komen er altijd maar bij tot een maximum van 6. Gewoon veel weggeven en er komen er wel terug bij. Ik heb er nu nog 12 (!!!) over en ik geraak ze toch niet kwijt.
zet in je msn naam oid dat je ze over hebt, ben je ze zo kwijt (ik dan)

Regels voor berichten