![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ze hebben er zelf jarenlang flink onder zitten vroeten - wedden dat Israel er dalijk de schuld van krijgt? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Oh... Israel heeft ook kernwapens trouwens, ook niet echt een land dat je daarmee zou vertrouwen ![]() ![]() Citaat:
"De VS willen bla bla vanwegen een vergrote instabiliteit in de regio" - ALS ER 1 LAND te noemen is voor de instabiliteit in de regio daar, dan is dat wel DIRECT en INDIRECT de Verenigde Staten (en op 2. Israel). en "de VS beschuldigden in de laatste berichtn ook Iran ervan zich teveel te bemoeien met de sores in Irak" - WAT NOU SORES? wie heeft die sores daar gemaakt? JUIST.. de VS. hypocrieten, oprotten moeten ze uit Irak, dead or alive. Citaat:
Maar dan alleen als Israel een land wordt dat in vrede gaat leven met de Palestijnen. Israelische kolonisten en extremisten kunnen wat mij betreft fluiten naar "hun" Israel, just like Hamas, Al Aqsa en die andere knallende theedoeken. Citaat:
Als Amerika en de Arabische wereld zich niet zo ontzettend hadden misdragen door beide kanten terroristen te steunen dan was het net zo onbelangrijk geweest als Soedan (misschien). |
![]() |
||
Citaat:
de Joden die echt vervolgd worden zullen trots zijn op zo'n mede-Jood zoals jij, die overal waar ze gaat mensen tegen zich in het harnas weet te jagen. Als ik net zo was als jou zou ik door JOU een hekel krijgen aan Joden in het algemeen. We know how that scenario ended. ![]() ![]() Extremistische Joden zoals JIJ, DIE moeten ze verbannen naar hun eigen slagveldje daar in het Midden Oosten. btw: Oh,.. en NU nu de waarheid in je gezicht is gedrukt publiceer je mijn pmtje zeker niet meer achter mijn rug om, nee sterker nog: je durft niet eens reactie te geven. ongewenste levensvorm ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
het zou maar eens een kern van waarheid bevatten... Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Tis alleen gewoon het DOEL van Simshalom dat van die onderdrukking van Joden, de hele onderdrukking van een volk, een soort wapen maakt tegen andere mensen. Schandalig! Net zoals Palestijnen de dood van hun "broeders" gebruiken als propaganda om Joden te vermoorden doet zij hetzelfde maar dan andersom. Daar ben ik (en vele "echte" Joden met mij) niet van gediend... Ik vind het schending van dode en opgejaagde Joden. En nou niet gaan lopen bleren dat zij juist voor die Joden opkomt door ze in een nooit-meer-veilig land in een nooit-eindigende oorlog te storten. Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 18:11. |
![]() |
|||||
Citaat:
waar zeg ik dat de VS niet medeschuldig zijn aan het destabiliseren of in stand houden van een instabiele situatie? Ik zeg alleen dat de VS niet wilt dat Iran ervoor gaat zorgen dat de instabiliteit vergroot wordt. Citaat:
Rumsfeld heeft volgens de Libanese krant Daily Star laten weten mogelijkerwijze alle troepen terug te laten trekken uit Irak. Citaat:
Is dat zo? En waardoor zou dat zijn? Citaat:
Waarom doen de VS en China en Egypte dan zo moeilijk omtrent Soedan? En waarom zwijgt de hele fucking (om maar in jouw termen te spreken) Arabische wereld over het gezeik in Soedan?
||
Citaat:
Hetgeen jij niet doet
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is nog niet eens zo gek gedacht.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Maar blijkbaar zijn de Amerikaanse belangen weer behartigd, dus het legertje parasieten kan nu weer naar huis. ![]() Belofte maakt schuld! en Eigen schuld dikke bult! Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hier kan ik het wel mee eens zijn. Al zou ík het natuurlijk heel anders verwoorden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kijk, in de eerste plaats hadden ze nooit met die redenen met die troepenmacht een voet over de grens mogen zetten in Irak. Maargoed dat is lullen over oude koeien. NU, mogen ze Irak niet verlaten voordat ze orde op zaken hebben, tenzij ECHT is aangetoond dat het beter is dat Amerika nu vanaf een afstandje (dus met bv VN militairen ipv Amerikaanse, en met buitenlandse steun) de boel kan helpen daar. Echter... Amerika maalt natuurlijk uberhaupt niet om de situatie in Irak (tenzij hun belangen in het gevaar komen) en zal hun soldaten terugtrekken, ondanks dat hierdoor de situatie nog verder verslechterd. Je zou denken dat het ze erom te doen is. |
![]() |
||
Citaat:
tja, voor 80% ofzo Amerika.... Nederland kan in ieder geval niet meedoen, want me moesten ons nutteloze leger eerst nog wegbezuinigen....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar, nee dat kan natuurlijk niet, dan zou Amerika de trots opzij moeten zetten bla bla bla.. de Westerse wereld weet het weer beter.. kijk nou is wat voor ontiegelijke kutzooi ze van dat land gemaakt hebben... mooie boel daar maar niet heus. En ja het Nederlandse leger moet inderdaad NOG minder geld krijgen, dat geld moet namelijk naar de rijken in Nederland, die kregen toch al zo weinig. Oh en misschien hadden ze de JSF kunnen cancellen, dan hadden alle takken van het leger wat geld erbij gekregen... je koopt toch geen Amerikaans gevechtsvliegtuig waar je gehoopte investeringen nooit uitkomen, het Amerikaanse leger zelf al niet eens meer wil hebben omdat ze een beter vliegtuig hebben (de F22) en dan krijgen we nog een gestripte versie ook. lang leve het Nederlandse beleid en Defensie. Daarnaast: het leger houdt zich uberhaupt niet bezig met binnenlandse veiligheid en hun aanwezigheid in Irak zorgt alleen maar voor grotere kans op aanslagen, en terecht, want we hebben daar helemaal NIETS te zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nu dat niet meer zo is, en het buitenland steun geeft aan de opstandelingen, komen ze opeens veel verder.
||
Citaat:
*Maar we dwalen van het eigenlijke onderwerp af* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Penalties for Israeli settlers who won’t leave
JERUSALEM — Israeli settlers who clash with soldiers sent to evacuate them from the Gaza Strip and the northern West Bank could be jailed for up to five years under new legislation published yesterday. The 89-page bill, enshrining in law Prime Minister Ariel Sharon’s plan to pull all 8,000 settlers out of Gaza and uproot four of 120 West Bank settlements, also sets terms for compensation expected to reach $200,000 to $500,000 per family. Sharon is counting on the payments, and promised cash advances, to coax most of the settlers to leave voluntarily, avoiding violent confrontations with soldiers. Settlers who nonetheless disobey army orders to leave or cause disturbances on evacuation day could face up to three years in prison under the bill published by the Justice Ministry ahead of its presentation to parliament on November 3. If a settler resisting evacuation is caught with a weapon, another two years could be tagged on to the sentence. The bill would give Sharon and his cabinet the power to determine which settlement enclaves will be uprooted and when. He has said he intends to complete the four-stage pullout by the end of 2005. In another sign the plan is moving ahead, the special government agency overseeing the withdrawal sent letters to 1,700 settler families in Gaza offering to help make their move easier. “We will do our utmost to assist you in the most sensitive, fair and professional way we can,” said the letter, published in the Israeli media. easier. “We will do our utmost to assist you in the most sensitive, fair and professi— Reuters http://www.omanobserver.com/wnews6.htm
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() over dat eerste verhaal is het lastig een oordeel te vellen aangezien de enige getuigen partijdig kunnen zijn. m.b.t. het tweede is dit mishandeling/onmenselijke behandeling van de palestijnen en terecht dat deze gasten opgepakt zijn. Op z'n minst doet justitie er wat aan. m.a.w. dus? je opmerking raakt kant noch wal imo
||
Citaat:
2. Was jij niet degene die zoveel vertrouwen had in die militairen. Jij maakt toch zo graag onderscheid tussen een willekeurige Palestijn die naar een wapen grijpt (terrortist) en een soldaat (brave hendrik)? Hier blijkt maar weer eens uit dat die soldaten gewoon staatsterroristen zijn en niks noodzakelijke beschermers blabla. Dus, deze nieuwsberichten mogen wel eens onder de aandacht worden gebracht aangezien er hier nog mensen zijn die denken dat soldaten heilig zijn en het er bij die grenswachten keurig aan toe gaat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israël/Palestina V T_ID | 500 | 07-08-2006 15:59 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 29-06-2006 13:47 | |
Invasie van Irak: zijn jullie vóór of tegen? Rabbi Daniel | 187 | 25-09-2002 09:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |