Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2004, 19:15
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 04-10-2004 @ 20:10 :
not found
blah nouja, het ging erover dat vaccinaties ook risicos bevatten, maar dat het niet opweeg tegen de voordelen.

dat kun je ook zo zien m.b.t. besnijdenis. Er zijn risicos, maar de positieve effecten (op theologisch en op seksueel/medisch gebied) overwinnen de negatieve.
Oud 04-10-2004, 19:19
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 04-10-2004 @ 20:14 :
dit zal je ook wel aanspreken:

The U.N.'s Universal Declaration of Human Rights (1948) speaks of the "human rights" involved in "the ethics of circumcision," which are "the rights to security of person, to freedom from torture and other cruel and unusual treatment, and to privacy."
privacy: het is het kind van een ouder en ouder bepaalt het priveleven van het kind

cruel: subjectief
unusual treatment: subjectief
freedom from torture: hoezo is dit marteling?
Oud 04-10-2004, 19:23
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:19 :
privacy: het is het kind van een ouder en ouder bepaalt het priveleven van het kind

cruel: subjectief
unusual treatment: subjectief
freedom from torture: hoezo is dit marteling?
jij wilt zeker zeggen dat het een hardstikke fijne ervaring is?
Oud 04-10-2004, 19:27
Joostje
Joostje is offline
* Circumcision completely exposes the glans. Dirt, dust, particles, chemicals and pollutants “can easily be embedded in the exposed and toughened glans of the [circumcised] penis.” [Derifield] The Intact Network, a support group, has received letters from circumcised men who have suffered from the accumulation of this type of “debris in skin tunnels and suture holes from their circumcision causing abscesses and blackheads that require constant attention, as well as sores on the scar and glans.” [Derifield]

The foreskin has twelve known functions.
They are:

1. to cover and bond with the synechia so as to permit the development of the mucosal surface of the glans and inner foreskin.
2. to protect the infant's glans from feces and ammonia in diapers.
3. to protect the glans penis from friction and abrasion thoughout life.
4. to keep the glans moisturized and soft with emollient oils.
5. to lubricate the glans.
6. to coat the glans with a waxy protective substance.
7. to provide sufficient skin to cover an erection by unfolding.
8. to provide an aid to masturbation and foreplay.
9. to serve as an aid to penetration.
10. to reduce friction and chafing during intercourse.
11. to serve as erogenous tissue because of its rich supply of erogenous receptors.
Oud 04-10-2004, 19:29
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 04-10-2004 @ 20:23 :
jij wilt zeker zeggen dat het een hardstikke fijne ervaring is?
onder verdoving?
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Joostje schreef op 04-10-2004 @ 20:27 :
7. to provide sufficient skin to cover an erection by unfolding.
dus hoe gaat dat zonder werken?

auw, lijkt me pijnlijk wat er dan gebeurd.
Gatara
Gatara is offline
wist je dit overigens?

"Soms wordt een besnijdenis uitgevoerd voorafgaand aan radiotherapie voor kanker aan de penis."

Oud 04-10-2004, 19:30
Zaina
Zaina is offline
Gelul.
Oud 04-10-2004, 19:32
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
En het schijnt dat je makkelijker kan penetreren als je je voorhuid nog hebt, want dan droogt je voorvocht niet op. Gaat natuurlijk niet op als je een condoom draagt, maar toch. Kinkt logisch niet?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 19:33
Gatara
Gatara is offline
Bij onbesneden jongens en mannen vindt onder de voorhuid ophoping van smegma plaats. Ook blijft na het plassen vaak wat urine onder de voorhuid achter. Samen kan dit leiden tot een onaangename geur, jeuk, roodheid, irritaties en ontstekingen. Om dit te voorkomen, is een goede hygiëne belangrijk. Was dagelijks (tijdens het douchen of een bad), de voorhuid en de eikel. Doe dit als volgt:

1. Schuif de voorhuid naar achteren richting je lichaam, zodat de eikel bloot komt te liggen. Elke jongen en man ouder dan 5 jaar moet de voorhuid kunnen teugtrekken. Lukt dit niet, laat dan de dokter ernaar kijken.

2. Maak de eikel en voorhuid schoon met lauwwarm water. Denk ook aan het randje onder de eikel. Wil je zeep gebruiken, gebruik dan een milde zeep of nog liever een zeepvervangend (zeep- en alkalivrij) produkt. Spoel de zeep na het wassen goed af en zorg dat er geen zeepresten achterblijven. Soms kan het gebruik van zeep irritatie van de eikel en/of voorhuid geven. Is dat het geval, gebruik dan alleen water en probeer eventueel een ander soort zeep of zeepvervangend produkt als de irritatie helemaal verdwenen is.

3. Droog na het douchen of baden je eikel en voorhuid goed en schuif de voorhuid terug. Een handdoek kan voor onbesneden mannen te ruw zijn om hun eikel mee te drogen als deze erg gevoelig is. Gebruik in dat geval een zacht doekje, bijvoorbeeld een zakdoekje om de eikel mee droog te deppen. Vergeet niet de voorhuid terug te schuiven, anders kan deze klem komen te zitten achter de eikel, wat een vervelend probleem is.

Ouders moeten hun zoontje leren dat het wassen van de voorhuid en de eikel een vast onderdeel van de waspartij is. Doe het in het begin samen met uw zoontje, hij zal het na korte tijd zelf kunnen.

Tijdens het wassen dient de voorhuid teruggetrokken te worden en na het drogen weer teruggeschoven te worden.

Schuif ook steeds de voorhuid een beetje terug bij het urineren en droog na met toiletpapier, zodat er geen druppels urine aan de voorhuid blijven hangen.

----------

en dat laatste doen maar heel weinig jongens
Oud 04-10-2004, 19:33
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:29 :
onder verdoving?
Bij volwassen mannen wordt verdoving toegepast ja. Bij kinderen lang niet altijd
Oud 04-10-2004, 19:34
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:29 :
wist je dit overigens?

"Soms wordt een besnijdenis uitgevoerd voorafgaand aan radiotherapie voor kanker aan de penis."

medische reden dus
Oud 04-10-2004, 19:35
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:33 :
Dus het heeft geen hygienische pro's
Oud 04-10-2004, 19:35
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 04-10-2004 @ 20:32 :
En het schijnt dat je makkelijker kan penetreren als je je voorhuid nog hebt, want dan droogt je voorvocht niet op. Gaat natuurlijk niet op als je een condoom draagt, maar toch. Kinkt logisch niet?
nouja
als je als vrouw vochtig genoeg bent, maakt dat niet echt uit.
Oud 04-10-2004, 19:36
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:33 :
1. Schuif de voorhuid naar achteren richting je lichaam, zodat de eikel bloot komt te liggen. Elke jongen en man ouder dan 5 jaar moet de voorhuid kunnen teugtrekken. Lukt dit niet, laat dan de dokter ernaar kijken.

Er is geen andere richting

Citaat:
Jij loopt ze allemaal achterna als ze naar de wc gaan?
Oud 04-10-2004, 19:38
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 04-10-2004 @ 20:35 :
Dus het heeft geen hygienische pro's
erm, jawel, want het blijft schoner
Oud 04-10-2004, 19:39
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Zaina schreef op 04-10-2004 @ 20:36 :

Jij loopt ze allemaal achterna als ze naar de wc gaan? [/B]
we hebben t er wel eens over gehad
Oud 04-10-2004, 19:39
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:38 :
erm, jawel, want het blijft schoner
Je kunt jezelf ook goed schoonhouden
Oud 04-10-2004, 19:41
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 04-10-2004 @ 20:39 :
Je kunt jezelf ook goed schoonhouden
ja, dat weet ik. En dat scheelt ook wel, maar ik kan je vertellen dat er nog steeds verschil is in schoonheid en geurigheid tussen een besneden en onbesneden penis. Hoe schoon de jongen met de onbesneden penis het zaakje ook schoon houdt.
Oud 04-10-2004, 19:41
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:35 :
nouja
als je als vrouw vochtig genoeg bent, maakt dat niet echt uit.
En als je voldoende wil hebt neuk je je vriendin ook gerust een half uur zonder besneden te zijn. En als je voldoende wil hebt, is je pik net zo schoon of zelf schoner als eentje die besneden is.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 19:42
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:41 :
ja, dat weet ik. En dat scheelt ook wel, maar ik kan je vertellen dat er nog steeds verschil is in schoonheid en geurigheid tussen een besneden en onbesneden penis. Hoe schoon de jongen met de onbesneden penis het zaakje ook schoon houdt.
geen wetenschappelijk onderzoek. En "het is gewoon zo" is geen reden

Laatst gewijzigd op 04-10-2004 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 19:43
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:39 :
we hebben t er wel eens over gehad
Hoe groot is N in jouw onderzoek ?
Oud 04-10-2004, 19:44
Gatara
Gatara is offline
Besneden mannen minder kans op HIV-besmetting

27 april
Onbesneden mannen hebben een bijna zeven keer zo grote kans om een HIV-besmetting op te lopen dan besneden mannen. Dat blijkt uit een onderzoek waarvan het Britse medische tijdschrift The Lancet in zijn vrijdag verschenen nummer verslag doet. Acht eerdere onderzoeken toonden ook al aan dat het besneden zijn de kans op besmetting met het aids-virus verkleint.

De onderzoekers veronderstellen dat cellen in de voorhuid bijzonder vatbaar zijn voor besmetting met HIV. Voor het onderzoek werden 2.298 mannen gevolgd die onder behandeling stonden bij drie klinieken in Pune, India, en die aan het begin van het onderzoek niet met HIV waren besmet. Uit het onderzoek bleek ook dat besneden mannen evenveel kans lopen op gonorroe, herpes en syfilis als onbesneden mannen.
Het verband tussen besnijdenis en een verminderde kans op HIV-besmetting werd al in 1987 voor het eerst gelegd.

Bron: Nu.nl
http://www.nietvoordepoes.nl/nieuws_tekst.html
Oud 04-10-2004, 19:50
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:44 :

27 april
Onbesneden mannen hebben een bijna zeven keer zo grote kans om een HIV-besmetting op te lopen dan besneden mannen. Dat blijkt uit een onderzoek waarvan het Britse medische tijdschrift The Lancet in zijn vrijdag verschenen nummer verslag doet. Acht eerdere onderzoeken toonden ook al aan dat het besneden zijn de kans op besmetting met het aids-virus verkleint.

De onderzoekers veronderstellen dat cellen in de voorhuid bijzonder vatbaar zijn voor besmetting met HIV. Voor het onderzoek werden 2.298 mannen gevolgd die onder behandeling stonden bij drie klinieken in Pune, India, en die aan het begin van het onderzoek niet met HIV waren besmet. Uit het onderzoek bleek ook dat besneden mannen evenveel kans lopen op gonorroe, herpes en syfilis als onbesneden mannen.
Het verband tussen besnijdenis en een verminderde kans op HIV-besmetting werd al in 1987 voor het eerst gelegd.

Yep, babys van acht dagen lopen alle kans om aids op te lopen tijdens de sex.
Besnijdenis is iets waar je voor mijn part voor mag kiezen, maar niet iets wat voor je gekozen mag worden. Net als tatoos en andere vormen van verminking, een leeftijdsgrens van achtien jaar.

Laatst gewijzigd op 04-10-2004 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 19:51
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:44 :

27 april

Er bestaan evenveel studies die juist beweren dat besnijdenis een grotere kans op HIV geeft:

http://www.circumstitions.com/HIV.html
Oud 04-10-2004, 19:55
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 04-10-2004 @ 20:50 :
Yep, babys van acht dagen lopen alle kans om aids op te lopen tijdens de sex.
Besnijdenis is iets waar je voor mijn part voor mag kiezen, maar niet iets wat voor je gekozen mag worden. Net als tatoos en andere vormen van verminking, een leeftijdsgrens van achtien jaar.
maar het probleem is dat besnijdenis op latere leeftijd moeilijker gaat
Oud 04-10-2004, 19:58
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:55 :
maar het probleem is dat besnijdenis op latere leeftijd moeilijker gaat
Waarom? Je kunt toch onder nnarcose worden gebracht enzo?
Oud 04-10-2004, 20:12
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 04-10-2004 @ 20:58 :
Waarom? Je kunt toch onder nnarcose worden gebracht enzo?
ivm heling achteraf
Oud 04-10-2004, 20:15
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 21:12 :
ivm heling achteraf
Je wilt zeggen dat heling achteraf sneller gaat als je volwassen bent
Oud 04-10-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 04-10-2004 @ 21:15 :
Je wilt zeggen dat heling achteraf sneller gaat als je volwassen bent
Nee, het menselijk lichaam herstelt zichzelf juist minder makkelijk naarmate je ouder wordt. Bekend feit.

Verder moet ik toch echt in dit geval Gatara gelijk geven, die tenminste begrijpt dat de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens die Joostje aanhaalt, natuurlijk niet 'objectief' is maar uitgelegd moet worden. Duidelijker dan ik het al uitgelegd heb kan ik het niet maken, leuker trouwens ook niet (besnijden blijft toch een pijnlijke aangelegenheid ).
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 22:13
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-10-2004 @ 22:22 :
Nee, het menselijk lichaam herstelt zichzelf juist minder makkelijk naarmate je ouder wordt. Bekend feit.

Verder moet ik toch echt in dit geval Gatara gelijk geven, die tenminste begrijpt dat de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens die Joostje aanhaalt, natuurlijk niet 'objectief' is maar uitgelegd moet worden. Duidelijker dan ik het al uitgelegd heb kan ik het niet maken, leuker trouwens ook niet (besnijden blijft toch een pijnlijke aangelegenheid ).

Jammer dat ik je niet heb weten te overtuigen
(en ja, dat UVRM gedoe was inderdaad onzin )
Oud 04-10-2004, 22:20
Verwijderd
Ik vind dit echt bullshit!!!Het ljikt alsof alleen de mannen die onbesneden zijn er problemen mee hebben. Ik zelf en tientallen andere besneden jngens die ik ken hebben er geen enkel probleem mee. De enige oorzaak voor al deze commotie is fucking hirsi ali die aan het doordraaien is.

PS: Als Hirsi ali of ieder ander dit echt zo raakt, laat 'm dan ook geljik een protest indienen tegen het castreren van dieren.

Laatst gewijzigd op 04-10-2004 om 22:25.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 22:25
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Het punt is: iets wordt je 'aangedaan' terwijl je daar niet zelf voor kiest...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 04-10-2004 @ 23:25 :
Het punt is: iets wordt je 'aangedaan' terwijl je daar niet zelf voor kiest...
Who gives a fuck, als niemand er mee zit waarom strafbaar stellen. Alsof dat zou helpen ofzo je bent zo de grens over en dan laat je het daar doen. Zoals als ik eerder zei waarom zeuren over iets wat niet so big deal is?!Ik bedoel hooguit zijn het er een handjevol die er niet blij mee zijn, en nu is hun leven voorbij ofzo!!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 04-10-2004 @ 23:13 :

Jammer dat ik je niet heb weten te overtuigen
(en ja, dat UVRM gedoe was inderdaad onzin )
Geen probleem

Ik ben overigens best te overtuigen, ik laat me zelfs graag overtuigen door mensen die meer van iets weten dan ik. Maar met alle respect, jij bent politicoloog en ik jurist. Als het gaat om dit soort aangelegenheden zul je van goede huize moeten komen om me te overtuigen op argumenten.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 22:53
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Eraser schreef op 04-10-2004 @ 23:31 :
Who gives a fuck, als niemand er mee zit waarom strafbaar stellen.
dat het niemand iets kan schelen is waarschijnlijk waarom deze topic bestaat...

dat je het direct weer persoonlijk op Hirsi Ali speelt getuigt van totaal gebrek aan argumenten of redeneringsvermogen.

Oud 04-10-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 04-10-2004 @ 23:53 :
dat het niemand iets kan schelen is waarschijnlijk waarom deze topic bestaat...

dat je het direct weer persoonlijk op Hirsi Ali speelt getuigt van totaal gebrek aan argumenten of redeneringsvermogen.

Er zijn vast wel losers ( en dan heb ik het over de onbesneden mannen die het zo zielig vinden voor de beneden mannen), maar waarom zou je het strafbaar stellen als het niet zo een ernstige zaak is. Als je toch het gelijk zo gaat bekijken schaf dan roken in gezelschap dan ook geljik af, want dan breg je ook schade aan je omgeving.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 23:00
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Eraser schreef op 04-10-2004 @ 23:58 :
Als je toch het gelijk zo gaat bekijken schaf dan roken in gezelschap dan ook geljik af, want dan breg je ook schade aan je omgeving.
afijn, een andere discussie hier ging over rookverboden, laten we het eens hebben over je eigen stelling afschieten.
Oud 04-10-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 05-10-2004 @ 00:00 :
afijn, een andere discussie hier ging over rookverboden, laten we het eens hebben over je eigen stelling afschieten.
Ik kom hier niet zo vaak, dus ik weet niet wat je bedoelt of waar naar toe wilt
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 23:22
LaResistance
LaResistance is offline
Kindertjes met oorbellen zijn zeker al genoemd?

Oud 04-10-2004, 23:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zaina schreef op 04-10-2004 @ 20:30 :
Gelul.
Dit vat het topic inderdaad goed samen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 07:14
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Gatara schreef op 04-10-2004 @ 20:41 :
Zit er niet een veel groter verschil in behaard of onbehaard?
Oud 05-10-2004, 07:29
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 05-10-2004 @ 00:22 :
Kindertjes met oorbellen zijn zeker al genoemd?

die gaatjes groeien dicht, als ik het goed heb
Oud 05-10-2004, 08:53
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Zaina schreef op 05-10-2004 @ 08:14 :
Zit er niet een veel groter verschil in behaard of onbehaard?
nee
Oud 05-10-2004, 08:53
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 05-10-2004 @ 08:29 :
die gaatjes groeien dicht, als ik het goed heb
Nee hoor. KAN dichtgroeien. Ik had twee gaatjes, waarvan 1 is dichtgegroeid.
Oud 05-10-2004, 14:02
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 05-10-2004 @ 09:53 :
Nee hoor. KAN dichtgroeien. Ik had twee gaatjes, waarvan 1 is dichtgegroeid.
hmm...
verbieden dan maar. Zijn we gelijk van die hoelahoeps af die iedereen tegenwoordig in zn oren stopt.
Oud 05-10-2004, 14:11
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Joostje schreef op 05-10-2004 @ 15:02 :
hmm...
verbieden dan maar. Zijn we gelijk van die hoelahoeps af die iedereen tegenwoordig in zn oren stopt.
mee eens
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 16:54
Atje85
Atje85 is offline
chiquita feat. Mala Chica - Bad Meets Evil

Ay ay ay aaaaan hier is chiquita de banaan

[chiquita]

Je pleit voor wat je strijdt
Maar de Tweede Kamer heeft schijt
Het is daar geen kinderkoor
Jouw bekrompen visie gaat niet door

Want je anti-religieuze kruistocht is een bodemloze put,
Net als je beroemde Somalische k**
Hoe haal je het in je hoofd moslims te provoceren
We kunnen binnenkort je familie condoleren

Je pleit voor wat je strijdt
Maar de Nederlandse regering heeft schijt
Je trommelvlies is al ontmaagd door Naftaniël
Spoedig maak je kennis met Gabriël

Je hebt geen kaas gegeten van ABN spreken
Je lichtzinnige standpunten kun je niet verdedigen
Want je persoonlijke frustratie is geen justificatie
Gerechtigheid voor je klit ligt niet bij de Hollandse natie
Zoek die in je eigen gemeenschap, stink Somali

Je lijdt voor wat je strijdt
Want Nederland heeft nog steeds schijt
Het past wel bij je, doelloos doorgaan
Je bent niet zomaar een klitloze import-Afrikaan

[Mala Chica]

Hola chiquita chula ik geef je helemaal gelijk
Hirsi Ali moet opdonderen naar een ander rijk
En verder gaan met konten likken in die verre oord
Maar volgens mij vinden ze haar daar ook gestoord

Zulke mensen zijn nergens welkom
Zelfs in Mongolië vinden ze haar stom
Maarre Hirsi Ali Somali kom een keer naar mij
Ik breng jou dan wel naar een Hollandse stinkwei

En ik leer jou daar wel om te intrigeren en te assimileren
Door je de koeien te laten melken en op je brood koeienschijt te smeren
Applaus wat een grote stap word dat, want vroeger zat je op een stinkkameel
Maar nu snijd je moslims liever door de keel

Jij hebt zo graag dat wij onze identiteit verliezen
En voor konten likken en eindeloze geslijm kiezen
Want moslims integreren helemaal niet
Ze heten namelijk met hun voornaam geen Jantje Piet

Maar hoor eens wat Mevrouw zonder clitoris
Wij heten geen Annemiek of Floris
Wij doen wat wij willen meid dit is een feit
En alles wat je zegt is een symptoom van ziekheid

Een blik naar jou zorgt al voor misselijkheid, je maakt me ziek
Ik kijk nog liever naar alzheimerpatienten in een bejaardenboetiek
Je bent helemaal geen idealist of een wereldmens
Je vader is heus niet trots op jou want je hebt alleen maar hate-fans

Hoe zou dat nou toch komen, drie keer raden
VVD had een marionet nodig na 11 september en Osama Bin Laden
Om een nationale kruistocht te beginnen tegen de Islam
Dus zwart schaapje Hirsi Ali uit de krottenwijken van Somali sprong over de dam

Er volgden natuurlijk meer
Want daar had je Meneer Wilders de blonde peer
Dat lelijk eendje heeft hij zeker nooit in de spiegel gekeken
Anders zou die arme spiegel spontaan in stukjes breken

Mensen waar gaat dit toch heen met Nederland?
Sta op allemaal en sla Hirsi Ali van kant
Niet met je kalashnikof of botorhammesje
Want zo leer je haar geen leerzaam lesje

Want dan sturen ze je gelijk naar Pieter Baan
En kijkt Hirsi Ali lachend door Gods helraam
Dat is niet hetgene wat wij willen
Wie wil dat nou, een zielig Afrikaantje killen?

Met onze woorden moeten we haar stampen in de grond
En nu houden chiq en ik onze mond

Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 17:09
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 05-10-2004 @ 17:54 :
chiquita feat. Mala Chica - Bad Meets Evil
want beledigen en bedreigen is leuk
Oud 05-10-2004, 18:11
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 05-10-2004 @ 17:54 :
En nu houden chiq en ik onze mond
houden zo, behalve vliegjes en onzin schijnt er weinig uit te komen.

Reageren

Regels voor berichten