Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() www.google.com En anders is er nog zoiets als een bibliotheek en zelfstudie. En ik verwacht dat dit binnen de kortste keren weer een flame-topic wordt (alhoewel Skyrise gebanned is en Gauloises niet meer zo actief is). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als dit een flame-topic wordt; so be it... het is mijn eerste post ooit in dit subforum, weet ik veel dat mensen hier niet gewoon informatie kunnen geven... ![]()
||
Citaat:
Op andere gebieden zal ik ook informatie kunnen geven, en ook bereid zijn die te geven. Dus ik denk dat er ook genoeg mensen zijn die hierover informatie kunnen geven. Maar of ze het willen is een tweede. Maar nogmaals: so be it. Ik heb een hele nette vraag gesteld, en als mensen daar geen antwoord op willen geven of een flamewar willen starten dan is dat hun keuze en dan ben ik snel genoeg weg hier. Maar dan heb ik het tenminste geprobeerd. Maar tot dusver is er nog niet zo bijster veel gebeurd, dus ik wacht af. En natuurlijk is de discussiewaarde van een forum belangrijk, maar de informatieve waarde is net zo belangrijk. Ik zou het echt niet vervelend vinden als hier een goede discussie ontstaat over de hele situatie. Maar nogmaals, degene die zijn of haar kennis deelt wordt vriendelijk bedankt ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De Hadj vindt altijd plaats in het begin van de twaalfde maand van de moslimkalender. De Hadj brengt hem naar de plaats waar Mohammed de islam heeft gepredikt. Mohammed's 'afscheidsbedevaart' in zijn sterfjaar werd het voorbeeld voor het huidige hadj-ritueel. De relatie met de persoon van Mohammed is voor de moslim een belangrijk aspect van de Hadj. Dit blijkt ondermeer uit het bezoek dat veel pelgrims na afloop brengen aan Mohammed's graf in Medina. O, ja, die godsdienst bestaat ook nog! ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Wat is er ouderwets aan? Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wist je btw dat 1 of andere Egyptische malloot trachtte (kan best dat ie er nog bezig is hoor) de Israelis aan te klagen voor wat ze eeuwen terug gejat zouden hebben van Egypte.... ![]() trieste actie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() goh wat ze tegenwoordig al niet verzinnen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Njah, het brengt wel wat humor in het leven ![]()
|
och, de andere kant kent ook zijn humoristische punten:
http://templemountfaithful.org/News/20040209.htm wat ze allemaal wel niet verzinnen. degene van wie ik dit heb posste daarbij ook nog eens een enorm verhaal over dat Ethiopie gedwongen moet worden de ark des verbonds terug te geven. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
weet je hoe vet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
schokkend is het niet? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je hierover in disussie wilt, kan dat via PM of op M&M.
||
Citaat:
||
Citaat:
Zoals Oxylos zegt: 'te laat'. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The deadly faith cycle Shade | 291 | 22-02-2008 10:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 29-06-2006 13:47 | |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Bush wil Israel grote nederzettingen laten houden hhendrikxx | 270 | 17-05-2005 15:41 | |
Nog 4 jaar bush lestat080 | 308 | 15-11-2004 15:04 |