Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zucht
![]() hoe zie ik dat Door aida te downloaden waarom moet ik dat in godsnaam downloaden? hier Wat moet ik daar nu mee? Je installeer het, start het op, en kijkt dan naar wat zoeken bij het gedeelte geluid, geluidskaart, sound, o.i.d. gevonden! nu? Post je al die rare woorden hier op dit forum die je over je geluid kan vinden en dan zeggen wij welke drivers je nodig hebt. hey handig! dacht ik
|||
Citaat:
Citaat:
Maar het niet zo erg hoor, want ik lees ook soms iets te snel. ![]()
Laatst gewijzigd op 06-10-2004 om 17:46. |
![]() |
||
Citaat:
drivers gedownload geinstalleerd groene plugje in de groene ingang. boxjes hebben stroom en staan op aan. Bij configuratiescherm -> geluiden -> het volume vol open. bij het tabblad audio je geluidskaart geselecteerd. (Probeer eens hardware testen daar in dat scherm btw) Dan weet ik het ook echt niet meer, dan zijn je boxjes stuk ofzo. waar woon je? ![]()
|
Verwijderd
|
Gast ik heb hetzelfde gehad met de mijne... heb het toen opgelost met deze driver.
ftp://ftp.gateway.com/pub/hardware_s...ve/7512183.exe laat ff weten als het nog steeds niet werkt ![]() het is echt een pain in the ass ik weet 't |
![]() |
||
Citaat:
Probeer die zipfile.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Geluid valt weg Kasprowski | 1 | 27-09-2009 08:09 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Probleem met drivers Nijpjes | 12 | 05-10-2006 22:50 | |
Software & Hardware |
Geluidskaart? Hulk | 5 | 21-05-2006 14:35 | |
Software & Hardware |
[audio]5.1 boxen geven maar bij 2 boxjes geluid J-roenn | 15 | 10-10-2005 18:55 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Geluid, ME --> 98 Unique Clone | 10 | 21-08-2005 20:12 | |
Software & Hardware |
[mobo, geluid en video] nieuwe setup loopt gewoon kl*te !!! Verwijderd | 20 | 18-09-2002 10:11 |