| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Waarom voel ik me nu gekwetst
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
.mss moet je veertjes op het zuchten van de wind weg laten drijven.. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
dat is nog eens vervelend.mijn moeder weet nog geeneens het verschil tussen mijn zus en mij terwijl we totaal niet op elkaar lijken, niet uiterlijk en al helemaal niet innerlijk .
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Toen jij in Canada was en Andrea haar been had gebroken...' Ehm... ik was niet in Canada, ík had m'n been gebroken... En dan lijkt hij het zich ineens weer te herinneren.Mja, ouders worden ook ouder ![]() (Ik lijk absoluut niet op m'n zus, en ze is ook nog eens 6 jaar ouder... dan zou je toch denken dat we wel uit elkaar te houden zijn )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. of dan loopt ze tegen bekenden allemaal dingen te zwammen, met de verkeerde naam erbij. kan soms positief, maar ook wel ’s negatief uitvallen .
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar op die foto met capuchon lijk je op Fairuza Balk (Dat psycho mens uit the craft).
|
|
||
|
Citaat:
ik lijk trouwens ook behoorlijk veel op mijn moeder. en dat vind ik, om het maar even subtiel te zeggen, niet geweldig.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
- "Hey!" Ik: "...?" - "Zeg je me niet eens gedag, joh?" Ik: "Ken ik je dan?" - "Ja, we zaten samen in de klas, ken je me niet meer?" Ik: "Eh, nee." Ja, ik heb heel wat vriendschappen om zeep geholpen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Op welke forummer/forumster lijk jij het meest? Verwijderd | 131 | 25-02-2006 20:51 | |
| Lifestyle |
Welk B&B karakter ben jij? Otis | 39 | 31-05-2005 14:37 | |
| Lifestyle |
Je Celebrity Look-A-Like Sade | 278 | 09-08-2004 07:49 | |
| De Kantine |
op welke beroemdheid lijk jij (een beetje)?? Verwijderd | 187 | 21-01-2004 15:09 | |
| Muziek |
Spread Your Vanity oftewel: NIEUW FOTOTOPIC ~Sjeherazade~ | 260 | 29-07-2003 11:39 | |