Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2004, 14:25
Noínden
Noínden is offline
Er komt een achtste deel, opbrengst daarvan gaat naar 'n goed doel.

Weet dus niet zo zeker of The Boy Who Fucking Lived wel of niet blijft leven...
Oud 02-10-2004, 18:55
Verwijderd
Ach hij mag op zich van mij wel dood, vind hem toch het minst leuke karakter.
Oud 02-10-2004, 20:50
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Ik heb er nog steeds de nodige moeite mee om te geloven dat dat achtste deel er écht komt
Oud 03-10-2004, 19:14
Brigitte
Brigitte is offline
Ik ook, het lijkt me natuurlijk wel leuk omdat je altijd benieuwd blijft hoe het verder al gaan, of tie echt schouwer wordt of niet etc.
Maar volgens mij zei Rowling altijd dat het bij zeven boeken blijft.
Oud 03-10-2004, 20:09
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 03-10-2004 @ 20:14 :
Ik ook, het lijkt me natuurlijk wel leuk omdat je altijd benieuwd blijft hoe het verder al gaan, of tie echt schouwer wordt of niet etc.
Maar volgens mij zei Rowling altijd dat het bij zeven boeken blijft.
Vrijwel overal heeft gestaan dat er een achtste komt voor het goede doel, ook in erg betrouwbare bronnen... En het is niet herroepen, terwijl dat echt al ff geleden is...
Oud 03-10-2004, 20:40
Brigitte
Brigitte is offline
Das dan goed nieuws.
Oud 03-10-2004, 22:25
Severus
Severus is offline
Hey guys!

Sorry dat ik een hele tijd niets in dit topic heb gepost, ik heb het ook even druk gehad met real life bitching in. Hopelijk kunnen jullie me vergeven?

Citaat:
Lucky Duck schreef op 23-09-2004 @ 13:48 :
Om 't weer even ontopic te gooien; ik denk dat Snape z'n leerlingen nog niet half zoveel haat als hij ze wil laten geloven. Wat denken jullie?
Nou, aan de ene kant wil ik best wel geloven dat hij zijn leerlingen aan de ene kant niet heel veel haat (eigenlijk vind ik 'haat' een veel te sterk woord; dislike lijkt me beter), maar aan de andere kant wel weer wel.

Pro:
- Er is een niet gering aantal fics waarin de auteurs laten zien dat Snape alleen maar zo hard tegen zijn leerlingen doet om ze hard te maken, een beetje klaar te stomen voor de oorlog die komen gaat. De Slytherins worden daarentegen 'gecoddled', waardoor ze zwakker zullen zijn, niet hard genoeg voor de oorlog. Dat is een subtiele tactiek, die heel goed mogelijk is.
- Snape heeft in zijn kinderjaren waarschijnlijk geregeld contact gehad met de vuist van zijn vader, plus hij werd op Hogwarts ook nog eens gepest door die snotverwende en arrogante James Potter en co. Je zou daarom denken dat hij niet van geweld, haat en agressie houdt en zijn slechte manieren als leraar dus eerder een dekmantel zijn die afvalt zodra de oorlog is afgelopen.

Contra:
- Het kan ook gewoon in Snape's genen zitten, dat zie je in sommige fics ook wel. Sommige mensen zijn gewoon humeurig, hebben een scherpe tong en houden niet van kinderen. Dat kan best.
- Snape is een Slytherin, en die zijn ambitieus en houden over het algemeen van macht. Ik denk dat Snape best in zijn vuistje lacht als hij weer eens een student bang maakt, hij vindt die macht over de leerlingen en zijn klaslokaal gewoon fantastisch.
- Snape is jaloers op vooral The Gryffindor Trio omdat ze zijn wat hij stiekem altijd wel wilde zijn; ze hebben elkaar, ze zijn vrienden en zowat iedereen mag hen. Ik denk dat Snape amper vrienden had op Hogwarts, of dat de mensen die hem zijn vriend noemden hem eerder gebruikten voor zijn intelligentie en skills in potions. Hij is jaloers dat het hen zoveel meezit, terwijl hij zelf zoveel heeft moeten worstelen. Plus daar komt nog bij dat hij zowat een vete heeft met James Potter (wat heel goed te maken kan hebben met Lily Evans, misschien was Snape wel een beetje verliefd op haar en vond hij het een schande dat een talentvolle witch als zij verspild werd aan James Potter).
- Snape heeft een slechte jeugd gehad, en ook een slechte tijd op Hogwarts, waardoor je wel aan kan nemen dat hij daardoor zo verbitterd en hard door is geworden dat hij kwaad is op de wereld in het algemeen, dat hij niet van mensen houdt, etc. Het hoeft dus niet specifiek op leerlingen gericht te zijn.

Nou, ik weet niet of dit sense maakt, maar goed. Dit is dan mijn bijdrage.

Citaat:
)-(inder schreef op 24-09-2004 @ 20:05 :
hey Pervs!!

wat goed dat jullie een naam hebben bedacht, nooit geweten, dat het bedenken van een naam, zo'n lang proces is, maar het resultaat mag er zijn! leuke pics trouwens! vooral die ene van de MIlK!!

sorry dat ik niet voor inspiratie heb gezorgd, bij het verzinnen van een naam
Hey Inder, maak je maar geen zorgen hoor, we vinden het niet erg dat je er niet bij was. Niet iedereen kon er steeds bij zijn, iedereen heeft ook een druk leven. Het kwam gewoon even zo uit, that's all.

Stiekem vind ik je door dat berichtje wel lief klinken....

Citaat:
Hyperspeed schreef op 26-09-2004 @ 14:49 :
Weet niet of dit al langs gekomen was,

maar John Williams gaat de soundtrack van HP 4 niet doen
Ik persoonlijk kan er echt niet mee zitten. Ik hoop dat ze iemand als James Horner of Howard Shore aantrekken, dat zijn pas goede componisten.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 28-09-2004 @ 11:35 :
[afbeelding]
Oeh, da's een van mijn favoriete AR sex scènes. Maar wat ligt dat wicht daar zo stijfjes en koud bij, net een pop! Als ik onder Rickman lag, zou ik wel heel wat ondernemender zijn geweest, hoor.... Oorlelletjes bijten, in de nek bijten, hem laten kreunen, hem laten.... ehhh.... sorry, that was slut!Sev talking.

Citaat:
Lucky Duck schreef op 29-09-2004 @ 18:20 :
Snappen jullie nou waarom dat mens in Robin Hood zo loopt te gillen
Nope, I don't get it either. Stom wijf. Ik zou graag met de Sheriff trouwen in haar plaats (zijn naam is George! ), maar niet voordat schoonmama gekillt is.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 29-09-2004 @ 19:40 :
ja eigenlijk wel, Kevin Costner is ontzettend eng
Hahahaha! Da's een goeie! De enige film waarin ik 'm wel mag, is "Dances With Wolves", maar dat is dan ook echt het enige, hoor.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 29-09-2004 @ 21:59 :
na vooruit, nog eentje (kan zo even geen leuker plaatje van haar vinden)
[afbeelding]
Dat is een van mijn favoriete Hermione plaatjes, hoe haar haar daar zo in het rond zwiept.... dat vind ik echt typisch Hermione, dat vind ik bij haar vurige Gryffindoresque persoonlijkheid passen.
Oud 03-10-2004, 22:27
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 29-09-2004 @ 21:59 :
OMG *klik*
Wát een slechte manip is dat, zeg. En mijn eerste gedachte was dat daar een gemummificeerde Hermione lag.

Citaat:
Brigitte schreef op 30-09-2004 @ 17:38 :
Hebben jullie weleens nagedacht over theorieen enzo over de boeken 6 en 7

Wie er doodgaan, wie er terugkomen enzo?
Ja, daar heb ik wel eens over nagedacht (wie niet? ). Mijn eigen gedachten daarover volgen hieronder, maar: spoilers ahead voor degenen die boek 4 en boek 5 nog niet hebben gelezen!

.
.
.
.
.
S
P
O
I
L
E
R

S
P
A
C
E
.
.
.
.
.

Ik heb zo bijvoorbeeld altijd de mogelijkheid in mijn achterhoofd gehouden dat Sirius Black niet echt dood is, omdat er geen lijk is en de omstandigheden rond zijn dood vaag zijn. Hij kan dus best ergens aan het eind van boek 7 tevoorschijn komen en dan kan Harry eindelijk bij zijn godfather gaan wonen (als Harry dan nog leeft - wat ik persoonlijk niet hoop). Maar als hij dan toch écht dood is, zal hij waarschijnlijk wel een keer als geest tevoorschijn komen, net zoals we Harry's ouders zagen aan het eind van "The Goblet of Fire." Misschien krijgen we hem te zien in een portret, net zoals die voorouder van Sirius, Phineas Black ofzo.

Ik denk dat ik dit ook al in een van de vorige topics gezegd heb, maar we zullen in de komende twee boeken meer over Snape te weten komen. De kans is ook reeël dat Snape in boek 7 zal sterven, tijdens de final battle met Lord Voldemort. Als dikke Snape fan hoop ik natuurlijk dat hij niet doodgaat (ik heb dan ook mijn vingers gecrosst voor 'm), maar het heeft geen zin om in denial te gaan - je moet het onder ogen zien, er is een aanzienlijke kans dat dat gebeurt. Fransisca zei namelijk eens op White Flag het volgende:

"At Uni watching lots of movies and learning about the build up of stories and characters it's a common plot to kill the redeemed (sp?) bad guy.
If this former bad guy dies -very often heroic by saving the lead character- he has paid for his past sins and all is right in the world. If he lives it would upset the balance because unconsiously people want the (former) badguy to be punished. Otherwise the message could be interpret as that you don't have to pay for your sins/crimes!
I hope she doesn't follow this classic storyline. But then again she followed this storyline with the killing of Black. He was also the expendable father figure. The person that had to die so that they lead character has to grow up, has to stand on his own two feet, to make it all more angsty. Also a classic ploy."

Mijn reactie daarop was:

"Uh-oh. *thinks* It's just a gut feeling, but I think she's not going to do it with Snape... he's been around too long, and I think she rather likes him. Plus, Snape has already been paying for his crimes, and I really don't think death should be the ultimate payment - he can do a lot more good alive than dead. For him to die is useless, and I think it's rubbish that people would think that if he doesn't die, it means that he didn't have to pay for his crimes! Why does death always have to be seen as the ultimate sacrifice? It means nothing to me."

En Fransisca's reactie daarop was weer:

"LOL I have have extremly mixed feelings about this!
Just as you my gut feeling says that he won't be killed, but then again I know I can't trust those because he's my favorite character!!!!

But then again it makes perfect sense storywise if he would be killed.
For example just as he's been acknowledged for all that he has done and then.....
It's driving me nuts!!!!!

I think that if an important character is going to die it's someone closer to Harry, someone he really cares about.

Fransisca heeft daar dus een punt. En van het laatste wat ze zei, vind ik het niet gek als Hagrid bijvoorbeeld uiteindelijk dood zou gaan..... of zelfs iemand van de Dursleys.

Maar als Snape fan zijnde hoop ik dus dat Snape niet dood gaat - natuurlijk zal hij gewond raken in de oorlog, misschien zelfs even ernstig gewond (een hoofdstuk waarin JKR ons in de spanning laat of hij het wel of niet overleeft), maar ik denk dat hij het wel overleven zal. Ik hoop dat zijn leven een stuk beter zal zijn naar de oorlog, en dat hij eindelijk de erkenning krijgt die hij verdient.

Verder hoop ik dat Bellatrix Black en Lucius Malfoy doodgaan, ik vind ze geen leuke personages (in zowel de boeken als de films, alhoewel ik soms fanfic!Lucius best leuk kan vinden ). Voor Draco hoop ik alleen maar dat hij in Azkaban komt, omringd door Dementors.

Er is trouwens ook een reeële kans dat Harry doodgaat, het zou niet gek zijn als JKR zowel hem als Voldemort gelijktijdig dood zal laten gaan. Hun wands (toverstaffen) zijn praktisch tweelingen, en Harry en Voldemort ergens ook, eigenlijk (ze hebben meer met elkaar gemeen dan je zou denken). Ik denk dat ze samen ten onder zullen gaan, dat is gewoon een gut feeling.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 02-10-2004 @ 19:55 :
Ach hij mag op zich van mij wel dood, vind hem toch het minst leuke karakter.
Is 'karakter' eigenlijk wel goed Nederlands? Het lijkt alsof ze 'character' vernederlandst hebben, maar volgens mij is 'personage' echt wel het enige juiste Nederlandse woorden voor fictieve personen in boeken of films. Correct me if I'm wrong.
Oud 03-10-2004, 22:41
Severus
Severus is offline
Aaaargh, wat een domme typfoutjes hier en daar in mijn vorige berichten. Maar ja, blame it on my lack of sleep (ik ben vorige nacht om half 4 naar bed gegaan) en op het tijdstip dat ik dat geschreven heb.

In ieder geval, ik heb hier nog wel een paar leuke plaatjes voor jullie:

Lucius Malfoy in his 7th year at Hogwarts (door Makani)

Stir my potion, baby (door Snapesnogger)

My fave scene in PoA (door SnapeSnogger)

And they call it puppy love.... (door Snapesnogger)

"You must pay!" - Snape (door Gilll)

Zoals altijd staat er bij DeviantART onder de plaatjes altijd een korte uitleg over het plaatje door de maker ervan (als je iets niet duidelijk mocht zijn).
Oud 03-10-2004, 22:48
Severus
Severus is offline
Citaat:
Severus schreef op 22-09-2004 @ 18:19 :
Btw, deze vind ik echt mooi (en als je precies wilt begrijpen wat er op staat, moet je beneden de tekening even de comments van de maker lezen):

Behind the black
Ik ontdek net dat ik daar de verkeerde link heb gepost.

Dus hier alsnog Behind the Black:

http://www.deviantart.com/view/10812275/
Oud 04-10-2004, 15:21
Severus
Severus is offline
Hier nog twee dingetjes die jullie misschien leuk vinden:

BANG (door Snapesnogger)

Lucius (door Snapesnogger)
Oud 04-10-2004, 17:36
Verwijderd
Woei, Sev (omg ik vertypte me net met je naam, je wilt niet weten wat er stond ) wat een replies ineens .

Mooie dingen van deviantart zeg De And they call it puppy love.... is echt lief zeg Heb er wel een paar leuke voor mn achtergrond tussen zien staan iig.

hm karakters, was ik in de war met personages uit boeken (denk boekverslagen, round characters etc.) denk ik Ach ja. maakt ook niet uit.

edit; typo
Oud 04-10-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 04-10-2004 @ 16:21 :
Hier nog twee dingetjes die jullie misschien leuk vinden:

BANG (door Snapesnogger)

Lucius (door Snapesnogger)
deze twee zijn trouwens ook erg mooi. (heb net Bang even als achtergrond gedaan )
Oud 04-10-2004, 18:23
Verwijderd
Hm drie op een rij

even wat Alan pics nog hoor:

rrrrr

deze vind ik zo lief
Oud 04-10-2004, 20:30
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-10-2004 @ 18:36 :
Woei, Sev (omg ik vertypte me net met je naam, je wilt niet weten wat er stond ) wat een replies ineens .
Je had zeker 'Sex' getypt? Weet je zeker dat je dat niet onbewust een beetje expres hebt getypt (misschien was het in the back of your mind)?

Die middelste foto van Alan vind ik trouwens het lekkerste.
Oud 04-10-2004, 21:03
niña
niña is offline
ik de onderste
sorry, couldn't resist reacting
Oud 05-10-2004, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 04-10-2004 @ 21:30 :
Je had zeker 'Sex' getypt? Weet je zeker dat je dat niet onbewust een beetje expres hebt getypt (misschien was het in the back of your mind)?

Die middelste foto van Alan vind ik trouwens het lekkerste.
hehe was vast een freudiaanse vertyping ofzo

Jeps, vind ik ook.. alle Sheriff pics zijn
Oud 06-10-2004, 12:57
Severus
Severus is offline
Hier nog twee DeviantART werkjes....

Angsty Snape kid (door Snapesnogger)

Smexiest desktop evah (door Makani)

Zeg, wat is trouwens jullie indruk van Dumbledore's broer, Aberforth? Persoonlijk vind ik de namen van Albus en Aberforth niet echt goed samengaan voor broers, maar dat terzijde.... Ik denk dat Aberforth een soort Sirius van de familie Dumbledore is, dus wat ondeugender en cooler dan Dumbledore. We krijgen in ieder geval meer van hem te zien in de volgende boeken, ik ben benieuwd.

Het schijnt ook dat we in het volgende boek te horen krijgen dat een aantal van de leerkrachten op Hogwarts ook getrouwd zijn.... ik hoop met al m'n hart dat Snape niet getrouwd is - dan gaan alle SS/HG fics straks volgens hetzelfde paadje: Snape gaat vreemd met Hermione, hij scheidt van zijn vrouw, hij en Hermione leven nog lang en gelukkig, blablabla.

Dus: no married Snape! Ook voor m'n sanity trouwens....
Oud 06-10-2004, 16:35
Brigitte
Brigitte is offline
Ik heb het idee dat Snape niet getrouwd zal zijn in het boek, maar ben erg benieuwd wie wel.

Aberforth heeft trouwens in het Nederlands wel een leuke naam maar ik kan er even niet opkomen.

Ik ben ook erg benieuwd of het verder gaat met Sirius, ik vermoed van wel.

Andere personen die nog wel interessant zullen worden zijn denk ik Petunia en Marcel Lubbermans.
Oud 06-10-2004, 17:00
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 06-10-2004 @ 17:35 :
Ik heb het idee dat Snape niet getrouwd zal zijn in het boek, maar ben erg benieuwd wie wel.

Aberforth heeft trouwens in het Nederlands wel een leuke naam maar ik kan er even niet opkomen.

Ik ben ook erg benieuwd of het verder gaat met Sirius, ik vermoed van wel.

Andere personen die nog wel interessant zullen worden zijn denk ik Petunia en Marcel Lubbermans.
Snape inderdaad niet, vooral doordat Rowling mensen die hem leuk vinden geheel voor gek verklaarde Gewoon door haar toon verwacht ik 't écht niet....

Desiderius (waarom weet ik dat )
Oud 06-10-2004, 20:37
Brigitte
Brigitte is offline
Hehehe juist dat was hem!!

Hebben jullie al de foto's van de acteur gezien die Carlo Kannewasser gaat spelen?
Ik kan er even niet eentje plaatsen maar hij komt aardig overeen met mijn beeld van Carlo.
Oud 06-10-2004, 21:10
Severus
Severus is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 06-10-2004 @ 17:35 :
Marcel Lubbermans?! Wie is dat? Vaag zegt mijn gevoel dat het misschien Neville Longbottom kan zijn?

Citaat:
Brigitte schreef op 06-10-2004 @ 21:37 :
Hebben jullie al de foto's van de acteur gezien die Carlo Kannewasser gaat spelen?
Ik kan er even niet eentje plaatsen maar hij komt aardig overeen met mijn beeld van Carlo.
Carlo Kannewasser?!?! Nou breekt m'n klomp! Waarom hadden ze hem niet meteen de achternaam Zakkewasser gegeven?!

En wie is dat trouwens?

Pfff, die Nederlandse vertalingen zijn echt té erg, nu knap ik echt af op naar het Nederlands vertaalde boeken. Wat ben ik blij dat ik meteen de Engelstalige boeken heb gekocht.
Oud 07-10-2004, 14:00
Severus
Severus is offline
Okee. Deze deviations *moeten* jullie gewoon zien, ze zijn supermelig.

De deviations zijn allemaal van Makani, en om sommige dingen beter te snappen, moeten jullie eerst deze bekijken:

Makani's end of term report

En dan nu de rest.... have fun!

Those poor HP guys

Hermione goes crazy

Team spirit

Pre-teen fun

Christmas dinner - PoA

Hermione's boggart

Christmas dinner 2

HP teachers

Voldemort

Narcissa dress

Thestralpoo

Zo, dat waren ze.

Ik moet zeggen dat ik me Narcissa Malfoy niet voorstel als iemand met blond haar, ik heb altijd gedacht dat Draco zijn helblonde haar van zijn vader heeft. Ik stel me Narcissa eerder voor als iemand met lang zwart haar, net zoals haar zus/nicht Bellatrix Black.

We komen in boek 6 in ieder geval wel wat meer over Narcissa Malfoy te weten, nu haar man in de bak zit (dat heb ik gehoord).

En ik denk trouwens dat Harry/Luna best wel een mogelijkheid is in de volgende twee boeken....
Oud 07-10-2004, 14:59
steefos
steefos is offline
oew die team spirit is goed en die christmas dinner Poa
Oud 07-10-2004, 15:33
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 07-10-2004 @ 15:00 :
Okee. Deze deviations *moeten* jullie gewoon zien, ze zijn supermelig.

De deviations zijn allemaal van Makani, en om sommige dingen beter te snappen, moeten jullie eerst deze bekijken:

Makani's end of term report

En dan nu de rest.... have fun!

Those poor HP guys

Hermione goes crazy

Team spirit

Pre-teen fun

Christmas dinner - PoA

Hermione's boggart

Christmas dinner 2

HP teachers

Voldemort

Narcissa dress

Thestralpoo

Zo, dat waren ze.

Geweldig Geniaal Een Bella die vlinders in de fik steekt

Citaat:

Ik moet zeggen dat ik me Narcissa Malfoy niet voorstel als iemand met blond haar, ik heb altijd gedacht dat Draco zijn helblonde haar van zijn vader heeft. Ik stel me Narcissa eerder voor als iemand met lang zwart haar, net zoals haar zus/nicht Bellatrix Black.

We komen in boek 6 in ieder geval wel wat meer over Narcissa Malfoy te weten, nu haar man in de bak zit (dat heb ik gehoord).

En ik denk trouwens dat Harry/Luna best wel een mogelijkheid is in de volgende twee boeken....
Volgens mij is ze toch echt wel blond. 't Staat in ieder geval in de boeken... toch? En hoeveel ik ook van d'r te weten kom, volgens mij blijf ik 'r haten (om wat voor reden dat dan ook mag zijn )

Dat zou wel lief zijn. Maar ik vind Ron/Luna leuker...
Oud 07-10-2004, 18:31
Verwijderd
Oow die deviations zijn heel zeg
Oud 07-10-2004, 20:47
Severus
Severus is offline
Hmm, ik ben blij dat jullie de deviations leuk vinden.

Snapesnogger gaat een Snape/Hermione doujinshi maken (het wordt een soort strip, denk ik), dat wordt hartstikke cool. Ze heeft de cover al af, zie hier:

Helper, Harry Potter doujinshi

Als jullie niet weten wat een doujinshi is, zie de volgende beschrijving:

Doujinshi zijn produkten die door amateurs voor hun plezier worden gemaakt en uitgegeven. Dit omvat manga, animaties, films, spellen of merchandise. De letterlijke vertaling is ‘publicatie door gelijkdenkenden’. Het gaat om kleine oplages, in tegenstelling tot professionele producten die door grote bedrijven worden uitgegeven met de bedoeling winst te maken.
Van deze verschillende vormen is de dojinshi manga in het westen het meest bekend, vandaar dat deze vaak met alleen ‘doujinshi’ worden aangeduid. Met name in Japan zijn deze fanproducties vrijwel niet te onderscheiden van het echte werk, deels omdat het drukken van doujinshi tot een heuse industrie is uitgegroeid. Doujinshi vormen een kweekvijver voor nieuw talent, maar veel gevestigde tekenaars doen er ook nog vrolijk aan mee. Dit omdat ze dan kunnen doen waar ze zelf zin in hebben zonder last te hebben van copyrights, een editor of censuur. Veel fantekenaars maken daar dojinshi over bestaande anime, manga en spellen, maar de uitgevers tolereren dit omdat ze weten dat het hun product bekender maakt (daarbij is misschien hun volgende grote tekenaar wel zo goed geworden doordat hij hun eerdere series parodieerde?). Voorbeelden van Nederlandse doujinshi zijn OranDojin 1 en 2 (AniWay Special 3 en 4).
Oud 08-10-2004, 23:14
Aurora
Aurora is offline
Haaaaaallo :zwaait:

Op Severus' verzoek ben ik maar weer even teruggekomen. Ik ben te lui om te lezen waarover jullie het allemaal hebben gehad, maar ik zag net iets over Narcissa's haarkleur. Ik vind dat ze blond is

Nah, see y'around
Oud 09-10-2004, 21:13
Severus
Severus is offline
Citaat:
Aurora schreef op 09-10-2004 @ 00:14 :
Haaaaaallo :zwaait:

Op Severus' verzoek ben ik maar weer even teruggekomen. Ik ben te lui om te lezen waarover jullie het allemaal hebben gehad, maar ik zag net iets over Narcissa's haarkleur. Ik vind dat ze blond is

Nah, see y'around
Goed dat je even langsgekomen bent.

Hoeveel keer heeft ieder van jullie de boeken al gelezen? Ik heb ze alle vijf maar één keer gelezen, maar ik heb wel plannen om het een tweede keer te doen voordat "Harry Potter and the Halfblood Prince" uitkomt.

Wie van jullie bezoekt hier trouwens wel eens www.jkrowling.com en doet ook vrolijk mee met het zoeken naar verstopte extra's op de site?
Oud 10-10-2004, 10:41
Verwijderd
Ik heb ze allemaal maar een keer gelezen (wel in het engels dan he ) Maar ik heb de boeken ook niet zelf, heb ze allemaal geleend van iemand.

Verveel me toch, dus kan wel even kijken op die site..
Oud 10-10-2004, 10:44
Verwijderd
ow wacht, ik ben al wel eerder op die site geweest
Oud 10-10-2004, 11:19
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Ik heb alle boeken (in twee talen) zovaak gelezen dat ik volledige alinea's uit m'n hoofd kan citeren Ernstig, huh?
Oud 10-10-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Lucky Duck schreef op 10-10-2004 @ 12:19 :
Ik heb alle boeken (in twee talen) zovaak gelezen dat ik volledige alinea's uit m'n hoofd kan citeren Ernstig, huh?
Oud 10-10-2004, 13:52
steefos
steefos is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 10-10-2004 @ 12:19 :
hier nog zo eentje
Oud 10-10-2004, 22:48
Severus
Severus is offline
Deze deviation geeft sprekend mijn gevoelens weer wat betreft de mogelijkheid van Snape wel dood of niet dood:

For I be huge nerd

En deze vind ik gewoon cool: Bellatrix Black Lestrange met haar man Rodolphus Lestrange.

The Lestranges

Oud 11-10-2004, 13:12
steefos
steefos is offline
Citaat:
Severus schreef op 10-10-2004 @ 23:48 :
Deze deviation geeft sprekend mijn gevoelens weer wat betreft de mogelijkheid van Snape wel dood of niet dood:

For I be huge nerd

En deze vind ik gewoon cool: Bellatrix Black Lestrange met haar man Rodolphus Lestrange.

The Lestranges

Snape don't dieeeeeeeeeeeeeeeeee

weet je die rodolphus Lestrange doet me denken aan die vent uit pinokkio somehow, stromboli ofzoiets
Oud 11-10-2004, 15:00
Brigitte
Brigitte is offline
Ik lees de boeken in het Nederlands, en heb alleen deel 2 in het Engels gelezen, ik kan inmiddels ook wel een aantal stukken quoten, ik blijf de boeken gewoon weer lezen.

Ik kijk vrij vaak op dreuzels.com daar staan de geheime dingetjes op Rowlings site, dan hoef ik het zelf niet te zoeken
Die site is ook erg handig voor andere laatste nieuwtjes.
Oud 11-10-2004, 16:11
Verwijderd
Ik vind de Lestranges zo, uhm ja aristocratisch zeg maar

En die deviation van Snape en Harry (stiekem wel jammer dat Harry geen Hermione was hehe )
Oud 11-10-2004, 19:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 11-10-2004 @ 17:11 :
En die deviation van Snape en Harry (stiekem wel jammer dat Harry geen Hermione was hehe )
Dat is Harry niet, dat is de maker van de deviation zelf. Kijk maar, ze draagt de Slytherin stropdas en heeft een rokje aan.

*is nu bezig aan haar Captain Barbossa/Elisabeth Swann fic*

Wat stom dat MSN het op het moment niet doet, anders liet ik het Lucky Duck proofreaden.
Oud 11-10-2004, 22:36
Severus
Severus is offline
Citaat:
Severus schreef op 11-10-2004 @ 20:44 :
Okee, als "Pirates of the Caribbean" fan en Captain Barbossa fan kan ik het niet laten om dit te posten:

Geoffrey Rush WILL be returning to play Captain Barbossa in both of the PotC sequels!

Geoffrey Rush's interview for Empire Magazine reported that he will indeed be back for second and third Pirates of the Caribbean films:

"They are definitely doing a sequel, which I'm very happy to be a part of, because Ted Elliot and Terry Rossio (writers)and Jerry Bruckheimer all know that just with the character of Jack Sparrow as played by Johnny Depp, they've discovered a cinematic piece of history. This is a highly original character who could go anywhere".

As for the plot of the movie, Rush adds:

"I think they want to make 'The Godfather Part II', and they have the chance to do that. I'd like to see 'Jack Sparrow in love!' I actually suggested to them, 'Can't we fight over the same girl, like Bing Crosby and Bob Hope used to do in the 'Road to' Movies?' And then I'd get the girl with Jack going,'Damn!' I think that would be very funny. But we'll see".

Locations that are being scouted include Hawaii, Australia, Thailand, Florida and New Orleans. Also in a recent German magazine interview with Orlando Bloom discussed the next Pirate movie and part of the story involved a lady pirate going after Jack Sparrow. Apparently there's more truth than fiction in that storyline.

All of Jack and Barbossa's crews will be in the next two films. If everything goes according to the current plans, films should start September 2004. POTC2 may be out as early as 2005, but the filming time, since both movies are being filmed simultaneously, will most probably run about 9 - 12 months of filming time.

Jaaaaaaaaaa!!! Ik ben dolgelukkig!
Oud 12-10-2004, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 11-10-2004 @ 20:44 :
Dat is Harry niet, dat is de maker van de deviation zelf. Kijk maar, ze draagt de Slytherin stropdas en heeft een rokje aan.

Wat stom dat MSN het op het moment niet doet, anders liet ik het Lucky Duck proofreaden.
fuck, ik sliep al half denk ik toen ik dat zag haha
Oud 14-10-2004, 15:34
Verwijderd
Goh, even een upje hoor. Alleen maar een pic deze keer, weet toch niet wat ik anders moet posten

Oud 14-10-2004, 16:09
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Waarom moet ik om die pic lachen?
Oud 14-10-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Lucky Duck schreef op 14-10-2004 @ 17:09 :
Waarom moet ik om die pic lachen?
hehehe dunno
Oud 14-10-2004, 19:33
Severus
Severus is offline
Is dat een pic van het Triwizard Tournament?

Sorry dat ik niet zoveel van me laat horen de laatste tijd, ben druk bezig met:

(ja, ik heb 't zelf gemaakt, en ja, tekst daarvoor moet nog volgen)

Oud 14-10-2004, 20:14
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Maar ik kan het ook

Oud 14-10-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Lucky Duck schreef op 14-10-2004 @ 21:14 :
Maar ik kan het ook

[afbeelding]
hahah OMG
Oud 14-10-2004, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 14-10-2004 @ 20:33 :
Is dat een pic van het Triwizard Tournament?

Sorry dat ik niet zoveel van me laat horen de laatste tijd, ben druk bezig met:

[afbeelding]

(ja, ik heb 't zelf gemaakt, en ja, tekst daarvoor moet nog volgen)

Jeps, dat is een pic van het T.W.

knap gemaakt btw
Oud 14-10-2004, 20:57
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 14-10-2004 @ 21:25 :
hahah OMG
Ik kreeg 'm van iemand op MSN en ik kon 't niet helpen De enige pic waar ik ooit harder om gelachen heb ik Lord Voldemuffin

... Die ik overigens vandaag weer tegenkwam en weer net zo hard om moest lachen
Oud 15-10-2004, 06:32
Verwijderd
Citaat:
Lucky Duck schreef op 14-10-2004 @ 21:57 :
Ik kreeg 'm van iemand op MSN en ik kon 't niet helpen De enige pic waar ik ooit harder om gelachen heb ik Lord Voldemuffin

... Die ik overigens vandaag weer tegenkwam en weer net zo hard om moest lachen
Hehe, dat klinkt wel heel

Post hem anders eens als je hem tegenkomt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten