Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Naja en ze hebben t niet eens gecontroleerd of ik wel in dat logeer bed wakker werd. Maar goed ook, want dat bed was niet te harden en daarom moest ik van haar bij haar in bed kruipen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die gozer komt bij de leeftijd dat hij volwassen is, kan hij niet voor zn eigen mening opkomen of wat? Zijn zn ouders bang dat jullie seks gaan hebben oid? Naïef volk... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat ik echter niet snap is dat hij niet gewoon even voor zichzelf opkomt en zegt waar het op staat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: vraag, samen met je vriend, aan zijn moeder waarom het niet mag... misschien wordt ze wel boos, maar dit is ook niet leuk voor jullie... wie niet waagt wie niet wint.. wat vind de vader van je vriend er eigenlijk van?? (als die nog in dat huis woont en zo niet dan is dit misschien een hele lompe vraag, sorry daar voor dan)
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan het opzich wel met zijn moeder vinden, maar niet goed genoeg om dit te zeggen vrees ik. mijn vriend heeft het al vaak aan zijn moeder gevraagd (ook waar ik bij was) maar dan word ze kwaad en zegt dat er niks van komt. hij heeft haar ook verteld dat het bij mij wel mag. maar dan zegt ze; 'bij mij mooi niet' ik denk dat ik niet veel keus heb, dan het te accepteren..
||
Citaat:
![]() misschien extra reden dat ze nu bijna zker weten dat jullie wat gaan doen? mischien willen ze dat niet thuis (of thuis niet weten)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar ik denk ook niet dat je er heel erge ruzie over moet maken. is het niet noodzakelijk zeg maar, wonen jullie dicht bij elkaar?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen mag niet van vriendins moeder Fixion XXL | 12 | 12-01-2005 16:57 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen stier | 16 | 26-04-2003 18:08 | |
Liefde & Relatie |
bij elkaar slapen laatmijmetrust | 41 | 28-02-2003 00:34 | |
Liefde & Relatie |
Bij elkaar slapen Verwijderd | 34 | 25-01-2003 17:09 | |
Liefde & Relatie |
na 8 maand bij elkaar slapen. a_bonneur | 53 | 06-11-2002 15:13 | |
Seksualiteit |
Voor het eerst bij elkaar slapen!!!! STAR86 | 48 | 27-06-2002 17:28 |