Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2004, 17:36
Verwijderd
Ik seks alleen als ze er niet zijn hoor bah
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 07-10-2004 @ 17:45 :
Of je niks aantrekken van het kommentaar .
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 20:56
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Ik weet niet of mijn ouders ons ooit horen, ik krijg er in ieder geval nooit iets over te horen, ook geen toespelingen ofzo.
Maar goed, dat is ook niet alles, want soms vraag ik me af of ze nou echt niks 'weten', of dat ze gewoon heel schijnheilig zijn (het zal dat laatste wel zijn).
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 23:07
LMP
LMP is offline
Ik leg altijd matras op de grond. Ik heb nmlk hoogslaper. Geen herrie of wat. ja wel van me meisje, dat wel maja boeie. Ik wil wel zoveel mogelijk zorgen dat me broers of me ma het niet hoort.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 00:15
Verwijderd
Nadat ik bij mijn ex blijf slapen, dezelfde nacht als we wat kregen, kom ik s'ochtens aan het ontbijt. Pa met krant, Ma-schoonmoeder tegenover mij met een grijns op d'r gezicht van heb ik jou daar... Na 5 minuten nog geen woord gevallen, dus breek ik het ijs maar even.. "Hoi ik ben ... en heb zojuist jullie dochter ontmaagd." Was overigens het laatste ontbijtje daar, ze vonden de grap niet zo goed als ik hem vond... (na een maand was het dan ook -ex-)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 01:18
DiveMaster
DiveMaster is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 10-10-2004 @ 12:36 :
Ik seks alleen als ze er niet zijn hoor bah
Oud 12-10-2004, 07:22
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 07-10-2004 @ 21:24 :
Hmz... stel we hebben het net gedaan, is beetje luidruchtig geweest, ik kom beneden, ik kom mijn moeder tegen. Haar reactie: "Nou, het klonk alsof het lekker was "

Mocht ik mijn vader tegenkomen: "*zingt* I wanna have sex on the zolder!! Lalalalala... Er kwam weer zulke rare muziek van de zolder, ik dacht ik zing wel even mee..."

Tja, ik heb gewoon vage ouders
Haha, geniaal!
Mijn moeder heeft er 1 keer wat van gezegd. Of we voortaan wat minder lawaai wouden maken Ja hoor, daar wil ik best eens aan denken. Geloof dat ze het er zelfs eerst met mn zusje over gehad heeft en dat ik t via mn zusje hoorde en daarna pas van mn moeder
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 08:05
ilse
ilse is offline
mijn ouders zouden er denk ik niet veel van zeggen... alleen een keer heel subtiel dat de slaapbank zo kraakt als een van ons zich omdraait... ahum...
Oud 12-10-2004, 08:26
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Haar moeder zegt dat ze wel eens ooit paardegeluiden hoort.
Oud 12-10-2004, 08:28
Guinevere
Guinevere is offline
Ik zorg er altijd voor dat ze ons niet horen. Echt luidruchtig zijn we dan wel als we alleen zijn. Mochten ze toch iets horen... Dan negeren ze het, ik heb ze er in ieder geval nog nooit over gehoord.
Oud 12-10-2004, 21:49
Verwijderd
schoonpa toen we beneden kwamen: "je gulp staat open" *kijkt* dicht.... ------>
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 08:10
Baka²
Baka² is offline
Citaat:
Guinevere schreef op 12-10-2004 @ 09:28 :
Ik zorg er altijd voor dat ze ons niet horen. Echt luidruchtig zijn we dan wel als we alleen zijn. Mochten ze toch iets horen... Dan negeren ze het, ik heb ze er in ieder geval nog nooit over gehoord.
yup, bij mij ook zo
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:06
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
justhanna schreef op 07-10-2004 @ 16:56 :
Hoe reageren je ouders erop als je bijv. lekker aan het seksen bent maar teveel lawaai maakt en dat soort dingen?

negeren ze het of laten ze ook echt weten dat je stiller moet zijn?

de mijndes zijn er nou niet echt bepaald subtiel over
schaamde me dood tegenover me vriend...
Mijn moeder zegt: "Tsuey, ik hoorde dat je bed aardig kraakt, misschien moet je daar iets aan doen" hint hint
Oud 13-10-2004, 13:09
Punkygirl
Punkygirl is offline
Nog nooit gehoord dat we zachter moeten doen dus zeggen ze er niks over.
Oud 13-10-2004, 13:53
puch
puch is offline
Gewoon de radio aan bvb. En stil doen. Gelukig dat niet veel hoort bij mij thuis en dat me vriendin wijnig kabaalmaakt. Onze ouders zouden ons vermoorden als ze uberhout wisten dat we het deden
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 16:00
Verwijderd
mijn ma heeft eens heel sneaky onder de afwas gevraagd of het wat stiller kon omdat iedereen mee kon genieten. Jamme rgenoeg sliep ik op zolder met een kraak bed en n houten vloer. Toen heb ik maar tegen mn ma gzegd dat zoalng ik nergens een kraakvrije neuk plek had dat ze dr maar mee moesten leren leven of een nieuw bed voor me kopen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 16:24
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Mijn ouders hebben nooit laten merken dat ze er iets van gehoord hebben maar nu woon in op mezelf en in het weekend zijn al mijn huisgenoten weg dus dan kunnen we doen wat we willen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 08:58
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
vijf schreef op 12-10-2004 @ 22:49 :
schoonpa toen we beneden kwamen: "je gulp staat open" *kijkt* dicht.... ------>
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 12:39
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Hm.
Mijn schoonvader zij zelf dat ik m'n nagels moest vijlen omdat ik m'n meisje anders pijn zou doen.

Pretty cool

Mijn moeder maakt er grappen over en pest me ermee, maar goed, dat bedoelt ze een beetje bitter want zelf is ze frigide dus...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten