Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En we hebben er al zo vaak ruzie over gehad dat hij niet goed voor haar is maar dat werkt op de een of andere manier gewoon niet. Eigenlijk werkt er gewoon niets daartegen maar goed ik denk dat ik die jongen wel de waarheid ga vertellen, en is aan d'r moeder gaan vragen wat die ervan vind. |
![]() |
||
Citaat:
![]() joh.. moet je doen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ze heeft met een aantal pauzes nu 3 jaar met elkaar Ja ik ben welleesn ongelooflijk boos op haar geworden om die jongen en toen werd ze heel boos Ja en dat heb ik ondertussen gedaan en hij zegt gewoon rot dat het niet waar is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan er mee praten en je kan er mee doen, maar je gaat niet iemand laten zakken omdat je het niet eens ben met diegene zijn of haar keuze |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex-vriendje van mijn vriendin vraagt verkering aan me! woordraadsel | 13 | 02-09-2010 08:56 | |
Liefde & Relatie |
Mijn allerbeste vriendin gaat met het vriendje van mijn vriendin ervandoor... wat nu? xAnoniem | 16 | 17-03-2010 15:37 | |
Liefde & Relatie |
Seks met ex-vriend van beste vriendin AndAgain | 57 | 20-11-2007 09:17 | |
Liefde & Relatie |
gezoend met broer van beste vriendin XirmaX | 21 | 15-01-2005 12:43 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriend, tevens ex van beste vriendin stuivertje | 42 | 17-11-2004 23:35 | |
Liefde & Relatie |
vriend+beste vriendin=auw AngelLena | 74 | 10-09-2003 19:37 |