Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 09:49
computer
computer is offline
De vriend van m'n beste vriendin is gewoon een klootzak, iedereen van haar vriendinnen en vrienden vind dat. Zij blijft bij hem maar dat moet ze zelf weten, er valt op dat punt niet met haar te praten.

Op 2 x na dat ie het echt te bont maakte tegenover haar ben ik alitjd aardig en vriendelijk tegen hem gebleven. Nu hoorde ik zaterdag van mijn vriend dat hij (de vriend van m'n beste vriendin) allemaal lullige dingen gezegd had over mijn uiterlijk.

Ik wil dolgraag naar hem toestappen en om hem eens flink de waarheid te zeggen, maar ik ben bang dat ik dan ruzie krijg met m'n beste vriendin want zij zal altijd hem geloven.

En nu de vraag: Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2004, 09:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
wat moet je doen?
een honkbalknuppel kopen en die uitproberen op zijn hoofd

wat kan je doen?
niets, zoals je zelf al zei:
Citaat:
Zij blijft bij hem maar dat moet ze zelf weten, er valt op dat punt niet met haar te praten.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 09:56
Verwijderd
Als je vriendin je niet meer wil zien oid enkel omdat je voor jezelf opkomt zit er iets niet goed....
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 09:56
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Ik zou die jongen toch de waarheid vertellen of iig om uitleg vragen.
Als jouw vriendin dan bij je komt om te vragen wat er gebeurd is, moet je haar de waarheid vertellen. Gelooft ze je niet, dan heeft zij oogkleppen op die nodig afgezet moeten worden...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 09:58
computer
computer is offline
Citaat:
Flying Solo schreef op 11-10-2004 @ 10:56 :
Ik zou die jongen toch de waarheid vertellen of iig om uitleg vragen.
Als jouw vriendin dan bij je komt om te vragen wat er gebeurd is, moet je haar de waarheid vertellen. Gelooft ze je niet, dan heeft zij oogkleppen op die nodig afgezet moeten worden...
Ja dat ze oogkleppen opheeft dat weet ze ondertussen wel, het jammere is alleen dat ze weigerd ze af te zetten.

En we hebben er al zo vaak ruzie over gehad dat hij niet goed voor haar is maar dat werkt op de een of andere manier gewoon niet. Eigenlijk werkt er gewoon niets daartegen

maar goed ik denk dat ik die jongen wel de waarheid ga vertellen, en is aan d'r moeder gaan vragen wat die ervan vind.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 10:08
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
computer schreef op 11-10-2004 @ 10:58 :
en is aan d'r moeder gaan vragen wat die ervan vind.

joh.. moet je doen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 10:27
warezheaven.nl
warezheaven.nl is offline
Beste vriendinne bestaan niet
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 10:32
Verwijderd
Pff... maar dat heb je gehoord, dat hij dat gezegd heeft, mss is het wel niet waar, of heeft die jongen het in een andere contex gezegd, bijvoorbeeld als grapje.

Daarnaast als het wel waar is, waar maak je je dan druk over. Je weet toch al dat het een onwijze klootzak is, en dat die hele jongen niet veel voorsteld.

Lijkt me dan dus niet meer echt iets om je druk over te maken, laat hem lekker... en bemoei je gewoon niet met hem
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 10:37
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Citaat:
computer schreef op 11-10-2004 @ 10:58 :
Ja dat ze oogkleppen opheeft dat weet ze ondertussen wel, het jammere is alleen dat ze weigerd ze af te zetten.

En we hebben er al zo vaak ruzie over gehad dat hij niet goed voor haar is maar dat werkt op de een of andere manier gewoon niet. Eigenlijk werkt er gewoon niets daartegen

maar goed ik denk dat ik die jongen wel de waarheid ga vertellen, en is aan d'r moeder gaan vragen wat die ervan vind.
als zij weigert ze af te zetten, moet je haar proberen ergens mee te confronteren zodat ze inziet, dat als ze zo doorgaat, dat ze haar vrienden kwijt kan raken, misschien wordt ze daardoor wakker
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 13:05
ilse
ilse is offline
je kan het hem toch wel laten weten wat je er van vindt? en die vriendin, waarom zou ze jou niet geloven als je haar beste vriendin is?? dat vind ik zo raar. een "beste vriendin", daarvcan ga je er toch van uit dat ze niet tegen je liegt. ik vind het een beetje vaag van haar. gaat die vriend dan boven alles??
Oud 11-10-2004, 13:36
Angeles
Angeles is offline
Hoe hij tegen haar is, is haar zaak, als zij dat pikt dan moet ze dat zelf weten, dat kan je niet voor haar bepalen.

Als jullie hem een lul vinden hoeven jullie natuurlijk niet verplicht met hem om te gaan, het is onzin dat iedereen altijd maar verplicht vriendjes moet zijn met elkaar en elkaars partners. Als het niet klikt dan klikt het niet. In van die geforceerde vriendengroepen waar de helft elkaar niet mag, krijg je alleen maar een hoop gezeur achter elkaars rug om.
Oud 11-10-2004, 15:24
computer
computer is offline
Citaat:
Flying Solo schreef op 11-10-2004 @ 11:37 :
als zij weigert ze af te zetten, moet je haar proberen ergens mee te confronteren zodat ze inziet, dat als ze zo doorgaat, dat ze haar vrienden kwijt kan raken, misschien wordt ze daardoor wakker
ze is haar vrienden er al een keer door kwijt geweest en dat vond ze rot.. maar hij is alles
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 12:40
ilse
ilse is offline
Citaat:
computer schreef op 11-10-2004 @ 16:24 :
ze is haar vrienden er al een keer door kwijt geweest en dat vond ze rot.. maar hij is alles
jemug, dat maakt het nog lastiger. hoelang heeft ze al met die vriend dan? en ben je al eens een keer heel boos op haar geweest? kan je haar en die vriend niet eens confronteren als jullie met zijn 3en zijn? kan hij dan recht in haar gezicht liegen?
Oud 12-10-2004, 13:55
Angeles
Angeles is offline
Maar het is toch uiteindelijk haar keuze of ze bij die vriend wil blijven of niet? Waarom zou je haar daarvoor in godsnaam laten vallen? Zij moet een relatie met hem hebben, jullie niet.

Zelfs als haar vriend echt fout is en haar slecht behandelt help je haar echt niet door haar te laten vallen.

Nogmaals, jullie hoeven natuurlijk niet met hem om te gaan als je daar geen zin in hebt.
Oud 12-10-2004, 16:44
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
wel voor jezelf opkomen..!! je vriendin komt er heus nog wel achter wat voor klootzak het is..!!
Oud 12-10-2004, 18:39
krisiegirl
krisiegirl is offline
Vooral voor jezelf opkomen!! Laat horen wat je der van vind die vriendin van je komt er op een gegeven moment wel achter dat ze de verkeerde jongen heeft gekozen! En zal op een gegeven moment heus wel respect hebben dat je voor jezelf opkwam. Die jongen kan zoiets absoluut niet maken! Laat het er niet bij zitten zou ik zeggen!
Oud 12-10-2004, 20:48
computer
computer is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 12-10-2004 @ 13:40 :
jemug, dat maakt het nog lastiger. hoelang heeft ze al met die vriend dan? en ben je al eens een keer heel boos op haar geweest? kan je haar en die vriend niet eens confronteren als jullie met zijn 3en zijn? kan hij dan recht in haar gezicht liegen?

Ze heeft met een aantal pauzes nu 3 jaar met elkaar

Ja ik ben welleesn ongelooflijk boos op haar geworden om die jongen en toen werd ze heel boos

Ja en dat heb ik ondertussen gedaan en hij zegt gewoon rot dat het niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 21:52
schimmel
schimmel is offline
verliefde mensen zijn labiel op dat gebied, je moet dr gewoon in de stront laten zakken dat is de beste leerweg
Oud 12-10-2004, 22:00
Verwijderd
Lekkere beste vriendin die niet eens naar d'r beste vriendin luistert.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 22:01
computer
computer is offline
Citaat:
schimmel schreef op 12-10-2004 @ 22:52 :
verliefde mensen zijn labiel op dat gebied, je moet dr gewoon in de stront laten zakken dat is de beste leerweg
ik ben dan waarschijnlijk anders opgevoed, voor vrienden en vriendinnen ben je er altijd, al sta je niet achter hun keuze. het is hun keuze en hun leven.

Je kan er mee praten en je kan er mee doen, maar je gaat niet iemand laten zakken omdat je het niet eens ben met diegene zijn of haar keuze
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 22:27
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
computer schreef op 12-10-2004 @ 23:01 :
ik ben dan waarschijnlijk anders opgevoed, voor vrienden en vriendinnen ben je er altijd, al sta je niet achter hun keuze. het is hun keuze en hun leven.

Je kan er mee praten en je kan er mee doen, maar je gaat niet iemand laten zakken omdat je het niet eens ben met diegene zijn of haar keuze
jamaar als ze niet naar je wil luisteren is dat al snel einde verhaal natuurlijk.
Oud 12-10-2004, 22:27
Qimm
Qimm is offline
soms moet je mensen hun eigen fouten laten maken, daar leer je van en doe je het (als het goed is ) nooit weer
Oud 13-10-2004, 16:05
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
schimmel schreef op 12-10-2004 @ 23:27 :
jamaar als ze niet naar je wil luisteren is dat al snel einde verhaal natuurlijk.
Dus jij gaat alleen maar om met mensen die precies doen wat jij zegt?
Reageren

Regels voor berichten