Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou nog wat oefenen in het onaannemelijk maken van je, want het lukt nog niet echt. maar, oefening baart kunst ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
2) Hier heb je gelijk, maar zij kan wel punt 1 onderbouwen. 3) Dit is on-zin. Een nieuwe theorie kan niet allang weerlegd zijn, anders zou zij niet nieuw zijn. Verder kan door nieuwe gegevens een oude "weerlegde" theorie wel weer verdedigd worden. Men is er inmiddels toch achter dat er wel een Quirinius was ten tijde van Jezus geboorte in de juiste rang en op de juiste plaats.. Citaat:
"Tastbare" bewijzen zijn er wel in de bijbelse geschiedenis vanaf Abraham. Deze "bewijzen" worden dan ook veelvuldig gebruikt. Er is een nadeel m.b.t. alle "tastbare" bewijzen, ze zijn voor meerdere uitleg vatbaar, waardoor zowel gelovige en ongelovige kan verdedigen wat hij/zij wil. Ps. Er is wel sprake van een aannemelijk maken, als dat niet zo zou zijn, zou niemand nog "gelovig" kunnen zijn.
||
Citaat:
Het is idd niet onmogelijk te verklaren dat er een God is geweest die de wereld heeft geschapen maar zoals hier al een paarkeer gezegd is, is het niet aannemelijk. Echte bewijzen zijn niet voor verschillende uitleg vatbaar. Er zijn dingen die onweerlegbaar zijn, zoals het feit dat er dinosauriers hebben bestaan om maar een stom voorbeeld te noemen. En dit zijn dingen die je niet een andere betekenis kunt geven. Maar de evolutie theorie bijv. is idd niet te bewijzen maar het is eerder mogelijk dan het scheppings verhaal uit de bijbel bijvoorbeeld....
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wil je met me trouwen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-10-2004 om 08:09. |
![]() |
||
Citaat:
Je vergeet dat hoewel de pest in de middeleeuwen in Europa goed had huisgehouden Europa nu een van de dichtsbevolkte werelddelen is.
||
Citaat:
![]() Het is idd zo dat als je allemaal incest gaat plegen dat de wereld dan niet lang meer standhoud.. door al die incest zouden er nu heel veel mensen met een handicap of een erfelijke ziekt rondlopen op aarde.. en dat valt nogal mee. Ik ben het er ook mee eens dat uit een kat bijvoorbeeld geen krokodil kan ontstaan. Uit een paar dieren kunnen niet zoveel diersoorten ontstaan. Een vogel kan niet door evolutie veranderen in een vis. Dus ik spreek mezelf niet tegen.. jij moet misschien is wat langer nadenken voor je iets post ![]() (niet gemeen bedoeld hoor)
Laatst gewijzigd op 15-10-2004 om 12:26. |
![]() |
|||
Citaat:
Daar zijn voor zover ik weet geen aanwijzingen voor, tevens is een tijdspan van een jaar of 3000 ook niet genoeg om zulke mutaties mogelijk te maken. Citaat:
|
![]() |
|
|