|
|
Bekijk resultaten poll: Mag je iemand Klonen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
35 | 42.68% |
Nee |
37 | 45.12% |
Geen Mening |
10 | 12.20% |
Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
Met genetische manipulatie ga je juist aan de programmering, om het zo maar even te noemen, van de mens sleutelen. Ik denk dat er door zoiets veel misvormde mensen op de wereld zullen kunnen komen. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een commentaar op het anti-klonen trouwens: Het voorbeeld van een leger klonen is totale onzin, dit vanwege een paar redenen: -een kloon groeit niet sneller dan een normaal mens, even snel een leger opzetten is dus onzin. -de investering staat in geen verhouding tot het rendement. -het zou onmogelijk zijn zoiets te doen zonder dat de tegenpartij ervan weet, en die gaan niet stil zitten.
|||
Citaat:
Citaat:
Enfin, je snapt wat ik bedoel denk ik ![]() Volgens mij heeft het laten groeien van organen niet zo heel veel met klonen te maken, het enige wat je moet doen is een stamcel de juiste richting op laten differentieren.
Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 19:13. |
![]() |
||
Citaat:
Edit: omdat ik heel erg benieuwd ben hoe het was gegaan als dat mannetje niet was neergeschoten. Ik neem trouwens aan dat je hier met kloon bedoelt, de persoon terug tot leven wekken eigenlijk, niet een baby met dezelfde genen als Pim, dan zou ik niemand willen klonen.
Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 19:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het lichamelijk zware werk wordt door de minder intelligente mensen gedaan ![]() Voor mij is er geen wie, omdat ik niet geloof in het opnieuw opkomen van eenzelfde persoon. Ik zou dan eerder denken aan klonen voor medische doeleinden, dus donorlongen en harten klonen. Of voor ouders die geen kinderen kunnen krijgen, een kloon met eigenschappen van beide ouders AANBIEDING Stel nu uw eigen kind samen! Slechts 1 middagje werk! Levertijd 9 maanden Blablabla ik zie het al voor me. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 23:29. |
![]() |
||
Citaat:
Wat als wetenschappers een gen vinden dat aangeeft dat de kans dat een kind misdadiger wordt 80% is, zouden dan alle kinderen bij de geboorte getest moeten worden en zonodig worden vermoord als vorm van preventieve maatregel tegen criminaliteit? Door mensen te genezen belemmer de evolutie niet, evolutie zal er alleen niet door plaatsvinden omdat mutaties in een populatie zo groot als de wereldbevolking geen kans krijgen. Evolutie vind pas plaats als er een grote selectiedruk is. |
![]() |
||
Citaat:
totdat we alleen nog maar perfecte mensen overhouden. afschuwelijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe onmenselijker je de oorlog wint des te moeilijker zal het zijn om een band met het volk te scheppen lijkt mij. Wat klonen en genetisch manipuleren betreft ben ik tegen. Het mag naar mijn mening wel voor de geneeskunde gebruikt worden. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Voordat mensen beginnen te roepen dat ik een nieuwe hitler ben enzo, ik ben er dus niet voor om die mensen allemaal dood te schieten, ik zou het alleen een verbetering voor 'de mens' vinden als dit soort uitersten niet meer geboren worden. Dat tweede is niet waar, als je zebras gaat beschermen tegen aanvallen van leeuwen belemmer je evolutie (natuurlijke selectie), dus als je mensen beschermt tegen virussen, bacteriele infecties, gezewellen en allerlei andere afwijkingen, verstoor je het proces van natuurlijke selectie en belemmer je dus ook de evolutie. Citaat:
Alleen maar perfecte mensen lijkt mij zeer zeker niet afschuwelijk, dan zouden we namelijk een wereld hebben waarin geen honger, ziekte en oorlog was. Of dat nu zo erg is? Je moet overigens niet denken dat we dan allemaal hetzelfde uitzien of zijn, je kunt ook een grote diversiteit aan perfecte mensen kweken ( ![]()
||
Citaat:
![]() wat is perfectie? tot waar wilde je die perfectie dan laten gaan? het idee van perfecte mensen staat me niet aan. perfect, bah, alleen het woord al 'perfecte mensen'. dat klinkt voor mij hetzelfde als 'oersaaie nietszeggende mensen'. ik hou sowieso in het dagelijks leven ook niet van perfecte mensen, vandaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zie niet in waarom de zebra's zou moeten evolueren als er geen leeuwen zijn ... |
![]() |
||||
Citaat:
Heb er nog nooit wat over gehoord, dus een bron zou wel interessant zijn. Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar met perfecte mensen werd mi bedoeld, mensen die geen enge ziektes kunnen krijgen, ik ik kan me niet voorstellen dat je die mensen vervelend, danwel saai vind.
||
Citaat:
Maar 't lijkt mij op zich best wel kut om 1000 jaar te leven of zo... |
![]() |
||
Citaat:
Maarja dat is mijn mening dan. Maar kan ik vast een bestelling plaatsen voor een baby? -man -zwart haar -groen ogen -zeer gespierd -goed in openbaar spreken -geweldige stem -onweerstaanbaar voor de dames me zoontje word een echte P I M P ![]()
||
Citaat:
Met klonen verneuk je de biodiversiteit! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
*maar goed, laten we verder maar ontopic blijven*
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoezo is het dan niet hetzelfde? want dan heb ik al die artikelen enzoow helemaal verkeerd begrepen.... als je iemand kloont zorg je toch dat er precies dezelfde persoon ontstaat? (qua uiterlijk in ieder geval)??? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kanker komt namelijk later door fouten bij de DNA-replicatie (in uitzonderlijke gevallen niet). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja dat is wel zo wat je zegt, maar erfelijke aanleg speelt een rol. Net als rokers een verhoogde kans hebben, hebben mensen met veel kanker in de familie dat ook.
|
![]() |
|
|