![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij bent duidelijk zo'n type die het over vrouwen als "wijven" heeft, en die ook zo lekker dominant is... Sorry maar waty meer respect zou wel op zijn plaats zijn... *zucht*
||
Citaat:
![]() Maar bij een meisje.. tsja, gewoon netjes bijgehouden is goed. Dus streepje of kaal.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
helemaal kaal is gewoon toppie, lekker likken nergens last van (haren duh niet te bijdehand gaan doen) ...
enne streepje is ook heel mooi, alleen moet ie van onderen wel een stukje zijn geschoren anders lik je nog haar, en als iets afkickt is dat het wel ... dat is mijn mening ![]() enne... wij ook scheren? ik scheer me zelf ook, gewoon om het netjes te houden ... en als mn vriendin liever wilt dat ze het 'zo' heeft, dan denk ik er over na en doe ik het ook zo ... kom op beetje elkaars verlangens naleven mag heus wel ... en dit heeft verders niks te maken met liefde of dat je alleen daaraan denkt dus dat het alleen met een kale kut te maken heeft is bullshit so stfu en ga ontopic ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
owh,en zo'n dikke driehoek tussen de benen van een meisje vind ik echt heel ranzig ..
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
scheren NeedaBreak | 49 | 06-09-2009 15:52 | |
Liefde & Relatie |
Stoppels, bultjes Layli | 17 | 28-11-2008 18:55 | |
Seksualiteit |
Wie heeft er ooit bedacht dat haar vies is??? freakieflower | 59 | 11-07-2004 17:03 | |
Seksualiteit |
Meisjes en jongens ---> schaamhaar? Robin19 | 79 | 23-03-2003 15:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren of niet scheren?? D-sire | 13 | 18-08-2002 10:37 | |
Seksualiteit |
Vraagje over schaamhaar aan meiden maar ook aan jongens! Dingetje19 | 16 | 13-02-2002 16:43 |