| 

| 

||
| 

Citaat: 

Dat dromen dat je wakker wordt is een false awakening (FA). Vind ik vaak erg irritant. 

You're the puppet. I pull the strings. Don't think it's the other way around... 
	 | 
	||
| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maybe I always knew, my fragile dreams would be broken for you 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

. Dus volgende keer als je in een bedreingende droom terecht komt, probeer dan eerst zelf de sfeer te veranderen ipv jezelf wakker te maken. Hoe? Gewoon met wat wilskracht. Tis heel simpel eigenlijk. Succes!

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

.

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Zeggen hoogopgeleide biologen dat? Hoe weet je dat (bron?) ? Ik spreek het ook tegen.

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

en jij dus ook zo te zien        | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

) misschien vind ik wat.
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik kan wel dingen bedenken waardoor je over hem droomt. Ten eerste mis je hem vast, denk je veel over hem na? Vaak is het zo dat als je met iets zit, je erover droomt. Het kan ook zijn dat je de 'verwerking' van het overlijden in het dagelijks leven een beetje opgegeven hebt, terwijl je toch nog dingen hebt die verwerkt moeten worden. Als je jezelf daar de tijd niet meer voor geeft, gaat je onderbewustzijn dat voor je doen: in dromen verwerk je dingen die in je waakleven gebeuren. Ik kan je de mystieke verklaring geven, al sta ik daar zelf niet altijd achter. Sommige mensen zeggen dat geesten nabestaanden kunnen opzoeken in dromen. Dat hebt je vast weleens gehoord. Als je wilt dat het stopt is het misschien een goed idee om jezelf overdag de tijd te geven om aan je vader te denken. Denk er op dat moment bewust aan dat je hem dan niet meer in je dromen hoeft te zien. Ook kun je voordat je gaat slapen bewust tegen jezelf zeggen dat je vader niet in je dromen voor zal komen. Weinig mensen weten het, maar je kunt controle hebben over je dromen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Als je nog vragen hebt over iets wat hierboven staat, kun je altijd pb'en of het hier vragen. Groetjes en veel succes! 

| 
	||
| 

| 

||
| 

ik ben ergens wel nog steeds benieuwt wat deze droom betekent. 

Citaat: 

♥ 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

. Het is namelijk niet leuk als een jongen je blijft bellen, terwijl je bijvoorbeeld gewoon een leuke film aan het kijken ben met je vriendinnen en even niet gestoord wilt worden    .

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maargoed... ik zal proberen niet te negatief te gaan denken   Het zal vast wel niks zijn  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

kheb ook eens gehoord, dat wanneer een bepaald beeld uit een film oid 'vast' blijft zitten in je hoofd, je daarover zult dromen, omdat je je daarop concertreerd (bewust of onbewust..) 

take a walk on the wild side ت 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik geniet altijd van FA's   : ik 'word wakker' schrijf op wat ik heb gedroomd, stap uit bed. Ik word nog een keer wakker, hetzelfde gebeurt. Als ik dan ECHT wakker word, verwacht ik toch altijd dat er wat in m'n droomschrift staat   . Ik vind het gewoon grappig.Veel plezier van eventuele volgende FA's! XX 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Het laatste wat je zegt is waar. Het vergt veel oefening als je het bewust wilt doen (maar het is het waard  ), maar gebeurt inderdaad soms onbewust als een bepaald iets veel indruk op je heeft gemaakt. Het heet dream incubation (voor als je er geinteresseerd in bent    ).

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

klopt ja. kheb het eens geprobeerd, en het stuk waarop ik me concentreerde kwam terug in mn droom. 

take a walk on the wild side ت 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Misschien zit je met een probleempje (die snee) en probeer je er van alles aan te doen maar je maakt het er alleen maar erger mee. Dus misschien zou je wat beter moeten plannen ofzoow   kweeni ik ben niet zo goed in dromen uitleggen...  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

) maar dit laatste klinkt als een slaapverlamming. Komt weleens voor als je tussen slapen en waken hangt. Niks ergs ofzo. Op google kun je vast veel over vinden.

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

door die ruzie ben je misschien heel bang geworden dat je opnieuw zo'n ruzie krijgt, en dat het dan zo erg wordt dat je echt gedumpt wordt  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

het betekent wel iets als je tanden uitvallen maar ik zou niet weten wat....  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik denk best wel vaak aan die droom, en ik zou het heel graag willen weten..  

♥ 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ik weet het nietmisschien een site met droomsymbolen zoeken?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

I'm oldd enough to know better, but young enough 2 not give a fuck !.. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

'mmm best wel interessante droom! Ik denk dat het iets te maken heeft met een enge ervaring ofzo die dan later terugkomt. Bij jezelf of iemand die dicht bij je staat. En waar je erg van schrikt. En/of iemand die er niet maar is maar toch wel... zie het lijk dat nog niet begraven is. ofzo maja ik ben geen professionele droomverteller hoor        
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Het begraven van iets of iemand betekend in dromen vaak het beëindigen van iets. Opvallend dat je de kleuren van het lijk onthouden hebt; kleuren zijn namelijk van groot belang in je dromen. Zwart duidt vaak op negativiteit, waar groen duidt op evenwicht. Is er misschien kort geleden iets negatiefs in je omgeving gebeurd dan je uit balans heeft gebracht? (dromen proberen je bewuste gedrag te compenseren, dus misschien dat daarom de kleur groen werd gebruikt om evenwicht aan te geven). Je opa en oma zouden kunnen staan voor de personen die ze zijn, maar mogelijk ook voor wijsheid. Dit zou kunnen betekenen dat het negatieve waar ik het net over had een keuze geweest kan zijn. Een belangrijke keuze waarvan je zelf het idee hebt dat je fout gekozen hebt. De wijze figuren in je droom proberen dat recht te zetten door het zwarte lijk te begraven. Dat het lijk niet terecht kon op de begraafplaats kan aangeven dat je je problemen nog niet geheel hebt verwerkt in je hoofd, ze 'passen nog niet in het verwerkte stuk'. Probeer volgende dromen eens in verband te brengen met deze, vaak zetten vervolg dromen foutieve analyses redelijk recht. Hopen dat je hier wat aan hebt. 

A l l e s  k o m t  g o e d. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Dromen geven aan hoe je onbewust denkt, hoe je hersenen dus over mensen of dingen denken, zonder dat je logisch denkende hersendelen dat begrenzen. (je kunt bijvoorbeeld in je dromen ook vliegen, terwijl je wéét dat dit niet kan). Je begon al meteen met een interessant stukje, het gedeelte waar je zei dat je vriendin deze jongen heeleemaal mooi, lief en knap vond terwijl ze hem/jongens in het echt helemaal niet boeiend vind. Het kan zijn dat jij onbewust vind dat ze best eens wat meer aandacht aan jongens mag besteden en misschien zelfs wel vind dat de jongen in kwestie wat voor haar is. Het feit dat je niet verbaasd was dat 'de leuke jongen' er verminkt uit zag kan aangeven dat je hersens je proberen te vertellen dat je deze jongen echt leuk vind. (Waarschijnlijk vind je hem in het echt namelijk heel knap, en ben je onbewust bang dat je op zijn uiterlijk valt). Het blijft gokken, wederom omdat ik jou en je vriendin natuurlijk niet ken, maar dit is wat ik er van maak. 

A l l e s  k o m t  g o e d. 
	 | 
	||
| Advertentie | 
| 
				 | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |