Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 17:07
*girl*love*....
*girl*love*.... is offline
ik heb een klein probleempje..
kunnen jullie mij helpen??

ik vind sinds de grote vakantie een jongen uit mijn buurt leuk. we hebben het in de vakantie dan ook erg gezellig gehad, maar als ik terug denk ( aan de vakantie) vind hij me wel leuk, maar als ik hem dan in de buurt tegen kom denk ik weer van niet..

omdat ik hem leuk vind heb ik hem een paar weken geleden een kaart gestuurd. maar ik weet niet of dit nou wel zo'n slimme zet was. zijn vriend loopt op de zelfde school rond als ik en hij blijft me continu achter na staren.(ik denk dus om die kaart)

maar ik weet dus nu niet of ik het toe moet geven dat die kaart van mij komt en dan er na vertellen dat ik hem al sinds de vakantie leuk vind, of dat ik dat juist niet moet doen. maar ik ben nu niet happy omdat het liefst gewoon bij hem ben de heletijd, maar ben bang dat als ik het vertel dat hij me heel erg voor gek ga zetten...

HELLUP.. WAT MOET IK NU DOEN???
Oud 16-10-2004, 17:45
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
uhh.. hij weet niet dat die kaart van jou komt?
Wat stond erin?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 17:53
Zazoo
Zazoo is offline
ik vind sinds de grote vakantie een jongen uit mijn buurt leuk. we hebben het in de vakantie dan ook erg gezellig gehad, maar als ik terug denk ( aan de vakantie) vind hij me wel leuk, maar als ik hem dan in de buurt tegen kom denk ik weer van niet..

maar ik weet dus nu niet of ik het toe moet geven dat die kaart van mij komt en dan er na vertellen dat ik hem al sinds de vakantie leuk vind, of dat ik dat juist niet moet doen. maar ik ben nu niet happy omdat het liefst gewoon bij hem ben de heletijd, maar ben bang dat als ik het vertel dat hij me heel erg voor gek ga zetten...

HELLUP.. WAT MOET IK NU DOEN???

vind je zelf niet dat dat heel erg klinkt alsof je leuk was voor de vakantie maar hij je nu niet meer nodig heeft? je bent bang dat hij je voor gek gaat zetten en hij doet raar tegen je, das toch duidelijk? vraag hem anders waarom ie zo doet en of je alleen goed was voor de vakantie. het lijkt mij dat het zo is maar dan weet je het zeker en kan je m uit je hoofd zetten en m meteen vertellen dat ie een arrogante klootzak is en je wel beter kan krijgen dan hij en dat je m niet eens meer wilt.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 20:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 16-10-2004 @ 18:53 :
*knip*
Als ik jou was zou ik eens gaan uitvinden waar dat knopje 'quote' voor dient.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 20:26
hi
hi is offline
hetzelfde topic weer.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 03:14
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 16-10-2004 @ 18:53 :
kan je m uit je hoofd zetten en m meteen vertellen dat ie een arrogante klootzak is en je wel beter kan krijgen dan hij en dat je m niet eens meer wilt.
als ze echt sneu en zielig over wil komen is dit inderdaad de allerbeste optie
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:12
ilse
ilse is offline
t allerbeste is gewoon zet hem uit je hoofd. als dat niet lukt, lees hieronder

je kunt hem gaan vragen om duidelijkheid . niet vragen in precieze woorden, maar beetje er om heen draaien en dan heb je van zelf voor jezelf wel een antwoord. als ie nog steeds flauw tegen je doet kan je het wel opgeven.

verder... als je zo bang bent dat hij je voor lul gaat zetten, waarom vind je hem dan alsnog leuk? gezellig hoor een vriendje dat je voor lul zet .

maar succes dan...
Oud 17-10-2004, 09:00
*girl*love*....
*girl*love*.... is offline
nou kijk ik ben niet echt bang dat HIJ mij voor lul gaat zetten, maar zijn vriend. omdat zijn vriend mij ook telkens aan loopt te staren, sinds ik die kaart gestuurd heb.

maar ik denk dat ik het hem vande week wel ga vertellen, we hebben nu toch vakantie..

dus dan zie ik het wel, hoe hij reageert...
Oud 17-10-2004, 09:15
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
*girl*love*.... schreef op 17-10-2004 @ 10:00 :
nou kijk ik ben niet echt bang dat HIJ mij voor lul gaat zetten, maar zijn vriend. omdat zijn vriend mij ook telkens aan loopt te staren, sinds ik die kaart gestuurd heb.

maar ik denk dat ik het hem vande week wel ga vertellen, we hebben nu toch vakantie..

dus dan zie ik het wel, hoe hij reageert...
Anders zeg je dat je je er een beetje verlegen onder bent of dat je bang bent dat die vriend je uit gaat lachen en dat je liever niet hebt dat hij het te weten komt. Ofzo?!
Reageren

Regels voor berichten