Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Als je zou mogen gaan stemmen in Amerika, (voor wie) zou je stemmen?
John Kerry 213 68.71%
George Bush 43 13.87%
iemand anders (Ralph Nader, ...) 31 10.00%
geen mening/ik zou gewoon niet gaan stemmen 23 7.42%
Aantal stemmers: 310. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2004, 12:40
Oxylos
Oxylos is offline
Amerikaanse media is te veel gekleurd. Belangrijker is dat Charles Groenhuisen (zo toch?) dat ook vond. Amerikanen zijn overigens wel makkelijk vatbaar voor de ideologische praatjes van Bush, terwijl Kerry beter door lijkt te hebben dat de realiateit ingewikkelder is dan Bush beweerd.
Oud 09-10-2004, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Oxylos schreef op 09-10-2004 @ 13:40 :
Amerikaanse media is te veel gekleurd. Belangrijker is dat Charles Groenhuisen (zo toch?) dat ook vond. Amerikanen zijn overigens wel makkelijk vatbaar voor de ideologische praatjes van Bush, terwijl Kerry beter door lijkt te hebben dat de realiateit ingewikkelder is dan Bush beweerd.
Jammer alleen dat de meerderheid van de Amerikaanse bevolking dom en onopgeleid is, en denkt dat Al-Qaida op ieder moment hun huis kan bombarderen. Ik denk dat Bush zich beter met de Amerikaanse domme paupers kan identificeren en het daarom beter doet.
Oud 09-10-2004, 12:45
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Oxylos schreef op 09-10-2004 @ 13:40 :
wat een onzin kerry zijn plannen lijken gewoon te veel op die van bush
Oud 09-10-2004, 12:49
Oxylos
Oxylos is offline
Citaat:
Jammer alleen dat de meerderheid van de Amerikaanse bevolking dom en onopgeleid is, en denkt dat Al-Qaida op ieder moment hun huis kan bombarderen. Ik denk dat Bush zich beter met de Amerikaanse domme paupers kan identificeren en het daarom beter doet
Precies, daarom vallen ze ook zo makkelijk voor zijn ideologische praatjes. Soort zoekt soort Wellicht.

Citaat:
wat een onzin kerry zijn plannen lijken gewoon te veel op die van bush
Dat denk jij. Er is wel degelijk een keuze te maken tussen de twee. Denk maar aan het terugtrekken van de troepen, de verschillende standpunten over abortus en de wegkwijnende ziektezorg.
Oud 09-10-2004, 13:43
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Oxylos schreef op 09-10-2004 @ 13:49 :

Dat denk jij. Er is wel degelijk een keuze te maken tussen de twee. Denk maar aan het terugtrekken van de troepen, de verschillende standpunten over abortus en de wegkwijnende ziektezorg.
terugtrekken van welke troepen

behalve dat er misschien kleine verschillen zijn willen kerry en bush voornamelijk hetzelfde
Oud 09-10-2004, 13:49
Oxylos
Oxylos is offline
Citaat:
terugtrekken van welke troepen
De Amerikaanse troepen
Hij heeft misschien het misschien niet zo gezegd, maar ze hebben beiden een duidelijk ander idee van hoe het in Irak moet. Kerry had het erover dat Bush wel een plan voor oorlog had, maar niet een plan voor vrede. Maar vooral binnenlands hebben ze wel degelijk verschillen. Bush staat voor belastingverlaging, terwijl Kerry daar duidelijk kritischer tegenaan kijkt.

Deze keer valt er veel meer te kiezen dan bijvoorbeeld vier jaar geleden.
Oud 09-10-2004, 14:13
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Oxylos schreef op 09-10-2004 @ 14:49 :
De Amerikaanse troepen
Hij heeft misschien het misschien niet zo gezegd, maar ze hebben beiden een duidelijk ander idee van hoe het in Irak moet. Kerry had het erover dat Bush wel een plan voor oorlog had, maar niet een plan voor vrede. Maar vooral binnenlands hebben ze wel degelijk verschillen. Bush staat voor belastingverlaging, terwijl Kerry daar duidelijk kritischer tegenaan kijkt.

Deze keer valt er veel meer te kiezen dan bijvoorbeeld vier jaar geleden.
wat een bullshit
jij denkt dus dat kerry de troepen gaat terug trekken
Oud 09-10-2004, 14:16
Oxylos
Oxylos is offline
Citaat:
wat een bullshit
jij denkt dus dat kerry de troepen gaat terug trekken
Nee, ik denk dat er zeker te kiezen is tussen Kerry en Bush, daar waar ze beiden een verschillende mening hebben.
Oud 09-10-2004, 20:37
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-10-2004 @ 10:55 :
Te veel CNN gekeken?
Gast.. ik woon er nu al 2 maande.. Ik vind het een geweldig land (veel gemixte culturen enz enz enz..) Geweldige mentaliteit (wij zijn de beste, je kan alles, heb ook een leraar die dat ook echt uitstraalt en die erkende in mijn Nederlandse arrogantie ook wel iets Amerikaans) Mensen in winkels zijn veel hulpvaardiger en attenter.. Maar de verschillen hier zijn gewoon te groot.. Ik was in Nederland totaal geen voorstander van het hele uitkeringensysteem maar als ik hier zie hoe snel je op straat komt te staan en hoe groot de verschillen zijn dan vind k het in Nederland allemaal zo gek nog niet.. K zit hier op supermooie campus met allemaal mensen die in de nieuwste Golfjes, Bmw's, Audi's rijden en als k dan 5 minuten van de campus af ben zit ik midden in de ghette waar ik s'avonds na 10 uur absoluut niet MAG komen..

Laatst gewijzigd op 09-10-2004 om 20:47.
Oud 09-10-2004, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 09-10-2004 @ 21:37 :
Gast.. ik woon er nu al 2 maande..
en je weet dan toch ook dat je op de amerikaanse televisie meer leugens krijgt voorgeschoteld dan waarheid...?
Oud 09-10-2004, 21:03
Oxylos
Oxylos is offline
Citaat:
en je weet dan toch ook dat je op de amerikaanse televisie meer leugens krijgt voorgeschoteld dan waarheid...?
En hoe weet jij dat? Dit is ook maar een beeld van die Nederlandse media schetst, denk maar niet dat de Nederlandse media zo onbevooroordeeld is!
Oud 09-10-2004, 22:32
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 08-10-2004 @ 22:44 :
Ik vind het namelijk niet echt normaal dat je s'avonds na 10 uur niet meer normaal op straat kan lopen omdat 50% van de stad no-go-area is..
Hangt er natuurlijk vanaf in welke stad je woont en in welk gebied.

Waar zit je trouwens als ik vragen mag?
Oud 10-10-2004, 06:04
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Therapy? schreef op 09-10-2004 @ 21:47 :
Ja.. dus? Ik kijk hier echt amper tv.. K volg alleen die presidentsverkiezingen.. Tuurlijk is de media gekleurd.. Dat ontken ik ook niet.. Maar daar tegenover vind ik de Nederlandse Tv ook weer gekleurd, Bush word overal neergezet als een Autistische Randdebiel die nooit uit zn woorden komt en altijd dom uit zijn ogen kijkt.. Na wat ik hier gezien heb klopt dat beeld dus ook weer nie
Oud 10-10-2004, 06:59
Oxylos
Oxylos is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 09-10-2004 @ 23:32
Waar zit je trouwens als ik vragen mag?
Oud 10-10-2004, 21:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
'k Heb net het debat gezien wat ik zaterdag van CNN had opgenomen. Ik vond dat Bush het best was in z'n presentatie en overtuigingskracht. Kerry was het best in z'n feiten en argumenten. Overall indruk: 50-50.
Oud 10-10-2004, 21:55
Verwijderd
Ik denk niet dat Bush (wie dan ook van zn k*tfamilie) mij ooit nog zal kunnen overtuigen...
Oud 10-10-2004, 21:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 10-10-2004 @ 22:55 :
Ik denk niet dat Bush (wie dan ook van zn k*tfamilie) mij ooit nog zal kunnen overtuigen...
Maar de doorsnee Amerikaan wel, die bang wordt gemaakt voor 'the terrorists' met 'weapons of mass destruction'.
Ik weet niet hoe vaak hij die woorden wel heeft gebruikt, maar als ik zou zijn gaan turven, had ik aan mijn kamermuren niet genoeg gehad.
Oud 10-10-2004, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-10-2004 @ 22:59 :
Maar de doorsnee Amerikaan wel, die bang wordt gemaakt voor 'the terrorists' met 'weapons of mass destruction'.
Ik weet niet hoe vaak hij die woorden wel heeft gebruikt, maar als ik zou zijn gaan turven, had ik aan mijn kamermuren niet genoeg gehad.
dat zegt dan veel over de doorsnee amerikaan

idd..
Oud 11-10-2004, 06:16
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Oxylos schreef op 10-10-2004 @ 07:59 :
SanFrancisco, een van de minst verkrachte steden aan de kust.. (tuurlijk in het binneland ist allemaal wat meer pais en vree)
Oud 11-10-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 11-10-2004 @ 07:16 :
SanFrancisco, een van de minst verkrachte steden aan de kust.. (tuurlijk in het binneland ist allemaal wat meer pais en vree)
In de Bay Area is het aangenaam toeven IMHO.
Oud 11-10-2004, 23:13
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Imho?
Oud 11-10-2004, 23:25
Verwijderd
in my humble opinion.
Oud 11-10-2004, 23:25
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 12-10-2004 @ 00:13 :
Imho?
In My Humble/Honest Opinion.
Oud 12-10-2004, 00:35
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Snees schreef op 11-10-2004 @ 16:49 :
In de Bay Area is het aangenaam toeven IMHO.
Niet in het donker in de buitenwijken . Hoor toevallig net op het nieuws dat er 3 zijn vermoord gister.. Nou is dat opzichzelf nietecht boeiend.. Maar wel als je je bedenkt dat dat 300 meter van het strand was waar ik gister om 10 uur nog rondgestekkerd heb, en om 12 uur zijn er 3 afgeknald.. Mjah.. zo is het overal wat natuurlijk..
Oud 14-10-2004, 00:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
De vrome, christelijke president, die na Clinton met zijn seks-schandalen weer 'het fatsoen in het Witte Huis' wilde terugbrengen:

http://www.democrats.org/news/200406250019.html

Het begint met Cheney, maar gaat al gauw over op Bush.
Oud 14-10-2004, 02:24
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ga eens het debat kijken allemaal joh.. Kerry begon lekker maar vond dat Bush em daarna wel paar x lichtelijk disste
Oud 14-10-2004, 10:32
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Voor?

Beter.

(alles beter dan Bush)
Oud 14-10-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2004 @ 01:53 :
De vrome, christelijke president, die na Clinton met zijn seks-schandalen weer 'het fatsoen in het Witte Huis' wilde terugbrengen:

http://www.democrats.org/news/200406250019.html

Het begint met Cheney, maar gaat al gauw over op Bush.
Zoveel heeft in privétijd het gebruik van scheldwoorden niet te maken met de vraag of iemand een goed president kan zijn, maar dat hebben Amerikanen nog niet in de gaten.
Oud 14-10-2004, 14:10
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Om maar te zwijgen over het feit dat een site als democrats.org me niet geheel objectief lijkt
Oud 14-10-2004, 15:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-10-2004 @ 13:39 :
Zoveel heeft in privétijd het gebruik van scheldwoorden niet te maken met de vraag of iemand een goed president kan zijn, maar dat hebben Amerikanen nog niet in de gaten.
Ben ik met je eens, maar dan moet die gast niet zelf beginnen te zaniken over fatsoen en normen en waarden (een beetje de Amerikaanse tegenhanger van Balkenende).
Oud 14-10-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 14-10-2004 @ 16:18 :
Ben ik met je eens, maar dan moet die gast niet zelf beginnen te zaniken over fatsoen en normen en waarden (een beetje de Amerikaanse tegenhanger van Balkenende).
Dat werkt nu eenmaal bij Amerikanen. Dat hij hypocriet is kun je hem niet kwalijk nemen - dat beseft hij zelf ook wel. Maar ja, hij kan óf eerlijk zijn óf president zijn. Lijkt me geen moeilijke keuze.
Oud 14-10-2004, 23:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-10-2004 @ 16:34 :
Dat werkt nu eenmaal bij Amerikanen. Dat hij hypocriet is kun je hem niet kwalijk nemen - dat beseft hij zelf ook wel. Maar ja, hij kan óf eerlijk zijn óf president zijn. Lijkt me geen moeilijke keuze.
De regering-Bush had/heeft zelfs plannen om de radioshow van Howard Stern uit de lucht te halen vanwege het grove taalgebruik. Dat is pas hypocriet.
Daarover staat nog een leuk filmpje op www.toostupidtobepresident.com

En 'k heb net het debat gezien van woensdag: Kerry is duidelijk de grote winnaar!
Oud 16-10-2004, 22:35
Gatara
Gatara is offline
Even een vertaling van fok.nl jatten; origineel artikel volgt hieronder in kleine letters:

Bush tekent antisemitisme-wet

In Amerika heeft president George Bush een wet tegen antisemitisme bekrachtigd. Deze wet houdt onder meer in dat het ministerie van Buitenlandse Zaken jaarlijks bijhoudt in welke landen uitingen van jodenhaat voorkomen.

Bush maakte de ondertekening van de wet vandaag bekend in Florida. Dat is een belangrijke staat tijdens de komende presidentsverkiezingen en bovendien de staat waar na Israël en New York de grootste joodse gemeenschap ter wereld woont.

Volgens Bush zal de VS de vinger aan de pols houden daar waar het gaat om antisemitisme: ''We zullen er voor zorgen dat dit nooit een voet aan de grond krijgt in de moderne wereld.''.

Vooraf was er enig verzet tegen de wet, omdat die ''onnodig'' zou zijn, daar het ministerie van Buitenlandse Zaken jaarlijks al een lijst bijhoudt van internationale schendingen van de mensenrechten en godsdienstvrijheid.

een oplettende "fokker" merkte echter het volgende op:
Citaat:
The bill, known as the Global Anti-Semitism Awareness Act (H.R. 4230), was introduced by Congressman Tom Lantos (D-Calif.), in response to the rising tide of anti-Semitism in Europe and the Middle East. Lantos is the only Holocaust survivor serving in the Congress. The bill requires the State Department to compile an annual report on anti-Semitism around the world, and establishes an office within the department to focus on the issue.
(...)
Het wetsvoorstel kwam dus van de democraat Tom Lantos en Bush heeft het alleen maar hoeven te tekenen.
www.lantos.org
Maar dat zal de kiezer een worst wezen, want men denkt nu dat die wet helemaal van eigen makkelij van de republikeinen is Met als gevolg wellicht dat de joodse kiezers in Florida overgehaald zijn om op de republikeinen te gaan stemmen - vanwege protectie van eigen volk. Ik hoop niet dat de Floridanen (of hoe je ze noemt) zo stom zijn even niet verder te kijken dan hun neus lang is (en waag het niet om flauwe grappen te maken!).

Bush signs global anti-Semitism law

SUNRISE, Florida : US President George W. Bush said he had signed into law a bill requiring the State Department to monitor global anti-Semitism and rate countries annually on their treatment of Jews.

"This nation will keep watch; we will make sure that the ancient impulse of anti-Semitism never finds a home in the modern world," Bush said as he campaigned in the key battleground state of Florida. The state's Jewish population is the third largest in the world after Israel and New York.

The US State Department had opposed the legislation, saying it was unnecessary as the department already compiles such information in its annual reports on human rights and religious freedom.

"Defending freedom also means disrupting the evil of anti-Semitism," Bush told thousands of cheering supporters packed into a sports arena usually used by the Florida Panthers professional ice hockey team.

"Today, I signed the Global Anti-Semitism Review Act of 2004. This law permits the government to keep a record of anti-Semitic acts throughout the world, and also a record of responses to those acts," he said.

Florida is the richest haul among the battleground states expected to decide the November 2 presidential election, with 27 electoral college votes out of the 270 needed to win.

Jewish voters are thought to favor Democrats historically, but the Bush campaign hopes that his strong support for Israel and aggressive outreach efforts could win a majority of Florida's sizeable Jewish community.

The State Department had drawn fire for its position from Jewish groups -- which wield significant political power especially during a presidential election year -- and in September, more than 100 prominent Americans signed a letter to US Secretary of State Colin Powell saying that stance was "wrong."

"The fight against anti-Semitism deserves specific, focused attention," said the letter which was signed by former Republican vice presidential nominee Jack Kemp and ex-UN ambassador Jeane Kirkpatrick among others.

The bill, known as the Global Anti-Semitism Awareness Act, was introduced by California Democratic Representative Tom Lantos, the only Holocaust survivor in the US Congress, in response to recent acts of anti-Semitism in Europe and the Middle East.

Jewish groups have hailed passage of the bill which they said provided a new avenue to fight anti-Semitism.

Under the legislation, the State Department will have to produce an annual report on anti-Semitism around the world and form a specific office headed by a special envoy to document anti-Semitic abuses and design strategies to combat them.

It requires the department to document acts of physical violence against Jews, their property, cemeteries and places of worship abroad, as well as local governments' responses to them and take note of instances of anti-Jewish propaganda and governments' readiness to promote unbiased school curricula.

By tradition, Bush, who signed the legislation on his official Air Force One jet on his way to Florida, will treat the law's requirements more like strong advice and guiding principles because of the separation of powers.

- AFP
http://www.channelnewsasia.com/stori...112049/1/.html

Laatst gewijzigd op 16-10-2004 om 22:38.
Oud 16-10-2004, 22:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Lekker belangrijk, laat hem eerst maar eens een wet tegen de discriminatie van/het racisme jegens Moslims tekenen, wat in de VS sinds 09-11 steeds vaker voorkomt.
Oud 16-10-2004, 22:43
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-10-2004 @ 23:39 :
Lekker belangrijk, laat hem eerst maar eens een wet tegen de discriminatie van/het racisme jegens Moslims tekenen, wat in de VS sinds 09-11 steeds vaker voorkomt.
njah, het is een wereldlijke lijst, waarvan ene al bestond over mensenrechtenschendingen. Ik betwijfel of op die mensenrechtenschendingenlijst ueberhaupt de mensenrechtenschendingen in de VS aangehaald worden. Maar nuja, ik heb die lijst nog nooit onder ogen gehad, dus laat ik daar maar niet over oordelen aannames op lucht zijn not done.
Oud 16-10-2004, 22:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 16-10-2004 @ 23:43 :
njah, het is een wereldlijke lijst, waarvan ene al bestond over mensenrechtenschendingen. Ik betwijfel of op die mensenrechtenschendingenlijst ueberhaupt de mensenrechtenschendingen in de VS aangehaald worden. Maar nuja, ik heb die lijst nog nooit onder ogen gehad, dus laat ik daar maar niet over oordelen aannames op lucht zijn not done.
Natuurlijk worden daarop de mensenrechtenschendingen door de VS overal ter wereld niet op aangehaald. Hypocrisie alom, weet je nog?
Oud 16-10-2004, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-10-2004 @ 23:46 :
Hypocrisie alom, weet je nog?
hypocriete president, hypocriete maatschappij.. hypocriet land!

(* is blij dat ie niet met een Amerikaanse nationaliteit door het leven moet gaan *)
Oud 16-10-2004, 23:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 17-10-2004 @ 00:09 :
hypocriete president, hypocriete maatschappij.. hypocriet land!

(* is blij dat ie niet met een Amerikaanse nationaliteit door het leven moet gaan *)
Ach, als je Amerikaan was geweest, had je niet beter geweten.
Oud 16-10-2004, 23:15
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 16-10-2004 @ 23:35 :
[..]
Maar dat zal de kiezer een worst wezen, want men denkt nu dat die wet helemaal van eigen makkelij van de republikeinen is [..] Ik hoop niet dat de Floridanen (of hoe je ze noemt) zo stom zijn even niet verder te kijken dan hun neus lang is.
[..]
Als ze denken dat het idee van Bush en co. is weet ik wel een goede benaming voor de inwoners van Florida: Floridioten.
Oud 16-10-2004, 23:19
naam onbekend
naam onbekend is offline
Typisch trouwens: bij Nova New York zag ik een fragment waarin Bush beweerde dat je moest opkomen voor de zwakken in de maatschappij. Daarmee bedoelde hij op dat moment het ongeboren kind, maar toch blijft het heel vreemd klinken uit de mond van een president die belastingverlagingen doorvoert voor de toplaag van zijn maatschappij, en ondertussen de onderlaag rustig laat creperen (een voorbeeld: vrouwen van in Irak gelegerde soldaten zijn soms afhankelijk van de gaarkeukens ).
Oud 16-10-2004, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2004 @ 00:14 :
Ach, als je Amerikaan was geweest, had je niet beter geweten.
dat betwijfel ik ten zeerste..
Oud 16-10-2004, 23:26
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Hoezee, nog een nutteloze, geldverspillende act.
Oud 16-10-2004, 23:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 17-10-2004 @ 00:19 :
Typisch trouwens: bij Nova New York zag ik een fragment waarin Bush beweerde dat je moest opkomen voor de zwakken in de maatschappij. Daarmee bedoelde hij op dat moment het ongeboren kind, maar toch blijft het heel vreemd klinken uit de mond van een president die belastingverlagingen doorvoert voor de toplaag van zijn maatschappij, en ondertussen de onderlaag rustig laat creperen (een voorbeeld: vrouwen van in Irak gelegerde soldaten zijn soms afhankelijk van de gaarkeukens ).
Dat Bush een hypocriete lul is zou niemand meer moeten verbazen.
Oud 16-10-2004, 23:50
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2004 @ 00:43 :
Dat Bush een hypocriete lul is zou niemand meer moeten verbazen.
Het verbaast me ook nauwelijks, maar ik blijf me er over opwinden.
Oud 16-10-2004, 23:50
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 17-10-2004 @ 00:50 :
Oud 16-10-2004, 23:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 17-10-2004 @ 00:50 :
Wie niet? (Daarom past die avatar ook zo goed bij jou ;-)) We kunnen alleen maar hopen dat Kerry de verkiezingen wint, maar ook dat zie ik helaas somber in. Hoewel hij het fantastisch deed in de debatten t.o.v. Bush en hij ze alledrie overtuigend won, staan hij en Bush nog steeds nek aan nek in de peilingen.
Oud 16-10-2004, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2004 @ 00:51 :
Wie niet? (Daarom past die avatar ook zo goed bij jou ;-)) We kunnen alleen maar hopen dat Kerry de verkiezingen wint, maar ook dat zie ik helaas somber in. Hoewel hij het fantastisch deed in de debatten t.o.v. Bush en hij ze alledrie overtuigend won, staan hij en Bush nog steeds nek aan nek in de peilingen.
http://www.electoral-vote.com
Oud 16-10-2004, 23:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 17-10-2004 @ 00:53 :
http://www.electoral-vote.com
Hmm, van Charles Groenhuysen en Max Westerman had ik toch andere dingen begrepen. Maar dit ziet er niet goed uit voor Kerry. Maar sowieso is het bij iedere peiling/site toch weer anders.
Oud 16-10-2004, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2004 @ 00:54 :
Hmm, van Charles Groenhuysen en Max Westerman had ik toch andere dingen begrepen. Maar dit ziet er niet goed uit voor Kerry. Maar sowieso is het bij iedere peiling/site toch weer anders.
Dat is het hem juist.. deze peiling is DE verzameling van alle peilingen!! (gemiddeldes!)

Dus vind ik dit wel representatief!
Oud 17-10-2004, 00:00
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-10-2004 @ 00:54 :
Ach, als Kerry dreigt te winnen kan Bush altijd nog naar z'n beproefde middel uit 2000 grijpen: verkiezingsfraude. Zijn broertje als gouverneur in Florida kan hem daar heel goed bij helpen. (qua kiesmannen gaat het trouwens wel bijna gelijk op)

En ach, van Kerry verwacht ik eigenlijk ook 0,0

Regels voor berichten