Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2004, 18:00
Verwijderd
Ik denk dat V&A wel gesloten kan worden, er word veel verwezen naar andere sites (door topicstarter zelf, of in replies).
Dit geeft aan dat mensen geen behoefte hebben aan een subforum als V&A, want het staat allemaal ergens anders en is ergens anders dus ook te vinden.

Of... je maakt er nog wat van door van V&A zelf weer een marktplaats te maken dat mensen hun spullen daar weer te koop aan kunnen bieden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2004, 18:35
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
********** schreef op 17-10-2004 @ 19:00 :
Of... je maakt er nog wat van door van V&A zelf weer een marktplaats te maken dat mensen hun spullen daar weer te koop aan kunnen bieden
Kan dat nu niet dan?
__________________
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:03
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 17-10-2004 @ 19:35 :
Kan dat nu niet dan?
Je snapt toch wel wat ik bedoel he..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
********** schreef op 17-10-2004 @ 22:03 :
Je snapt toch wel wat ik bedoel he..
Nee.. eigenlijk niet. Ik zie niet in wat er nu mis is net V&A en ik begrijp je opmerking over dingen te koop zetten ook niet.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:41
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
wat is er mis mee?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 21:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
********** schreef op 17-10-2004 @ 22:03 :
Je snapt toch wel wat ik bedoel he..
Je doet voorkomen alsof jouw tekst letterlijk bedoeld is, maar dat is het niet. Dat is wat verwarrend.

Misschien heb je opbouwende kritiek waar we iets mee kunnen? Wat zou jij veranderen als jij daar forumbaas was? Wat doen 'we' nu verkeerd?

Ik kom maar weinig op V&A, dus ik heb geen idee of je gelijk hebt.
__________________
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 22:30
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=981785

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=985080

Om maar even 2 voorbewelden te noemen en het komt steeds vaker voor.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 23:32
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Ik denk dat er wel een uberslot mag op Mystiek maar dat is een ander verhaal natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 08:24
Verwijderd
@NilsHolgersson:

En wat V&A betreft, ik geef ********** in deze gelijk. Het is nogal belachelijk om gewoon een link te geven. Dat komt neer op reclame. Het is toch niet teveel moeite om daar even de afbeeldingen neer te zetten en wat uitleg te geven.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:12
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=986208

Net nieuw
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:29
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik ben het op zich wel met de TS eens: het is natuurlijk ook een soort reclame maken.

dit subforum is niet echt om te discuseren ofzo, het is gewoon vragen & aanbieden. duh .
maar ik heb altijd al getwijfeld aan het nut en het doel van dit forum, alhoewel er van mij echt niet perse een slot op zou moeten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 20:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mwah, ik heb daarnet even de meeste te koop topics aangeklikt.. ik vind dat het wel meevalt eigenlijk. En dat laatste topic dat je gaf.. mja.. als ze op andere plekken ook al mensen heeft die bieden, dan kan ik me voorstellen dat het makkelijker is.
En reclame maken.. eh.. of je nou op een link klikt om de kleren te kunnen zien of in het topic kijkt.. maakt toch niet zo heel veel uit?
Maar goed.. op zich begrijp ik het wel.. maar om er nou een slot op te zetten, neuh.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 21:04
Verwijderd
V&A is meer dan dingen te koop aanbieden, er worden ook zat andere dingen gezocht waarmee je op bv. marktplaats niet aan hoeft te komen. Bovendien vind ik het er gewoon bij horen. Het is misschien geen veel gebruikt forum of een discussie forum, maar ik vind het zeker geen nutteloos forum. Er zijn genoeg andere fora dit ik dan op eenzelfde lijn als V&A vindt zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 21:48
PV
PV is offline
V&A is toch prima Als jou t niet bevalt klik je er gewoon niet op..
anders kun je het halve hele forum wel opdoeken wegens nutteloosheid.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 22:30
Verwijderd
Het gaat niet om V&A denk ik. Heb zelf al genoeg dingen gevonden via daar. Maar ik krijg het ook best op mn zenuwen van de externe links, dat valt voor mij gewoon onder reclame.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 18-10-2004 @ 23:30 :
Het gaat niet om V&A denk ik. Heb zelf al genoeg dingen gevonden via daar. Maar ik krijg het ook best op mn zenuwen van de externe links, dat valt voor mij gewoon onder reclame.
Dat bedoel ik..
V&A sluiten was een understatement
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 23:06
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
********** schreef op 18-10-2004 @ 23:55 :
Dat bedoel ik..
V&A sluiten was een understatement
Uhm, ik denk toch dat je hier een overstatement (hyperbool!) bedoelt.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 08:22
Verwijderd
Daar erger ik me dan wel weer aan.

Kan er dan niet iets van een regel gemaakt worden dat alles gewoon in de topic moet staan? Dan doet iemand er maar wat meer moeite voor. Misschien dat je Tampert of very drunk driver hier even een pm over kunt/moet sturen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-10-2004, 18:22
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Er is niks mis met V&A, wel met sommige tpoics daar
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 18:34
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Zijn er eigenlijk al vaak problemen ontstaan daar bij V&A?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 19:15
Verwijderd
Lezen mensen slecht het topic of is mijn vraagstelling te sarcastisch om het te begrijpen?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 19:18
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Nee, maar zo te horen hebben de meeste mensen er geen problemen mee als mensen gewoon alles door linken.

Je hebt wel gelijk op sommige punten,

Maar ikzelf vroeg mij af, of er veel mis ging op dat forum, klagende mensen en zo?Dat je opgelicht werd, etc..
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 19:32
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
********** schreef op 20-10-2004 @ 20:15 :
Lezen mensen slecht het topic of is mijn vraagstelling te sarcastisch om het te begrijpen?
Dat laatste denk ik .

Ik heb hierover zo vaak een discussie evoerd met vdd en ik geloof dat we erover uit zijn dat het alleen moet mogen wanneer je ook in het topic kan bieden... Als dat nog te breed is wil ik best discussie voeren.

edit: Je drie links zijn redelijk op het randje... Ik weet zelf niet wat ik ermee aanmoet...
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:32
PV
PV is offline
Citaat:
********** schreef op 20-10-2004 @ 20:15 :
Lezen mensen slecht het topic of is mijn vraagstelling te sarcastisch om het te begrijpen?
Je kan gewoon niet duidelijk overbrengen wat je bedoeld, of je dat expres doet of niet weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 09:21
ware man
ware man is offline
Kun je nou alsjeblieft je opmerking een keertje uitleggen over dat men V&A weer een marktplaats moet maken waar men spullen te koop aan kan bieden?

Dreen lijkt het inmiddels al te begrijpen maar het is nog niet uitgelegd. ALSJEBLIEFT?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2004, 09:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind het een beetje onzin, je zet daar een link naar wat foto's, zodat je ze niet allemaal hoeft toe te voegen aan je topic, big deal. Als je nou linkt naar jouw ebay-verkoopplaats ofzo, maar nee, er wordt alleen naar een serie foto's gelinkt. Ik vind een grote lading foto's in een topic zelfs onhandig en heb liever dat het dan op een andere pagina staat, zodat je snel kunt refereren aan de pagina met foto's bij het lezen van de topic of bij het reageren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 13:13
Verwijderd
V&A is geweldig! Dankzij V&A heb ik een kamer gevonden, dus ben heel dankbaar

Maar maak anders gewoon de regels wat strenger, zoals hierboven al gezegd werd. Dan is het probleem toch opgelost?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 14:45
Verwijderd
Ik heb ook liever dat de foto's meteen in het topic staan, in plaats van dat ik naar iemands livejournal moet ofzo. Maar een echt groot probleem vind ik het niet..
Als er veel mensen problemen mee hebben, kunnen toch de regels strenger worden gemaakt? Bij topics waarin alleen gelinkt wordt de ts een pm sturen met de vraag de foto's en info gewoon in het topic te zetten, en anders het topic sluiten.
V&A afschaffen lijkt me niet zo'n goed idee, want ik vind het best een handig forum
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 16:58
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Oh wat stom, ik heb hier net gisteren iets over gezegd in het evaluatietopic aldaar, wist niet dat er hier al n topic over was

Ik vind het best irritant als mensen een topic openen en vervolgens neerkwakken: "voor meer info mail naar.." of "kijk ook livejournal/te_koop" of "kijk hier voor mijn msn community" en dan vervolgens niet meer posten. Opzich moet het wel kunnen misschien maar het is toch een beetje stom

http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=980172


Maar dit kan toch wel 'verboden' worden? Als mensen niet meer reageren in hun eigen topic, of geen info geven behalve 'kijk op mijn LJ' gewoon het topic dicht?
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58.