Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En mijn buurmeisje staat echt niet onder druk hoor. Ik ben met haar opgegroeid en we kunnen van elkaar zien of we gelukkig zijn. Zij ís gewoon gelukkig. Dat merk je gewoon aan haar. Magoed, misschien was zij dan sowieso niet lesbisch, dat kan natuurlijk ook. Ik zeg alleen maar wat ik zelf heb meegemaakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook is duidelijk is dat je voor jouw racistische mening geen enkel zinnig argument hebt behalve "want dat staat in de bijbel".
||
Citaat:
en de inhoud is ook niet erg christelijk, er staan dingen in zoals mastuberende balkenende enz enz de scholen mogen zelf kiezen wat ze uitdelen en wat niet
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() meeste/alle religies gebieden om met je mede-mensen om te gaan zoals jezelf gewenst behandeld te worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
edit: het stond er inderdaad. Nou, dat vind ik niet "diep erop ingaan" hoor ![]() Laatst gewijzigd op 15-10-2004 om 20:04. |
![]() |
||
Citaat:
hoeveel pagina's kostte het je om achter de clou te komen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In dat geval kan je iig niet stellen dat het door het christendom komt dat er nu homo's rondlopen. Mensen met syndroom van down bijvoorbeeld konden bij mijn weten namelijk géén kinderen krijgen en die zijn er tegenwoordig ook nog heel veel.
||
Citaat:
Ik kan begrijpen dat homoseksualiteit niet samengaat met bepaalde geloofsovertuigingen, wat niet wegneemt dat er vast ook binnen jouw geloofsovertuiging homoseksuelen zitten. Ik kan het nog enigzins begrijpen als homoseksualitiet wordt afgekeurd, maar je kan niet ontkennen dat het bestaat (ik weet nief of je dat doet). Ik bedoel, oorlog wordt toch ook afgekeurd (en niet alleen in de bijbel!!) maar daar kan toch ook over gesproken worden? (of is dit een heel stom voorbeeld?).
||
Citaat:
En ja. Want het is helemaal niet met elkaar te vergelijken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Iedergeval, ik kan me niet voorstellen dat homo's andere ombrengen met hun geaardheid.
||
Citaat:
Maar als je niet in God gelooft..sja, weinig argumenten he.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
geen mosselen en garnalen mogen eten? waar háál je het vandaan?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk maar naar Leviticus 20: http://www.biblija.net/biblija.cgi?m...&set=3&lang=en |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
of wil je zeggen dat je het O.T. kan vergelijken met nu, na Christus?
||
Citaat:
ow ja, de verzen waarom alle garnaal- en mosseleters naar de hel zullen gaan is terug te vinden op www.godhatesshrimp.com ik wil je ook trouwens (wat voor mij ook alweer de derde keer is) dat nergens in het NT staat dat het OT opeens ongeldig verklaard is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zeg niet dat het OT ongeldig is verklaard, het is er nog wel, maar mbt tot het zelf oordelen over en veroordelen van mensen, is er veel veranderd met de komst van Jezus.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder, wat ik bedoel met in de hand gewerkt hebben is het volgende. Homoseksualiteit is binnen zekere grenzen erfelijk. Islam en christendom hebben eeuwenlang het bestaan van homoseksualiteit verketterd en ontkend. Homo's moesten maar gewoon trouwen en kinderen krijgen. Hou rekening met wat ik hierboven heb gezegd en do the math. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|