![]() |
|
Verwijderd
|
3ds Max is in de maak! Er is al een beta..
info: http://www.discreet.com/products/3dsmax5/ Wat screens gemakt met 3ds max 5 beta: ![]() ![]() Ziet er allemaal nog "echter" eruit! Dit is zeker goed nieuws voor de 3d moddelaars ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ok dit hoort niet echt bij deze topic maar ook weer wel
wel cool, ik ben een fervent maya gebruiker, is ongeveer een soortgelijk pakket. ik moet trouwens zeggen dat ik nog lang niet goed genoeg ben met maya om bovenstaande plaatjes te evenaren, maar het komt wel in de toekomst hoop ik dit zijn twee dingetjes die ik al gemaat heb ![]() ![]()
__________________
M.A.D
Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 10:59. |
![]() |
|
![]() |
nee, wat ik voor dat oog gedaan heb is eerst een bol maken, toen een "ramp" (lineaire kleur overgangen ) texture gemaakt en toen heb ik over de blauwe iris een beetje zitte spelen met extra textures en ben ik uit gekomen op "noise" met weet ik niet meer wat voor waarden.
oh ja, zoals ik al gezegd heb zit ik nog in het begin van de ontwikkelings fase met dit programma dus ik weet zelf ook wel dat die renders niet helemaal top zijn. Op mijn eigen computer heb ik het gewoon opgeslagen als bitmap en ziet het er een stukje beter uit. Voor het internet heb ik echter een jpg compressie moeten gebruiken en die je ook wel in de kwaliteit, vooral bij de randen zie je kleine vlekjes. Ik ben bij het oog vergeten iets van antialiasing toe te passen dus de randen zijn ook een beetje gekarteld. Maarja... er zijn zo verschrikkelijk veel opties voor het renderen die ik allemaal nog moet uitvinden!
__________________
M.A.D
Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 11:15. |
![]() |
|
Je zou hem gewoon moeten renderen als 1280&1024, dat is altijd wel een redelijke resolutie.
Dan anti-aliasing op PRODUCTION zetten. De render globals spreken allemaal wel voor zich, je zou anders is de bijbehorende documentatie moeten doornemen. Heb je de tutorials van de A|W site al gedaan? (http://www.aliaswavefront.com). Daar staat een oefening hoe je DOF moet maken, en Ray-tracing (ook handig, zware berekenig, meer rendertijd). Groeten! [edit]Dit heb ik trouwens in mn begin stage gemaakt in Maya: http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=maya [/edit] |
![]() |
|
![]() |
die grote robot is op 1280 bij 1024 je moet maar eens kijken op www.mmad.nl onder community > artwork ray tracing is ook aan, dat zie je aan de reflecties ( op de neus zie je zelfs de gele dingen op de poten gereflecteerd). alleen had ik die robot van oorsprong bedoeld voor een roterend gif filmpje van 150 bij 75 pixels, alleen werd dat een beetje te groot voor itnernet gebruik.
die poppetjes zien er grappig uit trouwens, heb je ze gemaakt met polygrons of nurbs of met supdivisions?
__________________
M.A.D
Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 15:25. |
![]() |
|
|