Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bedankt.. moet mezelf misschien hard aan gaan pakken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hmm.. het kan misschien wel met vrienden van mijn vrienden omgaan maar dan heb ik altijd dat ze die ander aardiger vinden.. dan heb ik al zoiets laat maar zitten.. klote dat je dat mee hebt moeten ondervinden.. ![]() hopelijk gaat het nu wat beter |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb morgen vakantie en dan ga ik proberen in de vakantie met een vriendien over te praten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik ben het nu ook aan het minderen want het is onderhand wel een verslaving ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bedankt dat je me sterkte wenst.. denk ook we dat het gaat lukken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
er zijn wel dingen die ik leuk vindt.. zoals gitaar spelen en toneel spelen, alleen ik mag niet op gitaarles en ik weet ook niet waarom ik heb wel een paar jaar op toneel gezeten, maar het leeftijdsverschil was te groot, ik was de oudste en die kinderen hadden een hele aandere manier van denken, dus ben ik er meegestopt op school hadden we een workshops kon je kiezen wat je ging doen, en ik koos toneel, na de workshop werd er gezegd dat ik er goed in was, dat ik wel talent ad en of ik er wat mee deed, nou ik was gestopt er en zijn heel weinig toneelscholen in de buurt.. maar kon het toen echt niet snappen dat iemand mij goed vond daarin.. wou het tneel weer gaan op pakken maar heb het niet gedaan maar er zijn ook wel andere redenen... sommige hoofstukken van mij leven heb ik afgesloten, maar andere nog niet.. of dat gaat (nog) niet |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nu mee?! lievemeid2 | 58 | 29-04-2006 08:49 | |
Psychologie |
hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik... Miracle | 11 | 03-09-2002 18:56 | |
Psychologie |
me ouders weten het, moest et ff kwijt, sowwie kleine wicca | 17 | 26-08-2002 18:08 | |
Psychologie |
moet het ff kwijt light fighter | 2 | 04-02-2002 16:18 | |
Psychologie |
moek ff kwijt tiktoktak | 1 | 16-12-2001 08:34 |