![]() |
|
![]() |
HEY HAI IK HEB VANDAG EEN DIGITALE CAMERA GEKOCHT. MIJN VADER IS HEEL ERG BOOS GEWORDEN OMDAT HIJ DENKT DAT HET ILLEGAAL KAN ZIJN. IK HEB VOOR 130 EURO GEKOCHT EN IK WIL VOOR 130 KWIJT. HET APPARAAT HEEFT 512 MB GEHEUGEN KAART:
Digitale camera met volgende functies cyber-tec 9900 video clip: 320 * 240 Digital zoom: 2 * Display: color TFT 1,5'' LCD Memory slot: sd/ mmc File format: jpeg/avi Lens Fixed (5 Glass Lens) 8.5 mm (equivalent 44 mm) f.no: 2.8 video format rate: 25-30 fps USB out Zelfontspanner 10 seconde Werkt op 2 alkaline batterijen Memoryslot voor SD-cards of MMC-cards (512 mb MMC kaart inclusief) ![]() wil je erover praten of wil je meer informatie: mijn email en msn: usluhalil@hotmail.com <geen telnummers> woonplaats: almelo als je 30 km in de buurt van almelo woont kan ik je het brengen. anders post ik hem. groetjes, halil Laatst gewijzigd op 25-10-2004 om 17:29. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() geweldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ghehehe met die veredelde webcam? ROTFLOL ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(wat waarschijnlijk ook het enige nuttige is bij deze camera) |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij is die computer ook gejat! En dat toetsenbord! En die muis! En de gordijnen! En het behang! En die auto! En de straat! En de bosjes aan de overkant! Dat met hoofdletters in slecht Nederlands typen doet nogal af aan je betrouwbaarheid. En dat andere topic van je is natuurlijk ook de hipheid zelve.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Daar zijn cameras, en de vooral de kwaliteit van fotos nog niet 100x beter dan een gewone foto. ![]() Stel als ik hem wil kopen?Enige garantie? Normaal als ik iets verkoop, verkoop ik hem met garantie. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij kom jij mij bekend voor. Hardware? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
He.. gozer.. Als jij zoveel problemen kreeg met je pa.. he.. dat je dat ding had, ben je dan niet godvergeten blij dat je m kwijt kan voor 110 euri, of vergis ik me nou zo zwaar. Maak dan met die geweldige kwaliteit een foto van t BONNETJE.. of HET GARANTIEBEWIJS, zodat we kunnen zien dat we een beetje KWALITEIT kopen. Ja? Want dat willen sommige mensen graag. Niet zeuren dat jij nie ga verkopen. [/zeikmodus] |
![]() |
||
Citaat:
Verder vinden wij het hier niet zo leuk dat je dingen probeert te verkopen die "misschien" illegaal zijn.
|
|
|