Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gothic betekent voor iedereen iets anders, bij de een is het alleen muziek en kleding bij de andere is het echt een levensstijl...
bladiebla www.gothic.pagina.nl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ROEL! je bent het belangrijkste vergeten, jij doos.. alle gothics zijn satanist he [serieus] ik ben het eens met Diana's~Acolyte. |
![]() |
||
Citaat:
en je moet jezelf zijn anders ben je een wannabe en je moet heel evil en true kunnen kijken, vooral op foto's (oeh die flitser is eng ![]() je moet van duistere dingen houden, dus het lievst je hele kamer zwart verven, want dat is mooooooooooooi op je cu2 moet je heel veel bloederige plaatjes hebben enzo en omgekeerde kruisen en heel vaak 666 roepen en oja je moet natuurlijk naar marilyn manson en within temptation luisteren *vraagt een glas cola aan roel* |
![]() |
||
Citaat:
![]() *drinkt toch maar snel die cola op*
||
Verwijderd
|
Citaat:
*lust geen cola en gaat een glaasje bloed halen* |
![]() |
|
Gothic is een levensstijl en niet alleen de muziek. Within Temptation is commerciele shitzooi geworden, vond het nog wel leuk totdat ik 1,5 jaar na uitbrengen van album clip van Ice Queen op tv zag!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 13:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw waarom is WT opeens 'slecht' zodra het commercieler wordt en er meer mensen naar luisteren? Omdat het dan opeens massaal is en niet meer voor jou alleen? Of echt om de commerciele gedachte er achter (als die er is, maar ja, je kunt je ook afvragen of het misschien niet nodig is om te kunnen blijven bestaan in deze maatschappij)? |
![]() |
|
![]() |
en nou even een vraag van mij aan jullie; waarom moeten jullie je altijd bemoeien met de manier waarop iemand typt en wat diegene allemaal op zn eige cu2 zet? waarom moet dat er altijd bijgehaald worden? het gaat toch niet daarover ..okee ik ben het er mee eens dat het een beetje triest is om Zo Te ScHrijFuh maar waarom zou je dan meteen 'nep' moeten zijn?
waarom maakt iedreen zich druk om iets waar ze niks mee te maken hebben? *doet het nu ook maar ergert zich er wel aan* ![]() en trouwens ben je meteen geen echte goth als je naar within temptation luistert??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ja, het gaat niet om dat typen.. ook niet om within temptation (mits je ook echte gothic muziek leuk vindt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() .. als je toch een onbedwingbare drang in je hebt om een overmaat aan z's te bruiken, laat dan iig die hoofdletters met rust :]
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bladiebla |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() *is in een irritante bui* hehe |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en vooral zn vriendin was geil, he roel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 15:21. |
![]() |
||
Citaat:
mmz achja zn site is iig zeer lachwekkend ![]() maar toch je bent pas echt gothic als je onder een brug slaapt je niet scheert en enkel van bier leeft ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik lag zoo ontzettend dubbel toen ik dat las ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb een tekeningetje van een gottik gemaakt
![]() ![]() soo en verder zijn ze altijd in het zwart gekleed, en dansen ze savonds rond een ketel en ze zijn depressief en dood en satanisten en ze gaan elke avond naar het kerkhof enneh wat die andere mensen gezegd hebben. ik vind het maar enge wezens, wat een geesten zeg. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en oeh.. inmiddels drinkt 'ie breezer en bier! Wat een kerel! quote van zun oude cu2: drugs of alcohol? geen van beide, dat komt later wel rofl ![]()
|
Ik draag roze en zwarte en blauwe en groene en paarse en blablabla kleding
Ik ben ALTIJD vrolijk Ik drink geen bloed *eeuw!* Ik ben bang voor spinnen Ik Ben niet depressief Ik snij niet in mezelf Ik ben gek op het leven en ga zo maar verder. TOCH noemen alle mensen op gothicfeestjes mij een "goth" dus? Waar GAAT dit over????
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Zin in school DarkRain | 28 | 07-11-2006 19:15 | |
Lifestyle |
Wanneer vind jij iemand een (gothic)-wannabe? )Vampje( | 108 | 04-07-2005 23:06 | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Lifestyle |
Worden er op de universiteit eisen gesteld aan je uiterlijk? )Vampje( | 113 | 29-07-2003 18:43 | |
Lifestyle |
Waarom haat jij een bepaalde subcultuur?. Sailingthemoon | 182 | 27-05-2003 15:24 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 |