Advertentie | |
|
![]() |
|
- donkerblauw hemdje Esprit (bijna niet zichtbaar)
- wit getailleerd blousje RL (met donkerblauw paardje, ja dat moet erbij vermeld, want dat hoort bij de kleurencombi ![]() - felblauwe 7/8 broek Benetton - donkerblauw/wit gestreepte clip-riem H&M - witte lakinstappertjes Esprit En voor de volledigheid net op de fiets een lichtblauw spijkerjasje van Guess? en mijn supertoffe nieuwe oranje Mango-tas, mn haar in een hoog staartje en sieraden heb ik geen zin in ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() edit: Dan nog even ontopic: blauw/wit gestreepte broek Diesel oranje hemdje Benetton lichtroze blouse H&M roze All Stars
|
![]() |
gewoon een simpele jurk..o wacht hij staat ergens op een kledingsite ik zoek m ff op...
http://www.attitudeholland.nl/images...891949_big.jpg there...found it!
Laatst gewijzigd op 27-06-2002 om 19:48. |
![]() |
|
Verwijderd
|
* Wit shirtje met een felroze suikerspin erop.
* Roze rokje met door Joost getekende rode bloemetjes. * Roze ondergoed. * Roze haarband. * Felroze kniekousen. * Lichtroze ouderwets-lieve schoenen met hakje en bandje. * Glittertjes en roze sterretjes op m'n gezicht. * Roze riem. * Rood-met-roze-horloge. * Beetje lipgloss + redelijk veel oogpotlood/mascara. * Roze brede armband die eigenlijk een haarband is. ![]() * Armbandje van roze schelpjes. * Neon-met-wit-tasje-van-tule. *zeer trots* * Luchtje: Gucci Rush 2. Zeer uitvoerig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar koop jij je kleren altijd? het klinkt altijd superleuk... |
![]() |
||
Citaat:
Ik kom net van mn werk, heb aan: Soort Broq. achtige schoenen (met anti-slipzool) Donkerblauwe pantalon Wit shirt Blauw/paarsig overhemd, met Mac logo Stropdas, rood met diagonale strepen Luchtje (naast hamburgeraroma's ![]() |
![]() |
|
rode skatebroek
truitje met groene lange mouwen zwart t-shirt met grijze/witte "dingen" (hartje met mes ofsow..) spikeband en kettinkje met kruisje en pentagram heb ik nog nie aan.. ook nog geen horloge of armbandjes zwart ondergoed zwarte sokken
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Not a god damn thing - Deel IV Anathema | 1 | 11-04-2006 11:49 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |