![]() |
||
Citaat:
![]() in de trein bijvoorbeeld en op school, om de 2sec gaap ik dan ![]() maar valt dit onder uitputtig ![]() maar over dat stres heb je misshcien wel gelijk ![]() heb echt veeel bullshit aan me hoofd ![]()
||
Citaat:
![]() om 4uur s`nachts is er eigeniljk ook niet echt veel te doen...
||
Citaat:
![]() Ik kan ook altijd slecht in slaap komen maar dan moet ik vooral niet gaan lezen want dan zit ik helemaal in het verhaal en dan komt de slaap al helemaal niet... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
In een banaan zit serotonine, een stof die het lichaam nodig heeft om melatonine te maken. Deze stof is nodig om in slaap te kunnen vallen. "Heeft u de bijsluiter van het eten wel eens gelezen?", vraagt Dr Tisscher? "Eten is het medicijn van het volk, en heeft dus ook zijn bijwerkingen." Veel ME patiënten hebben genetische problemen met zg. spinnenwieleiwitten nr CYP2D6 en CYP2C19, waardoor bepaalde eiwitten niet goed verteerd worden maar ook diverse medicijnen niet goed kunnen worden opgenomen en dus niet optimaal werken. Oor- een keelproblemen ontstaan door melkgebruik. Maar denk bij melk ook aan bloedarmoede, witte vloed, erectiestoornissen en frigiditeit. Word je van melk doodmoe dan is de witte motor kaduuk. Melk kan worden vervangen door soja, en dit kan weer vervangen worden door rijstemelk of amandelmelk.
bron: http://members.home.nl/me-cvs/Lezing...%20Tischer.htm (meteen het stukje erna even erbij gezet voor de ME patienten onder ons die dit waarschijnlijk ook lezen en herkennen ![]() Hormoon Melatonine seintje om te gaan slapen - we worden moe (wordt afgescheiden als het donker wordt.)krachtigst antioxidant op dit momentverhoging weerstandremt kans op ziektes afprobaat slaapmiddelverjongend effect slaapproblemen tomaat Gemaakt in pijnappelklier; epifyse; aanhangsel van hersenen. http://home.planet.nl/~holtj019/GB/health.txt (het zal wel iemands huiswerk zijn geweest of zo ![]() Laatst gewijzigd op 25-10-2004 om 11:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Serieus; doe iets waardoor je rust in je hoofd krijgt. een douche nemen, even lezen of ga aan je grote teen peuteren. Vermijdt teveel geprikkeld worden op de late avond want daardoor ga je piekeren waardoor je tot 5 uur wakker ligt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1.Probeer eens 2 stuks melatomatine (extra sterk) 2 uur voordat je gaat slapen. 2. Lukt dit niet, dan kan je nog altijd overgaan op slaappillen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ow en heeft het bijwerkingen enzo? is het schadelijk?
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() maar dan meot je op gegeven moment ontzettend hard pissen en dan echt paar keer achterelkaar! is ook niet cool om 4uur s`nachts
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 26-10-2004 om 04:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lang leve de slapeloosheid ![]()
||
Citaat:
![]() Niet gebruiken: onder de 12, tijdens zwangerschap of borstvoeding. (is allemaal niet van toepassing, heb ik het vermoeden ![]() Gebruik: 2 uur voor het tijdstip dat je wil slapen een tablet innemen. Tijdens een kuur gebruik je 'm 4 weken. Daarna moet je minstens 2 weken stoppen en daarna kan je evt. nog een kuur van 4 weken doen. In geval van stress, jetlag, nachtdiensten oid kan je gewoon 1 tablet nemen 2 uur voor je wil slapen. Uit de gebruiksaanwijzing: Waarschuwing: Omdat melatonine het lichaam voorbereidt op een gezonde nachtrust moet men na het innemen van een tablet geen activitetien ondernemen die een grote concentratie vergen. Bijwerkingen: Wanneer u binnen 12 dagen geen verschil merkt is het beter het gebruik van ultrasnooze slaalekker te stoppen. Over langdurig gebruik van melatonine is weinig bekend. Een kuurgewijs gebruik wordt aanbevolen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
volgens die vrouw was melatonine vooral tegen jetlags enzo (ernstige ritmestoornissen en zulke dingen zeg maar) en toen ik mijn verhaal vertelde, zei ze dat ik misschein beter eerst naar de huisarts moest gaan ![]() dus toen had ik em maar neit gekocht.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||