Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oudermishandeling is trouwens (helaas!) iets wat nog best vaak voor komt, maar het komt, zelfs nog minder vaak dan kindermishandeling (schat men) naar voren. Volgens mij heeft dit (voor zowel kinder als oudermishandeling) te maken met, hoe noem je dat, loyaliteit? Ik bedoel, het is toch je gezin, en heel moeilijk om kwaad over te spreken. Het is iets wat mensen niet zo snel doen. Naja, btje nutteloos...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probeer het bij jeugdzorg want het gaat hier om twee kinderen bij wie het ene psychische niet goed zit en de ander word verwaarloost.De ouders zijn hier duidelijk niet in staat om een stabiele omgeving voor hen te creëren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Tuurlijk' komt het voor dat kinderen hun ouders mishandelen, daar ging het nu toch ook niet om? En er zullen best instanties ed voor zijn, maar ik weet alleen niet of die internetpagina er op van toepassing is. Meer zeg ik niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Groetz Matthijsjuh
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen stond er geen ouder, maar oudere. Daar was mijn reactie een reactie op. Maar goed, TS zou iig kunnen bellen oid, dan hoort ze vanzelf wel hoe het echt zit. En als het voor ouders is, dan heeft ze mazzel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
't is geen instantie oid, maar misschien staat er iets nuttigs tussen oid: http://www.ministerievanjustitie.nl/...r_kinderen.htm
http://www.klasse.be/archieven/archi...detail&nr=3389 (Hier worden wel enkele instanties genoemd, maar dat zijn Belgische. Maar misschien dat je daar wel terecht kunt voor informatie oid.) En over Bespreking van: Huub Angenent, Opvoeding en persoonlijkheidsontwikkeling. Baarn: Intro, 1998. ISBN 90 5574 193 0, prijs ƒ 47,50 : "Opvallend is hier de uitgebreide aandacht voor gezinsproblemen: kindermishandeling, seksueel misbruik, echtscheiding en zelfs oudermishandeling komen aan bod." ( http://www.ouders.nl/xof9902b.htm ) En welke ouder hier nu bedoeld wordt weet ik niet, maar: Zelhulpgroep oudermishandeling Kempensestraat 55 3920 Lommel 011/55 43 92 (Volgens mij is het in België, maar dat weet ik niet zeker.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik snap uw/je reactie wel hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat er ook gebeurd is, die jongen zal idd toch moeten leren dat wat hij doet niet kan. Je weet bovendien niet of die oudste zoon wel of niet kan accepteren dat er nog een broertje is wat ook verzorging en aandacht nodig heeft, misschien ligt het probleem wel heel ergens anders. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
11 september 2001, wat klopt er wel/niet nachtmens | 251 | 24-12-2012 22:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Verbied gestoorden om kinderen te krijgen' Love & Peace | 172 | 10-01-2007 13:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Als niemand kijkt I C U | 12 | 08-03-2006 16:07 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Naamloos. Ieke | 0 | 20-02-2004 09:13 | |
Psychologie |
Ik wil hem wel helpen maar hoe? Sushigirl | 10 | 02-11-2002 08:07 |