Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2004, 21:44
Susanne
Susanne is offline
Nou? Roept iemand je wel eens na, door bijv. je kleding of je hoofd? En hoe ga je er dan mee om, neus omhoog en boeiend of ben je de hele dag verdrietig?

Roep JIJ wel eens iemand na? Zeg je wel eens “per ongeluk” iets te hard tegen een vriend/in over iemand? Waarom doe je dat en wat zeg je? Wat heb je meegemaakt? Hoe is erop gereageerd?!

(EERLIJK!)
Oud 31-10-2004, 21:45
Hagel
Hagel is offline
ik roep eigenlijk niet snel mensen na, heb weleens een opmerking gemaakt over een hele lelijke hond en dat melde ik dan wel tegen de baasjes maar echt naroepen nee.
Oud 31-10-2004, 21:45
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik hoest wel 's slet als ik een slet zie lopen. waarom? omdat 't een slet is.

Oud 31-10-2004, 21:46
matt trakker
matt trakker is offline
een vrouwelijke junk riep laatst he mooie jongen mag ik geld

egoboost
Oud 31-10-2004, 21:47
Poppycock
Poppycock is offline
ja er roepen mensen mij wel eens na om verschillende redenen.
In dit boerendorpje gaan mensen soms heel raar reageren als ik met mn snowbootjes wandel

soms zeg ik wel eens wat te hard tege een vriendinneke als iemand naast me staat die wat engs aanheeft... zo'n marktmeisje ofzo. En dan horen ze het soms omdat ik te hard praat Maar ik roep niet mensen na, soms wel iets in de richting zeggen van de persoon in kwestie vanwege zn looks
Oud 31-10-2004, 21:49
Allochthony
Allochthony is offline
Ik roep wel eens onverstaanbare dingen naar die wp gabbertjes die je overal ziet lopen
Oud 31-10-2004, 21:49
Peacefully
Peacefully is offline
nee ik roep niemand na en als iemand mij naroept boeit me dat vrij weinig, zal me een worst wezen.
Oud 31-10-2004, 21:54
ZerO
ZerO is offline
Op festivals word ik wel eens nageroepen maar dat komt omdat iedereen daar alles behalve nuchter is
Verder op straat niet echt nee. Toen ik dreads had werd ik wel eens Bob Marley, rasta girl en junk genoemd
En zelf hmm maak ik wel eens opmerkingen vooral tijdens het uitgaan, maar dan ben ik vaak niet echt nuchter meer , maar ik probeer altijd subtiel te blijven !
Oud 31-10-2004, 21:54
Verwijderd
ik werd afgelopen vrijdag nageroepen door klein 15 jarig vrouwelijk grut die hun hormonen niet meer onder controle hebben,doch vleid me dat wel

ik roep niet na,als ik een heel mooi meisje zie heb ik weleens de stomme cliche gewoonte om een opmerking te maken over haar kleding
Oud 31-10-2004, 21:55
Verwijderd
ohw als ik niet meer nuchter ben ben ik een bitch,het verbaast me dat ik nog niet op mn bek geslagen ben
Oud 31-10-2004, 21:58
grandmommy
grandmommy is offline
oooh toen ik vorige week in engeland zat riep ik naar elk dik, lelijk wijf van middelbare leeftijd ' Sooo, wat een lekkere kooooont!'

heel lekker als iemand je niet kan verstaan want je kan alles zeggen wat je wilt
Oud 31-10-2004, 21:59
schimmel
schimmel is offline
dat vind ik dom, serieus.
uitlachen doe ik wel, dikke mensen bv.
Oud 31-10-2004, 22:02
Ragnar
Ragnar is offline
Ik schijn wel eens lomp uit de hoek te komen, maarja dat valt niet echt onder naroepen.

Ik ben vast al nageroepen en meer vanwege mijn verschijning.
Oud 31-10-2004, 22:03
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
schimmel schreef op 31-10-2004 @ 22:59 :

jaaa ik deed het natuurlijk niet in hun gezichten, maar als ze op zo'n tien meter afstand waren
en ik deed het ook niet bij alle dikke ouwe lelijke wijven, maar bij de tokkietypes. want die kunnen dat wel hebben
Oud 31-10-2004, 22:05
grandmommy
grandmommy is offline
mmm tegen mij is eens geroepen dat ik een lekkere kont had, en toen heb ik maar gezegd dat de moeder van desbetreffende heer ook een hele mooie had

en iemand riep ooit ook eens tegen me dat ie een jongen was (?) en toen zei ik maar dat ik dat zelf ook was

suf
Oud 31-10-2004, 22:46
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
alleen als ik naar feestjes ga word ik echt nageroepen, want dan ben ik overdressed. meestal komen ze niet verder dan jezus, carnaval of halloween ofzo.
en soms maken mensen opmerkingen over mn geschoren hoofd, maar dat doet me vrij weinig want ik vind t zelf wel hitsig.

ikzelf roep alleen mensen na als ik gedronken heb, maar ook alleen als zij eerst beginnen.
Oud 31-10-2004, 22:49
Apomes
Apomes is offline
Ohja hoor: ik hoor wel eens "homoooooo" ofzo .
Maar het grappigste was eens:
2 homo's: ja doe nu maar lekker hetreo.

Ik roep zelden na, ik roddel veel liever
Oud 31-10-2004, 22:56
onderkoffer
onderkoffer is offline
als ik langs kom zegt iedereen wijs....
Oud 31-10-2004, 22:58
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Citaat:
onderkoffer schreef op 31-10-2004 @ 23:56 :
als ik langs kom zegt iedereen wijs....
wijs, wijs, wijs,
Oud 31-10-2004, 23:22
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik schijn wel een grote bek te hebben als ik dronken ben. Maar die in de grond van mijn goede hart weet ik beter.
Oud 31-10-2004, 23:34
Verwijderd
Als ik lam ben dan brul ik idd ook vaak de hele boel bij elkaar. Zo hebben cha0s en ik wel eens een hele bejaardenflat wakker gemaakt door keihard 'oude mensen in flats moeten dood' te blijven brullen totdat er een hoop lichten in kamers aangegaan waren. Waarom we het deden is me eigenlijk niet meer duidelijk, misschien weet vixen het wel want die liep er naast zich rot te lachen/schamen
Oud 31-10-2004, 23:40
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-11-2004 @ 00:34 :
Als ik lam ben dan brul ik idd ook vaak de hele boel bij elkaar. Zo hebben cha0s en ik wel eens een hele bejaardenflat wakker gemaakt door keihard 'oude mensen in flats moeten dood' te blijven brullen totdat er een hoop lichten in kamers aangegaan waren. Waarom we het deden is me eigenlijk niet meer duidelijk, misschien weet vixen het wel want die liep er naast zich rot te lachen/schamen
lol
Oud 31-10-2004, 23:49
vixen
vixen is offline
Citaat:
Ik weet 't ook niet meer maar leuk was 't best.

En uhm, ik roep nooit mensen na en mensen roepen mij ook nooit wat na. Ja vandaag 'schoolmeisje!' maar dat is echt n uitzondering.
Oud 01-11-2004, 00:00
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
oooh toen ik vorige week in engeland zat riep ik naar elk dik, lelijk wijf van middelbare leeftijd ' Sooo, wat een lekkere kooooont!'
heel lekker als iemand je niet kan verstaan want je kan alles zeggen wat je wilt
Nou, dan vind ik je knap zielig. En dan maar hopen dat je zelf ook niet dik en lelijk wordt he.... Of vind je het dan wel leuk, als mensen dan zielig. Ik vind je knap sneu!

Citaat:
Nou, is dat niet dom dan. Mensen uitlachen omdat ze dik zijn. Waar ze - neem ik aan - niks aan kunnen doen. JE BENT ZIELIG!
Oud 01-11-2004, 00:01
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Een woord: zielig!
Nee, twee: intens zielig!

Tip: ga eens wat met je leven doen!
Advertentie
Oud 01-11-2004, 00:02
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 01:01 :

je moeder is zielig
Oud 01-11-2004, 00:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 01:01 :

Gast maak eens een fotoboek aan. Dan kan ik me rot gaan lachen
Oud 01-11-2004, 00:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-11-2004 @ 01:02 :
je moeder is zielig
passend antwoord
Oud 01-11-2004, 00:09
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Zooo! Stoere jongens hoor!

Maar goed: wat is er nou leuk/stoer aan bejaarden wakker roepen 's nachts?
Oud 01-11-2004, 00:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 01:09 :
Zooo! Stoere jongens hoor!

Maar goed: wat is er nou leuk/stoer aan bejaarden wakker roepen 's nachts?
"Je had er bij moeten zijn"
Oud 01-11-2004, 00:12
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Kijk, dat is tenminste een normaal antwoord!

Laten we het beetje gezellig houden joh!
Oud 01-11-2004, 00:15
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
OFF-TOPIC / TO BLENDERHEAD

Een boel van die bands die jij waardeert, hebben toch wel zinvollere dingen te melden dan een beetje mensen wakker roepen.

Ik dacht altijd - als buitenstaander! - dat punk e.d. DAAR omging. Om de betere wereld. Om het 'beter' PROBEREN te zijn.
Jij roept bij mij meer associaties op met 'er op los leven', je eigen zin doen, desnoods ten koste van anderen...

Ik kan het mis hebben hoor. Ik hoop het maar!
Oud 01-11-2004, 00:16
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Ja nogal vaak last van.
Laatst liep ik op de markt zegt zo´n vent: oh, ik d8 dat alleen hanen een hanekam hadden. Tegenwoordig dragen kippen die ook. Flauw gewoon.
Als ik nogal veel zwart aan heb etc. dan denken ze direct dat je een satanist bent.

Waarom kunnen mensen niet gewoon hun bek houden?! Ik maak toch ook geen opmerkingen? Ik vraag er toch niet om om te worden nageroepen? En het is gewoon bullshit om te zeggen dat ik er maar normaler bij moet lopen, ik laat tenminste wel zien wie ik ben!
Oud 01-11-2004, 00:18
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Helemaal mee eens!

Punk is OK!

(zegt deze absoluut niet-punker!)

Opmerking: jij kiest dan nog wel voor die kam. Wat ik erg tof vind. Mijn sma (of eigenlijk ex) koos niet voor ..... ehhh... cup D. Dus daar moeten mensen helemaal bek over houden!
Oud 01-11-2004, 00:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 01:15 :
OFF-TOPIC / TO BLENDERHEAD

Een boel van die bands die jij waardeert, hebben toch wel zinvollere dingen te melden dan een beetje mensen wakker roepen.

Ik dacht altijd - als buitenstaander! - dat punk e.d. DAAR omging. Om de betere wereld. Om het 'beter' PROBEREN te zijn.
Jij roept bij mij meer associaties op met 'er op los leven', je eigen zin doen, desnoods ten koste van anderen...

Ik kan het mis hebben hoor. Ik hoop het maar!
Nee hoor, je hebt gelijk.
Oud 01-11-2004, 00:21
Verwijderd
wat is een sma?
Oud 01-11-2004, 00:22
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 01-11-2004 @ 01:19 :
Nee hoor, je hebt gelijk.

hij bedoelt vast soa
Oud 01-11-2004, 00:23
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
OFF-TOPIC:

Sma = vriendin (min of meer, urban term)
Oud 01-11-2004, 00:24
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 01:23 :
OFF-TOPIC:

urban

Ok, eerst dacht ik dat je een soort van mini-balkende was maar ik had het mis.
Oud 01-11-2004, 00:25
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 01:23 :
OFF-TOPIC:

bwhahah urban
Oud 01-11-2004, 00:25
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Ik had niet in de buurt moeten zijn dan, want dan had je toch een schop in je noten gehad... Ik vind een heleboel best kunnen, maar er zijn grenzen...lam of niet lam, enigzins fatsoen en respect dien je te hebben.

Verder roep ik nooit iemand na. Vind het het niet waard, hou mijn gedachtes wel voor mezelf, ik ben vaak genoeg nageroepen maar het kon me nooit een fuck schelen. Ik zwaaide altijd vriendelijk terug.
Oud 01-11-2004, 00:27
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ok, eerst dacht ik dat je een soort van mini-balkende was maar ik had het mis.
Daar het vast als compliment bedoeld is, zie ik het ook maar zo!

En begrijp me goed: ik heb niks tegen party'en. Maar ik heb zo'n afkeer van BierPunks e.d. Beetje leuk doen ten koste van anderen. Hou altijd de GOLDEN RULE in ere: doe een ander niet aan, wat je zelf niet aangedaan wilt worden. Neem dat als richtsnoer en beslissingen nemen wordt stuk makkelijker.
Nee, als ik BierPunks wil zien, ga ik wel naar Berlijn!
Oud 01-11-2004, 00:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-11-2004 @ 01:25 :
Ik had niet in de buurt moeten zijn dan, want dan had je toch een schop in je noten gehad... Ik vind een heleboel best kunnen, maar er zijn grenzen...lam of niet lam, enigzins fatsoen en respect dien je te hebben.

Ik vind dat je altijd grensverleggend bezig moet zijn.
Oud 01-11-2004, 00:28
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 01:27 :

En begrijp me goed: ik heb niks tegen party'en. Maar ik heb zo'n afkeer van BierPunks e.d. Beetje leuk doen ten koste van anderen. Hou altijd de GOLDEN RULE in ere: doe een ander niet aan, wat je zelf niet aangedaan wilt worden. Neem dat als richtsnoer en beslissingen nemen wordt stuk makkelijker.
offtopic:

ah, ik weet het. Je bent een bijbelverkoper

ontopic: mensen s'nachts wakker brullen is geen naroepen.
Oud 01-11-2004, 00:29
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
AngelLena :

Laat ik jou dan naroepen met de woorden: you are an angel.

OK, nu draaf ik weer door
Oud 01-11-2004, 00:32
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
Tara Masquerade schreef op 01-11-2004 @ 01:16 :

Waarom kunnen mensen niet gewoon hun bek houden?! Ik maak toch ook geen opmerkingen? Ik vraag er toch niet om om te worden nageroepen? En het is gewoon bullshit om te zeggen dat ik er maar normaler bij moet lopen, ik laat tenminste wel zien wie ik ben!
Oud 01-11-2004, 00:51
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-11-2004 @ 01:25 :
ff ter duidelijkheid een dronken lepra die in zijn noten wordt geschopt omdat ie een geintje uithaalt reageert meestal niet al te vriendelijk op mensen die hem in de kloten beginnen te schoppen dus denk daar volgende keer ook ff aan
Oud 01-11-2004, 02:20
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 01:27 :

goedzo daahaag
Oud 01-11-2004, 02:35
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
goedzo daahaag
Goed te zien dat je het met me eens bent!
Oud 01-11-2004, 02:42
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 01-11-2004 @ 03:35 :
Goed te zien dat je het met me eens bent!
bij deze krijg je de ere titel moraalridder des ves onheils

doe er iets leuks mee
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten