Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
lekker puh ![]() en tog vind ik 'em niet zo mooi ![]()
||
Citaat:
Als gedicht vind ik 'm matig.. als songtekst is-ie okay ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en voorderest ben ik met je eens ^^
||
Citaat:
zoals ik al zij: in de 1e strofe niet steeds de herhaling van weet. De 2e strofe is wel mooi, maar de laaste zin staat mooier zonder 'echt' (dus: luisteren doe je niet) De 3e strofe is te lang, ik zou het op 4 of 5 regels houden (liefst 4), maar de laaste 2 regels vind ik wel leuk staan en ze hebben wel wat apart De 4e strofe vind ik te verhaalachtig, probeer wat kortere zinnen en wat meer (of ander soort) rijm erin te brengen, en 'godzijdank' vind ik er niet bij staan (en ik zou het woord persoonlijk zowiezo nooit gebruiken) De 5e strofe moet weg, daardoor word het gedicht te lang, als songtekst zou het wel goed zijn maar ik geef het nu de beoordeling als een gedicht (want als songtekst vind ik het wel mooi, maar dan ligt het eraan hoe je het zingt enz. songteksten zijn moeilijk te beoordelen) De 6e strofe komt onverwachts, daar hou ik wel van, maar tis wel een beetje anti-climax en dat is weer jammer... de rijm klinkt opzich wel grappig ^^ ik hoop dat je hier wat aan heb, maar zoals ik al zij: kheb het beoordeeld als gedicht en niet als songtekst, dat scheelt een hoop
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Zonder jou komt het wel goed Verwijderd | 2 | 06-04-2006 10:58 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
Liefde je leven? Verwijderd | 89 | 12-11-2003 08:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |