![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En toen ging het wapen maar één keer af, maar het was weer zo'n mysterieuze vliegende JFK-kogel waardoor Pim Fortuyn meerdere malen geraakt werd. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hehe, staat vast ook op het briefje... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik begrijp dat het een moeilijk onderwerp is, maar soms moet je maar eens gewoon zeggen waar het op staat. Te veel mensen willen politiek correct blijven. En dat klopt van geen kante.
||
![]() |
Citaat:
Over de moord van vandaag kunnen we enkel gissen. Ik ken de laaste nieuwe feiten eigenlijk niet, heb de TV maar uitgezet, maar in de laatste persconferentie die ik zag was er nog helemaal niets bekent over motief, motivatie, de inhoud van de brief enz en de discussies over moslims was al volop actief. Dit is de eerste keer dat een moslim hier in nederland een bekend iemand vermoord en iedereen doet alsof dat typisch moslimgedrag is.
||
Citaat:
Jij bent zo dom, met die generaliserende praatjes van je. Áls je al ultra rechtse praat wilt verkondigen, doe het dan goed, kom met fatsoendelijke argumenten, leer typen en heb je al eens gehoord van fatsoendelijke zinsopbouw?! iemand die niks als nix schrijft, neem ik sowiezo niet serieus ![]() dus mensen boycot deze gozer gewoon ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt niet tegen Turken of Marokanen, maar je wilt ze wel graag uitroeien? Lijkt me niet erg consequent... Het is onzin om deze moord op de moslim gemeenschap af te schuiven. De man die deze moord heeft gepleegd was waarschijnlijk moslim (ook al weten we zelfs dat nog niet zeker) en heeft in dat geval waarschijnlijk zijn moord ook uit religieuze overtuigingen gepleegd. Maar het blijft één man! Ik zou het zeer jammer vinden als de hele moslim gemeenschap hiervoor op zou moeten draaien. Want zo komen we in een neerwaardse spiraal. Moslims voelen zich verkeerd begrepen en afgezonderd, nemen onvoldoende deel aan de maatschappij en zovoorts. Laten we dit vreselijke feit als aanleiding aangrijpen om met zijn allen te praten over hoe we in Nederland met elkaar om moeten gaan. En hoe we misstanden over de Islam, maar ook mistanden die bij moslims leven over nederlanders, uit te weg kunnen ruimen. We zijn niet anders, we kunnen het hier hardstikke mooi maken 'met' elkaar, in plaats van naast elkaar.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oftewel: Media beinvloedt alles. (2) Ja, ik vind ook dat het een beetje uit de hand begint te lopen met onze allochtone minderheden. We zullen zien wat er verder zal gaan gebeuren.
||
Citaat:
toen ik vanochtend hoorde dat theo vermoord was dacht ik precies het zelfde.. JA ik erger me kapot aan buitenlanders die zich niet aanpassen hier in nederland en dan noem ik vooral de jongeren die lopen te ouwehoerne op straat en mij een onprettig gevoel geven en ook de volwassenen die geen woord nederlands kunnen en hier al 20 jaar wonen! en JA dat zeg ik ook...tegen iedereen en alles, zelf tegen allochtonen vrienden zeg ik het tegen...daar ben ik heel eerlijk in....alleen vind ik wel dat je 2x moet nadenken voordat je de hele bevolking de schuld gaf....want wat dacht je toen je 2,5 jaar geleden hoorde dat pim vermoord was door een nl? bv...dat was zeker wel een teleurstelling...ik snap al die haat tegen de buitenlanders niet?! iedereen heeft rotte appels en die kut lui die niet goed snik zijn verpesten het voor al die allochtonen die wel hun best doen hier in NL....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het spijt me zeer hoor, maar dit soort extreem rechtse, totaal niet onderbouwde kreten van mensen die zich blijkbaar nergens in verdiepen zorgen ervoor dat ik me er soms voor schaam dat ik nederlands ben.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
niemand heeft het recht om het leven weg te nemen van een ander die een mening heeft over geloof of over de samenleving. Ik vind dan ook dat alle nederlanders daarom het land uitgeschopt moeten worden. ( ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik erger me dood aan al die mensen die nu op TV zeggen dat de democratie en de vrijheid van meningsuiting nu ineens weg zouden zijn...
Door die dingen te zeggen dragen ze daar zelf aan bij.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Normaliter vind ik dat soort dingen ook holle frasen. Nu echter is het echt wel ernstiger. De tweede in een aantal jaar die gedood wordt vanwege wat hij zei. Dit is een ontwikkeling die echt zorgwekkend is. En voor een groot deel hoort daar het aanpakken van moslim uitwassen bij.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als jij goed leest, dan bedoel ik dat ik niks tegen Turken, Marokanen of wat dan ook heb, zolang ze westers georienteerd zijn, en niet het moslim geloof aanhangen. En jij eerste alinea bevalt me niet echt. Commentaar op mij hebben ok, maar dit zijn geen zaken om aan te halen. Sommigen mensen moeten direct weer Hitler erbij halen. Die kerel is al 59 jaar dood. En laat hem vooral zo. Ik vergelijk jou ook niet met een of andere halve zool.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben echt geschokt.
Laten we proberen om de samenleving niet verder te laten polariseren. Maar juist meer samen te werken, meer te luisteren, meer in overleg te treden... Ik ben zo geschokt! Ik vond Theo's vorm vaak niet 'goed'. Was ook lang niet alles met hem eens. Maar bepaalde dingen wel. Maar dan weer niet de manier waarop hij het zei. Laten we werken aan verspreiding van de waarden van de Verlichting, de Moderniteit. In alle gemeenschappen in Nederland, en wereldwijd... Zodat dit, ooit.... misschien... nooit meer gebeurd! EMBRACE MODERNITY! |
![]() |
||
Citaat:
De Islam is namelijk niet een vreedzame religie. Sommige moslims zijn wel vredelievend, maar de kern van de Islam wijst geweld niet af. Integendeel, geweld tegen de 'ongelovigen' wordt juist aangemoedigd, het is zelfs de 6e (onofficiële) zuil. Kijk ook eens naar het midden-oosten. Zo'n zelfmoordaanslag in ruil voor 72 gewillige hoeren komt voort uit vredelievendheid. Ps: moslims zitten hier (in grote getalen) vanaf de jaren '60 toen de gastarbeiders kwamen. Daarvoor kwamen er mensen uit indonesie, maar de meesten daarvan waren niet-moslim.
|
![]() |
|
|