![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar nog meer mensen met 't probleem dat ie 't niet doet? |
![]() |
||
Citaat:
![]() het is alleen slecht voor m'n lijn waar ik steeds minder tevreden over wordt... ik kom altijd aan in de zomervakantie. Daarvoor had ik redelijk mooi buikje, maar wordt nu toch echt te vind ik ![]()
||
)
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
You've seen that right ![]() Hoewel ik persoonlijk de smith machine ook waardeloos vind, het is een aardig apparaat maar een squat waarbij je dijen dieper dan paralel met de vloer komen kun je er bijna niet mee zonder je rug gevaarlijk te belasten. Bij een losse beweging helt de rug + stang iets meer voorover hoe dieper je gaat, bij de smith kan dat niet en word je rug in een gevaarlijke positie gedwongen. Plus dat je niet leert stabiliseren. Al met al.. ach ik vind dat gewoon een kut machien krijg het dr van aan me rug ![]() ![]() Proficiat als jij geen problemen dr bij hebt, no need to change then ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ach, volgens mij komt dat ding niet. Toen ik er naar vroeg kreeg ik "ja dat duurt nog wel even hoor, de dure maanden komen er weer aan" (duur? Waarom? We doen toch nergens aan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien verkeerde schoenen met hardlopen? weet niet of je daar aan doet verder maar daarvan kan je dacht ik last van je schenen krijgen, tot ontstekingen aan toe. Gewoon spierpijn kan ook hoor, maar ik zou er wel voorzichtig mee zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en 't komt toch gewoon neer op een kniebuiging, dat kan best op een apparaat dat die vent op het plaatje nou een gewicht gebruikt bij zn kniebuigingen, tja |
![]() |
||
Citaat:
Plus dat ik me afvraag of zo'n tell sell apparaatje wel voldoende gewicht heeft om een redelijke squat mogelijk te maken ![]() Maargoed, als je het goed voelt en geen 100 reps kunt doen.. dan is het verder oke. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind 1032kcal wel erg weinig, zelfs voor iemand van jouw lengte. Als je nou 's tenminste 1 boterham meer eet? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Damn mensen leer dat nou eens, kijk naar de voedingswaarde, niet naar de omvang! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |