Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 13:47
-bambi-
-bambi- is offline
Wie heeft dit weleens gedaan met zijn vriend of vriendin.
Ik bedoel als je ff zo'n kut periode hebt met veel ruzie enzo,
werkt het dan om elkaar ff paar dagen niet te zien/spreken?
Of juist niet? dat je er juist achter komt dat het leven zonder hem/haar toch ook wel errug fijn is.
Ben benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2004, 13:54
Cookie
Cookie is offline
ik weet niet, kheb het zelf niet meegemaakt maar het klinkt alsof je eigenlijk al niet meer wil, maar het nog ff uitstelt, dat gevoel heb ik erover............kan ook goed uitpakken. sterkte (als dit over jezelf gaat)
Oud 02-11-2004, 14:00
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik hebt een tijdje geleden gehad. mn vriend had ruiimte nodig dingen op een rijtje te zetten..en wist niet hoe lang hij nodig had.. voor mij gevoel zou ik m ook weken niet zien.. uiteindeljk was dat 1,5 dag ikke blij.. maar ik heb daar dus ook geen fijn gevoel over..
gelukkig is nu alles op een rijtje er kwamen heel veel dingen bij kijken niet alleen prob. in onze relatie..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 14:00
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Geen ervaring, wel typerend zo'n 'tijdelijk uit elkaar' periode voordat het definitief uit elkaar valt.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 14:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
We merken wel dat als we elkaar een langere tijd echt iedere dag zien, en iemand van ons al een beetje gestresst is, het een beetje gaat botsen, om kleine dingetjes. De oplossing is meestal om elkaar 2 weken 'maar' 3 dagen in de week te zien. De andere dagen bellen we elkaar dan wel.
Verder denk ik dat als je echt een week elkaar niet wilt zien en spreken, dat niet zo'n goed teken is... Het lijkt me inderdaad het begin van het einde, zoals al meer mensen dat zeiden.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 14:25
stout!
stout! is offline
Ik denk dat het alleen nog maar meer onzekerheid met alle relatieproblemen van dien in de hand werkt om elkaar even 'helemaal niet te zien'. Elkaar even wat minder zien, kan naar mijn mening echter weinig kwaad, misschien doet het de relatie zelfs wel goed.
Oud 02-11-2004, 14:32
Sade
Sade is offline
Geen idee. Ik kan nooit zo lang ruzie met iemand hebben, meestal wordt het dezelfde dag nog bijgelegd. Zo'n silent treatment lijkt me dus helemaal niets.
Oud 02-11-2004, 15:36
ilse
ilse is offline
ik wil mekaar dan ook even niet zien.. en daarna als ik gedacht heb het goed uitpraten.
Oud 03-11-2004, 12:29
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 02-11-2004 @ 14:54 :
ik weet niet, kheb het zelf niet meegemaakt maar het klinkt alsof je eigenlijk al niet meer wil, maar het nog ff uitstelt, dat gevoel heb ik erover............kan ook goed uitpakken. sterkte (als dit over jezelf gaat)
Nee het is juist dat ik het WEL wil.
Maar dat het nu ff heel slecht gaat en we hebben steeds ruzie maar toch zien we elkaar nog elke dag enzo en dan gaat het steeds weer fout en ik ben dus echt bang hem kwijt te raken als ik nu naar hem toe ga en weet dat er weer een ruzie aan komt of dat ik me in moet houden om geen ruzie te krijgen zeg maar
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 12:43
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Wij hebben het verleden week gehad, eigenlijk was het mijn beslissing. Na de vakantie wou hij me ook iedere dag zien maar dat viel niet meer te combineren met mijn schoolwerk, dat begreep ie niet en ik werd er enorm kwaad door, hij dacht dat ik em langs de kant duwde . Telkens hij voor m'n deur stond werd ik weggerukt van voor m'n computer en moest ik weer helemaal herbeginnen omdat ik niet meer wist waar ik gestopt was met als gevolg dat hij tevreden was maar ik iedere dag heel lang mocht werken en erg moe werd.
Verleden week heb ik hem verteld dat ik hem een week niet wou zien, toch bleef ie proberen door lieve sms'jes te sturen om me toch nog te zien, maar ik wou het niet, dit weekend hebben we er heel lang over gepraat op een rustige manier. Die week was een hel voor hem maar mij heeft het echt deugd gedaan . Het heeft echt geholpen want nu gaat alles weer prima, alleen heb ik beslist dat ik hem minder wil zien en hij is het er gelukkig mee eens, het werd allemaal een beetje overdreven. Het hoeft dus niet altijd slecht uit te draaien ookal ziet het er misschien slecht uit. Jouw keuze, véél succes .
Oud 03-11-2004, 13:06
-bambi-
-bambi- is offline
Volgens mij wordt ik een beetje verkeerd begrepen.
Wij willen juist allebij NIET dat het uit gaat daar zijn we 100% zeker van maar zoals het de laatste week gaat KAN het gewoon niet, echt om de stomste kleine dingetjes maken we ruzie telkens weer maar ookal hebben we ruzie, de volgende dag zijn we weer gewoon samen en is het gewoon min of meer wachten op de volgende ruzie, of je telkens in moeten houden
En dus vandaar mijn vraag:hebben jullie wel eens afgesproken elkaar een paar daagjes niet te zien?
En hoe beviel het?
En nee ik denk er niet over om het uit te maken! (misschien dan nog maar liever elke dag ruzie)

Laatst gewijzigd op 03-11-2004 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 16:09
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
-bambi- schreef op 03-11-2004 @ 14:06 :
Volgens mij wordt ik een beetje verkeerd begrepen.
Wij willen juist allebij NIET dat het uit gaat daar zijn we 100% zeker van maar zoals het de laatste week gaat KAN het gewoon niet, echt om de stomste kleine dingetjes maken we ruzie telkens weer maar ookal hebben we ruzie, de volgende dag zijn we weer gewoon samen en is het gewoon min of meer wachten op de volgende ruzie, of je telkens in moeten houden
En dus vandaar mijn vraag:hebben jullie wel eens afgesproken elkaar een paar daagjes niet te zien?
En hoe beviel het?
En nee ik denk er niet over om het uit te maken! (misschien dan nog maar liever elke dag ruzie)
dan denk ik dat het heel goed kan zijn om elkaar ff niet te zien
Oud 03-11-2004, 16:50
Mo6
Mo6 is offline
ik heb het ooit geprobeerd met mijn ex, maar dat liep helemaal verkeerd af... uiteindelijk is het iets van tijdelijk-uit geworden tot dikke ruzie waardoor ik haar tegenwoordig helemaal niet meer spreek.
Oud 03-11-2004, 17:04
Verwijderd
Mischien elkaar minder gaan zien ja, ik heb dat nu ook met mijn vriend, het is meer een gewoonte geworden voor mij om hem elke dag te zien of spreken... dat ik nu probeer nee te zeggen, of mijn drang om naar hem toe te gaan negeer omdat het meer uit gewoonte is dan omdat ik hem mis. Wij hebben de laatste anderhalf maand elk weekend ruzie, standaard, het komt door een bepaalde reden (die hij niet in wil zien... ) maar ook omdat we ALTIJD bij elkaar zijn...
Dus heb ik besloten om hem minder vaak te gaan zien in de komende maand om te kijken hoe het dan gaat. Ik ben ook absoluut niet van plan om het uit te maken, en van zijn kant ook niet, maar ik wil meer tijd voor vrienden, heb meer tijd voor schoolwerk nodig en moet ook werken zodat ik geld heb om rekeningen te betalen... Ik heb hem dus zondag middag voor het laatst gezien, maandag avond nog gesproken en sindsdien niet meer. Ik mis hem wel maar ik heb nu meer schoolwerk af en ben ook niet zo moe omdat ik na werk niet bij hem langsgegaan ben
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 17:09
underthabridge
underthabridge is offline
Hm... heb ik nog nooit gedaan/ gewild. Als ik merk dat haar iets dwars zit, dan zorgen we dat we heel snel even alleen met zijn 2-en zijn, zodat ze me/ ik haar kan vertellen wat er is.
Kan me sowieso niet indenken dat ik haar ooit af wil katten/ ruzie met haar wil zoeken. Heb nog nooit ruzie met haar gehad. En als ons iets dwars zit, dan gaan we naar huis voordat we duidelijk hebben wat het probleem was en het is opgelost.

Wat betreft de situatie van de TS: praten jullie het wel uit? Of proberen jullie uit te vinden wat het probleem is? Ik kan me namelijk niet voorstellen, dat het goed is als je je aan elkaar gaat ergeren. Het is misschien wel goed om elkaar dan wat minder te gaan zien, zodat je even tot rust kunt komen, weer van elkaars gezelschap kan gaan genieten.

Hoewel het wel mogelijk is, dat je dan denkt: heej, zonder ruzie op mezelfd vind ik veel fijner, waardoor het stuk kan lopen, maarja... dan weet je ook waar ja aan toe bent.

Ik denk dat dat voor iedereen weer anders is, de een vind het fijn even rust te hebben, de ander juist niet. Ikzelf vind niets fijner, dan heel veel bij mijn vriendin te zijn en zij ook. Iedere dag is voor ons geen probleem, maar misschien dat jouw vriend het wel fijn vind om even rust te hebben. Iig. Sterkte.
Oud 03-11-2004, 17:16
Luna
Luna is offline
Ik geloof niet echt in break's.
wat heeft het nou voor zin om het probleem uit de weg te gaan
Oud 03-11-2004, 20:46
Susanne
Susanne is offline
Ja, wij hebben dat wel gedaan (we hadden echt genoeg van elkaar), toen hebben we elkaar +/- twee weken niet gesproken, het is eigenlijk vanzelf uitgegaan op de 1 of andere manier,

Maarja nu hebben we wel weer (fysieke) gevoelens voor elkaar dus zo slecht is het nog niet uitgepakt, wel de lusten maar niet de lasten

Het kan wel relaxt zijn om elkaar even niet meer te zien/ tot jezelf te komen maar ik denk dat jij zelf het best kan inschatten of dit hetgeen is dat je relatie nodig heeft, of dat jullie echt geen zin meer hebben in elkaar..
Oud 03-11-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 02-11-2004 @ 15:00 :
Geen ervaring, wel typerend zo'n 'tijdelijk uit elkaar' periode voordat het definitief uit elkaar valt.
Vandaar ik het afbreek voordat die 'periode' zich voor doet, omdat het dan teken genoeg is.

Dus nee, ik ben er voortijdig bij.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 22:06
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb dit wel gehad, we hadden het ook tijdelijk uitgemaakt omdat het volgens hem niet lekker ging. ik had nog nooit zoveel gejankt en de volgende belde ie weer op en zei dat me erg miste en hebben we eerst alles op een rijtje gezet en het weer aangemaakt! en ik kan je zeggen dat onze relatie hierdoor wel verbeterd is. eerst durfde ik niet zo snel te zeggen als ik iets aan hem ergerde, maar nu zijn we gewoon heel open en eerlijk tegen elkaar!!
Oud 03-11-2004, 23:47
Shitonya
Shitonya is offline
heb ik geen ervaring mee, maar van bekenden wel wat over gehoord. Zoiets loopt meestal fout af, of ze beseffen hoe achterlijk ze bezig waren en neukten het weer goed zoals voorspeld
Met citaat reageren
Oud 03-11-2004, 23:53
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-11-2004 @ 00:47 :
heb ik geen ervaring mee, maar van bekenden wel wat over gehoord. Zoiets loopt meestal fout af, of ze beseffen hoe achterlijk ze bezig waren en neukten het weer goed zoals voorspeld
ik vind het altijd prettig om jouw zonnige blik op de topics te lezen
Oud 04-11-2004, 00:06
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
bracelance schreef op 04-11-2004 @ 00:53 :
ik vind het altijd prettig om jouw zonnige blik op de topics te lezen
ja ik ben echt het zonnetje in huis -_-
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 00:07
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-11-2004 @ 01:06 :
ja ik ben echt het zonnetje in huis -_-
en ook nog een zon die in het donker leeft... het moet niet gekker worden
Oud 04-11-2004, 00:17
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
bracelance schreef op 04-11-2004 @ 01:07 :
en ook nog een zon die in het donker leeft... het moet niet gekker worden
jij in feeststring in een bloembak zou nog gekker zijn
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 00:19
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-11-2004 @ 01:17 :
jij in feeststring in een bloembak zou nog gekker zijn
hoe weet jij mijn carnavalspak... ik heb het nog verborgen proberen te houden...hoe wist je het?
Oud 04-11-2004, 00:24
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
bracelance schreef op 04-11-2004 @ 01:19 :
hoe weet jij mijn carnavalspak... ik heb het nog verborgen proberen te houden...hoe wist je het?
smile, you're on candid camera...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 00:28
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-11-2004 @ 01:24 :
smile, you're on candid camera...
dan weet ik eindelijk waarom die camera in mijn kamer hangt.... thnx nu ga ik hem slopen
Oud 04-11-2004, 00:30
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
bracelance schreef op 04-11-2004 @ 01:28 :
dan weet ik eindelijk waarom die camera in mijn kamer hangt.... thnx nu ga ik hem slopen
cameramishandelaar
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 00:36
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-11-2004 @ 01:30 :
cameramishandelaar
camera-op-rare-plaats-ophangster
Oud 04-11-2004, 00:37
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
bracelance schreef op 04-11-2004 @ 01:36 :
camera-op-rare-plaats-ophangster
ik hang ook mensen op als je wil
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 00:40
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-11-2004 @ 01:37 :
ik hang ook mensen op als je wil
geloof ik niets van... doe eens voor
Oud 04-11-2004, 00:43
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
bracelance schreef op 04-11-2004 @ 01:40 :
geloof ik niets van... doe eens voor
het is dat ik cammen haat anders had ik je graag een voorproefje laten zien
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 00:46
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-11-2004 @ 01:43 :
het is dat ik cammen haat anders had ik je graag een voorproefje laten zien
vast...
Oud 04-11-2004, 00:48
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
bracelance schreef op 04-11-2004 @ 01:46 :
vast...
zit je alweer aan het plafond vast met je voeten? wat doe je toch allemaal?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 00:52
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-11-2004 @ 01:48 :
zit je alweer aan het plafond vast met je voeten? wat doe je toch allemaal?
dancing on the ceiling... wat d8 jij dan?
Oud 04-11-2004, 00:56
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
bracelance schreef op 04-11-2004 @ 01:52 :
dancing on the ceiling... wat d8 jij dan?
dromen, slapen, en uiteindelijk sterven
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 00:57
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-11-2004 @ 01:56 :
dromen, slapen, en uiteindelijk sterven
dromen en slapen en sterven op het plafond... wat voor plafond heb jij wel niet?
Oud 04-11-2004, 00:59
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
bracelance schreef op 04-11-2004 @ 01:57 :
dromen en slapen en sterven op het plafond... wat voor plafond heb jij wel niet?
oh, dacht dat je een spin was, die zijn wel in staat om zoiets te bereiken
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 01:01
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-11-2004 @ 01:59 :
oh, dacht dat je een spin was, die zijn wel in staat om zoiets te bereiken
ik heet niet anansie
Oud 04-11-2004, 01:03
Shitonya
Shitonya is offline