Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik lees de Vrij Nederland ook, alhoewel ik vooral dat literaire gemuts op de laatste pagina's overbodig vind, maar dat lees ik dus ook niet.
Verder vind ik Elsevier wel een aardig blad, ongetwijfeld met een rechtse inslag net zoals VN een linkse inslag heeft. HP/de Tijd kijk ik altijd wel even door in de bruna, ligt aan de interessantheid van de artikelen of ik het wel of niet less. Nieuw Revu is niet echt hoogstaande journalistiek maar dat lees ik ook nog wel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Omdat ik zo gierig ben, ben ik niet op die dingen geabonneerd. Nou ja, heb al de OOR en de Kijk, is al duur zat.
Maar eens in de week maak ik een tour langs de Bruna's e.d. waar ik heel onbeschoft een paar artikels uit Vrij Nederland, Nieuwe Revu, en nog wat andere bladen ga zitten lezen. ![]() ![]() BTW, nare man, ik geloof dat je je CU2 moet updaten.... ![]()
|
We hebben thuis V.N 2 jaar gehad nou eigenlijk niks alleen als ik bij vrienden van me moeder ben lees ik t wel die hebben altijd zo'n stapel liggen , bij de tandarts en de huisarts heeft alleen maar vrouwen bladen dus dat schiet niet op.
Ja de volkskrant maar dat is dacht ik geen opinieweekblad.
|
Vrij Nederland, af en toe HP de Tijd. Waarom, ja ach, ik vind het gewoon lekker leesvoer. Qua politieke denkbeelden staan ze nog steeds ver van mij vandaan dus daar doe ik het niet om en om kwaliteit gaat het ook niet echt (ik lees ook Panorama
![]() ![]()
|
|