![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het gaat er gewoon om dat iemand nooit vermoord mag worden. als ik een extremistische moslim, jood, nazi of whatever tegenkom schiet ik hem toch ook niet dood en snij zijn keel open en laat een briefje achter. en dit is voor veel nederlanders alleen maar een bevesteging. nog dommer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hij zegt toch nergens dat hij dat goed keurd? ik bedoel zulke reacties heb ik 1000 keer gelezen.. en wat is Tiswah? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg niet dat het oke is om hem de keel door te snijden. Wel krijgt zo'n daad bij mij een gevoel van goedkeuring omdat ik me eventjes laat gaan op het moment dat ik weer die bloemrijke namen die hij voor moslims gebruikt hoor. Maar dat is wat anders dan de daad werkelijk goedkeuren met je volle verstand. |
![]() |
||
Citaat:
AT5 had het er uitgebreid over. Op hun website: Brief op lijk Van Gogh gepubliceerd Ministers Donner en Remkes hebben donderdagavond de inhoud van de brief die verdachte Mohamed B. op het lichaam van Van Gogh achterliet, gepubliceerd. De brief is een diricte doodsbedreiging aan het adres van VVD-kamerlid Hirsi Ali. Het taalgebruik in de brief liegt er niet om. Het is volgens minister Donner "een extreme uitiag ven islamitische ideologie. De vijanden van de islam moeten vrezen voor hun leven. " j Ook de brief die de verdachte zelf bij zich had is gepubliceerd. Die heeft volgens Donner het karakter van een afscheidsbrief: een martelaar die vol overgave sterft voor zijn geloof.
||
Citaat:
hirsi ali zit dan al lang onder een andere naam elders op de wereld
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hoewel ik haar aanpak meer afkeurde dan goedkeurde (behalve dan die laatste film) is het achterlijk als het zover moet komen.
||
Citaat:
|
"De boemerang zal uw lot bezegelen"
Schokkend en opvallend is dat in de brieven van Mohamed B. de naam van Theo van Gogh niet een keer genoemd wordt. Wel staat er: "Deze brief is Insha Allah een poging om uw kwaad voor eens en altijd het zwijgen te doen opleggen. Deze geschreven woorden zullen Insha Allah uw masker doen vallen. " "U heeft met al deze vijandelijkheden een boemerang losgelaten en u weet dat het slechts een kwestie van tijd is voordat deze boemerang uw lot zal bezegelen. " "Wat vindt u ervan dat er een burgemeester in Amsterdam aan het roer staat die een ideologie aanhangt waarin Joden tegen niet-Joden mogen liegen?" www.at5.nl
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Een dodenlijst, verrassend...
http://www.nu.nl/news.jsp?n=436725&c=13 Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
dit had ook in een e-mail gezet kunnen worden of naar de pers "uitgelekt" op een andere manier en niet via een moord op een ander.
|
"Ze hebben ons de oorlog verklaard"
Een meerderheid van de Tweede Kamer vraagt om keiharde maatregelen tegen radicale islamitische uitwassen. De VVD, die in de brief ook wordt aangevallen, reageerde uiterst fel en sprak van "de jihad in Nederland" en "fascistisch islamisme". Van Aartsen noemde het "een vuile brief met een rechtstreekse aanval op joden. " "Dit is toch allemaal dwaasheid, daar ga ik niet serieus op reageren. Maar de mensen erachter moet je wel serieus nemen" Dat er een netwerk achter zou zitten duidt er volgens hem op dat het om een terroristische daad gaat. "Deze mensen hebben ons de oorlog verklaard. " Hirsi Ali, Wilders in 'safe houses' Mohamed B. zou ook tot de groep behoren die de dodenlijst heeft gemaakt. De Telegraaf citeert niet met name genoemde bronnen die beweren dat rekruten voor de commando's worden geworven in allochtonenwijken van grote steden. Hirsi Ali en Wilders zijn donderdag ondergedoken. Zij bevinden zich in zwaar bewaakte 'safe houses', schrijft de krant. Ook VVD factieleider Van Aartsen en Job Cohen worden extra bewaakt. Donderdag werd bekend dat B. een brief met bedreigingen aan het adres van met name Hirsi Ali, achterliet op het lichaam van Van Gogh. Van Aartsen en Cohen worden genoemd in die brief. Buurtvader: Sluit El Tawheed-moskee Steeds meer geluiden om de El Tawheed moskee in de Jan Hanzenstraat in OudWest te sluiten. De moskee zegt zelf Mohamed B. niet te kennen maar sluit niet uit dat B. er wel geweest is om te bidden. Iedereen kan namelijk binnenlopen. In het Parool zegt Aberrahim Arrihani, buurtvader in Amsterdam-West: "Amsterdam moet worden beschermd. Dicht die moskee! De acceptatie die jongens als Samier en Mohamed in de wijk niet vinden, krijgen ze wel in deze moskee. Dat weet de AIVD ook. De El Tawheed mag toch geen plaats hebben in een multi-culturele stad. " www.at5.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Naja, dat zullen er wel zoveel zeggen/gezegd hebben ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
www.geenstijl.nl
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt gelijk, GeenStijl is natuurlijk een erkende onderzoeksautoriteit. |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik hoop dat deze persoon levenslang zonder gratiemogelijkheid krijgt. En wat metroidminded zei, alleen dan wel met correct taalgebruik en interpunctie. ![]()
|
![]() |
|
|