Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het er moeilijk mee. Ik geef hem de tijd na te denken maar anderzijds zit ik met de gevoelens alles te willen opgeven. Omdat hij me dit aandoet. Ik hoor al een dag niets van hem, ik weet niet waar hij zit, wat hij doet. Misschien dat hij wel bij dat meisje is. Of misschien dat hij alleen is ergens om na te denken. Die onzekerheid is dodend. We hebben vele toekomstplannen, we zijn twee gelijken, denken dezelfde dingen, we zijn twee handen op één buik. Tijdens onze relatie deden we alles samen, elke dag zagen we elkaar. Woorden zoals ik zie je graag en ik wil een kindje van je, kwamen twee weken geleden nog uit zijn mond. Maar nu dit, ik kan, wil het niet geloven. Ik geef hem de tijd, wat het beste is weet ik maar stel dat hij voor die andere kiest... Dan is dit denk ik het einde van de wereld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben 22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had een relatie van 14 maanden en na de bijna acht maanden dat t nu uit is, ben ik nog steeds niet over onze breuk heen, heb ik t idee... bedenk dus dat t niet voor iedereen zo makkelijk is, als het voor jou is (zo lijkt t iig) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik had een periode in mijn relatie dat ik echt zeg maar moest vechten voor mn relatie. maarja, als dat van 1 kant komt dan lukt dat dus niet.. maar als je samen door dat moeilijke punt komt, dan is daarna het vechten niet meer nodig? moet je opgeven bij elk moeilijke punt? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
'n Moeilijk punt, dat is geen langere periode of zoiets als dit (wat 'n crisis is, imho ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals je misschien (nog?) wel weet of misschien kon afleiden uit mn eerste post, heb ik t ook niet makkelijk gehad in mijn vorige relatie. En ja, ik heb echt moeten vechten.. Maar als het een tijd door welke omstandigheid dan ook minder gaat, moet je het dan maar opgeven? de handdoek in de ring gooien? omdat je niet voor elkaar en voor je relatie wilt vechten? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat jij 't moeilijk had in je relatie, weet ik ja. Ik snapte toen trouwens ook al niet waarom je de moeite bleef doen omdat hij er precies allemaal minder mee inzat dan jij... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, wat vechten dan is, voor mij was dat vooral niet opgeven ookal voelde ik me niet helemaal lekker. Wanneer dit niet over was gegaan dan had ik natuurlijk wel opgegeven wat uiteindelijk gaat een relatie toch om je lekker voelen bij elkaar, maar ik wist dat dit wel mogelijk was en dat hij tijd nodig had om tot zijn eigen conclusies te komen en dat dat de enige manier zou zijn om de relatie terug te krijgen. Hij heeft moeten vechten door mij te laten zien dat hij het echt meende en dat hij echt mij wou, af en toe moest hij dus ook onzekerheid of jaloezie van mijn kant verdragen. Het is in iedere relatie anders hoe je moet vechten. In dit geval zou utopia heel hard kunnen vechten door hem alle ruimte te geven zijn beslissing te nemen en zelf vol te houden met het vreselijke gevoel, maar dit gaat alleen als hij dan ook nog moeite doet voor de relatie en rekening met haar blijft houden. Als hij niet wil vechten, tsja, dan houdt het op. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb hem deze namiddag gezegd dat ik wil dat hij nu voor me vecht, dat hij toont dat hij 100% voor mij gaat... en dat het anders niet meer hoeft voor mij... Ik had het nodig dit te weten. Wachten en uitstellen kan geen goed teken zijn, vandaar ik wilde het meteen weten. Ik was bang dat hij ging zeggen dat hij nog steeds niet wist en dat zijn gevoelens voor dat meisje sterker zijn dan hemzelf. Gelukkig zei hij dat niet en overtuigde hij me dat hij dat meisje wil en zal vergeten om bij mij te blijven. Deze avond heeft hij het verteld aan dat meisje (want zij wist van niks) om mij gerust te stellen en om zichzelf er beter bij te voelen. Ik hoop alleszins dat hij er zeker van is en dat hij haar uit zijn kop zet, ze zijn tenslotte collega's en werken samen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, t is knokken... and it sucks ![]() Op een gegeven moment was t bij mij zo dat ik er meer moeite mee had dan hij, ik vocht als t ware tegen mezelf en hij ging maar zn gang. Ik hoop dat dat niet zo zal zijn als de TS en haar vriend besluiten samen verder te gaan... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, waarom zou hij eigenlijk alles moeten vertellen over dat meisje. En eigenlijk vind ik het wel heel mannelijk dat hij er niet over durft/ kan praten... Pfft daar heeft elke man toch last van ![]() Geniet er weer van, jouw vriend klinkt als een goede, succes met alles xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hoop ook dat het blijft goed gaan tussen ons, voor mij betekent hij zoveel dat ik mijn leven niet kan indenken zonder hem. Ik heb nog altijd een beetje mijn twijfels want soms doet hij wat vreemd maar ik probeer er niet teveel meer over te piekeren... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over relatie Mangler | 24 | 08-12-2016 15:57 | |
Liefde & Relatie |
twijfels heel veel twijfels tartaarsaus | 9 | 25-11-2012 13:51 | |