Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Grote vale broeken, petjes kunnen heel leuk staan, bakkebaarden en zo'n lijntje van baardhaar langs de kaaklijn, mannen die bikinibroekjes aandoen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Hempjes. Bij jongens zeker. Ligt er btw wel aan of ze zelf wat gespierd zijn. Verder vind ik ijdelheid ook wel wat hebben.
Bij een meisje vind ik jurkjes, die perfect zitten heel mooi staan.
|
![]() |
qua jongens vind ik het nonchelante reizigers uiterlijk sexy, bakkebaarden, gympies enzo, voor oudere mannen echter vind ik het sexy als ze een buik hebben (dus niet dik alleen een buik) en keurig in pak en een sjaaltje, lekker decadente klootzak.
voor dames echter vind ik de alternatieve look helemaal niet sexy maar vind ik het heeeel sexy als ze eruit ziet als een zelfverzekerde bitch met grote zonnebril. Carierrevrouwtje maar niet in een mantelpakje maar wel stijlvol en bitchy incl mooie auto en handschoentjes ![]() (zo zie ik er dus helemaal niet uit, ik zie er niet uit maar ja)
|
Verwijderd
|
qua haar geil ik vreselijk op mooie dreads, kammen en sikjes
![]() ![]() ![]() ![]() kleding maakt me niet veel uit, maar lekker origineel (een beetje alternatief maar dan niet weer precies zoals die massa-'alto's') met veel kleurtjes heeft wel mijn voorkeur ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En bij meisjes,zo'n new age/hippie/goa-trance ganger look.. Bij oudere mensen inderdaad de klootzak en de bitch ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
*geeft nu een beeld van een sexy meisje*
wijde broek (zown turn on ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*heeft eindelijk de tijd voor dit topic*
sexy jongetje: is in bezit van een sikje ![]() is niet langer dan 1,75 (anders steekt ie een meter boven me uit ![]() heeft dreads tot aan de kin of lange haartjes, het liefst geen blond (hoe wel dat bij sommigen ook erg lief staat) heeft grote donkere of helder-blauwe/grijze/groene (pret)oogjes lacht veel en vaak heeft geen gele tanden *bah* heeft mooie handen met normale niet-nagelbijt nagels en lange vingers piecings zijn supergeil, mits het bij de persoon in kwestie past en niet te veel is.. neusbrugpiercings en lippircings zijn mooi, en zoals ik dankzij chaos heb uitgevonden: industrial piercings zijn ook heel ehm leuk om naar te kijken ![]() heeft een beetje een zelfverzekerde en arrogante uitstraling over zich maar is het niet (ja, of juist wel - maar dan wel op de leuk-grappige manier ![]() qua kleding hmm.. kleding maakt me niet zo veel uit, overhemden vind ik opzich wel lief - echt van die 'foute' overhemden met grote ruiten er op ![]() ![]() ![]() sexy meisje: draagt (lange wijduitlopende) rokken en rokjes, v-hals dingetjes, korsetten, kant.. latex is leuk, maar niet te overdreven, grote ogen (eigenlijk zou iedereen grote ogen moeten hebben *heeft beetje hekel aan van die varkensoogjes*), lange vingers vink ook mooi.. ook weer de piercings: tongpiercing, lippiercing/labret, neusbrugpiercing (nee, niet allemaal tegelijk). EN ze heeft stijl/klasse/noem het hoe je wil en straalt dat af ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
bij de vrouwen:
Ik vind lang haar dat door de war zit erg mooi ![]() ![]() Maar een vrouw die zich heel erg elegant gekleed heeft vind ik ook erg sexy. Zonnebrillen, make-up, stileto's, mantelpak en styl haar vind ik erg sexy... bij jongens: Zoals ninnoc zeg maar beschreef, maar dan zonder de bakkebaarden. Ik vind jongens die bruin zijn door de zon erg sexy, vooral als ze ook nog van die blonde krullen hebben. Zeg maar een soort surferstype. Een heupbroek met gympen is helemaal sexy en een wit (onder)hemd op de bruine huid is echt prachtig ![]() |
![]() |
|
Vrouwen in pak, met een diep decollete, maar niet te diep, maar getailleerd krijtstreeppak, met stilleto hakken er onder, mooi bruin getint, bruin haar, beetje opgelicht door de zon.
Mannen hmmz tja ![]() ![]() voorkeur gaat toch wel naar nette kleding, hugo boss, iceberg etc vinnik erg mooi, gecombineerd met mooooie ogen en een gebruind lijf
|
![]() |
oeeee,'k heb donderdag een super mooi jochje gezien:
een broek met wijduitlopende pijpen(rrr,das echt zo moooi bij jongens),een doek op zijn hoofd,allee,zo geknoopt,ik kan het niet uitleggen,zo'n hoofdhoek dus maar er hing nog veel stof op zijn rug.HIj had ook zo'n uitstraling. Vrouwen in pak(Rodina legde dat al uit) maar echt zo'n bitch,of zo iemand die de mannen rond haar vingers draait,en ook niet vies is van vrouwen(sry voor de uitdrukking maar ik heb zo iemand in mijn hoofd ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb hier niks aan toe te voegen ![]() |
![]() |
||
acid-star schreef:
Citaat:
![]() ![]() jongetjes met en baggy spijkerbroek of grijze baggy ribbroek met geruite lieve boxershort erboven uit, een bloesje of t shirt, lief haar en een lief hoofdje en een sigaret en een sikje das pas sexxiieeeeeejj! ![]() (maar dan moeten ze wel liev zijn) en bij meisjes: roze! en streepjes! en als ze er bitchy uitzien of juist heel schattig ![]()
Laatst gewijzigd op 29-06-2002 om 20:35. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
echt sexy jongeboy16 | 22 | 22-10-2011 21:53 | |
De Kantine |
[Fototopic] Welke bekende man/vrouw vind je heet/sexy/mooi? Missy | 500 | 29-06-2010 12:42 | |
De Kantine |
Welke kies je? Je moet kiezen Michel1992 | 27 | 29-08-2009 15:46 | |
Lifestyle |
wat vind je sexy? Roffachick | 3 | 25-09-2005 20:27 | |
Lifestyle |
Wat is SEXY bij mannen? Blitzkrieg Bop | 239 | 12-10-2003 01:21 | |
Lifestyle |
fototopic Ninnoc | 452 | 02-07-2002 19:10 |