Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2004, 19:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
El Kim schreef op 06-11-2004 @ 18:40 :
Wat een kutzooi
That sums it up.
Advertentie
Oud 06-11-2004, 19:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, toen ging het weer mis nadat het zolang zo goed is gegaan Is er nog iets te redden of lukt dat al niet meer?
Oud 06-11-2004, 20:21
marrel
marrel is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-11-2004 @ 20:16 :
wat goed meis dat je je opgegeven hebt
uhuh speciaal voor jou k heb ook nog een soort van vriendin overgehaalt, die had het er pas al over en ik weet dat ze het moeilijk heeft maar ze durfde niet *goed gevoel heeft*
Oud 06-11-2004, 20:24
Ruudje
Ruudje is offline
Oud 06-11-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 06-11-2004 @ 21:21 :
uhuh speciaal voor jou k heb ook nog een soort van vriendin overgehaalt, die had het er pas al over en ik weet dat ze het moeilijk heeft maar ze durfde niet *goed gevoel heeft*
naja, je moet t meer voor jezelf doen he
maar ben blij dat je er iig over na hebt gedacht.. dat is al positief en ook nog positiever dat je t doet..
baadt t niet, dan schaadt t niet zeg ik altijd
wel leuk dat je nu samen kan
Oud 06-11-2004, 20:47
Chaucus
Chaucus is offline
Vanmorgen gewinkeld met mam ghe, heerlijk om zoiets ns weer te doen Gelukkig hoefden we nu niet ver te lopen, want dan is het niet echt leuk voor haar...

Vanmiddag had ik meoten studeren eigenlijk niet gedaan Misschien moet ik nu de boeken nog maar even pakken....er is toch niet veel op tv ofzo...

Gezellig kaarsjes aan...ondanks dat k alleen ben is het zo best wel gezellig eigenlijk...straks nog glaasje wijn erbij ofzo

Edit: Tikfoutje

Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 22:08.
Oud 06-11-2004, 22:06
metallica
metallica is offline
Net terug van het toneelstuk. Saai, sorry hoor. Naja, het tweede deel viel wel mee, zou zelfs spannend genoemd kunnen worden De muziek was wel helemaal geweldig Ik wil ook een electrische gitaar...Maar dan zal ik eens moeten leren sparen....
Oud 06-11-2004, 22:17
Verwijderd
Godverreuhdomme ik weet dta ik nooit meer relatie zal hebebn met mun ex en kheb ook al un nieuwe vriend maar waarom houd je dna wel die herinneringen en die pijn bij mooie liedjes van jou en je ex samen hoewel je geen relatie meer met hem wil! Kben telkens bang dak nog teveel van um houd en dan voel ik me weer schuldig tegenover mun nieuwe vriend... Maja ik was ook ineens gedumpt en al vrij snel had ik mun vriend van nu.. miss. ligt t daaraan.
Oud 06-11-2004, 23:24
Nijn*
Nijn* is offline
Sluit ik dit nu voor altijd af? Als ik dit voor mezelf beslis, zal ik er dan nooit meer bij kunnen? Kan ik zomaar alles laten gaan, en proberen door te gaan? Kan ik vergeten, of moet ik verwerken? Ben ik bereid ervoor te gaan, er écht weer voor te knokken? Kan ik een bladzijde omslaan, en beginnen aan een nieuw hoofdstuk..? Is slechts één woord genoeg..

Droom en schud de wereld wakker..

En in hemelsnaam, wat doe ik op dit onchristelijke uur nog achter mijn pc? *schopt zichzelf naar bed*
Oud 07-11-2004, 08:17
Verwijderd
Weer een rare droom. Het is te vaag om goed uit te leggen, maar het ging over Erik (Ertur van forum), mn ex, Stefanie (Stefanie op forum) en Nico (Metal_Jacket op forum)...
Ik ging met Erik naar een feest van mn ex. Heel vaag. We liepen ergens langs en zagen daar Roelof basketballen. Hij was helemaal in zn element en bezweet en weet ik t Toen gooide Roelof de bal richting ons en ik kon m niet pakken dus pakte Erik m en toen gooide hij de bal in de ring, ondertussen vragend wie dat was. Dus ik vertelde dat het Roelof was en met zn drieen liepen we naar Roelof's huis.
Ondertussen hadden we t over bezwete lichamen ( ) en Erik zei iets of dat niet vies was ofzo. En ik zei dat ik een bezweet lichaam van Roelof wel gewend was en dat totaal niet erg vond ofzo. Het was allemaal heel vaag En toen stopte Roel ineens en begon met een sorry-betoog. Sorry voor dat en dat en dat. En ik was helemaal uit het veld geslagen zeg maar. Ik kon hem niet zeggen dat het goed was (iets wat ik altijd deed )... Ik zei oke en we liepen verder.

Dat feest was in een of ander huis wat we niet kenden ofzo. We dronken wat enzo en Erik was daar helemaal niet meer. Hij liep wel mee naar binnen maar verder komt ie niet meer in mn droom voor.
En toen ging ik op zoek naar Stefanie. Het was een heel erg groot huis. Een paar meiden gingen pannenkoeken bakken. Heel stom
En toen op een gegeven moment kwam ik Roelof tegen. Hij was echt heel erg lief en hij kuste me. Een moment verzette ik me even, maar ik was zo weer verkocht en kuste mee. We gingen ergens zitten en hij ging zo op in mij dat hij niet merkte dat er een man binnenkwam. Dus ik zei t tegen m en hij keek op en die man was boos en Roelof moest mee. Ze gingen ergens heen.
Ik zei oke en ik ging weer verder met mn eigen ding. Stefanie zoeken

Heel verhaal en hij kwam weer terug en t was zo fijn met m
Op een gegeven moment was iedereen weg en was ik in dat huis en was er iets met een vrouw. Mijn moeder ofzo. Die was ergens ver weg. En O ja, mijn vader ging me naar bed brengen en ik moest me uitkleden waar hij bij was en hij trok zn broek ook uit, want het was toch niet raar als hij zonder broek de slaapkamer binnenkwam. Dat gebeurde wel vaker
Maar ik wou dat helemaal niet, maar ik zei niets en ging maar op bed zitten en had alleen mn broek uit. Voor de rest durfde ik niets te doen en hoopte dat ie snel weer weg zou gaan.

Toen was mijn moeder dus ergens bij een slaveniets. En ik kwam in de rol van mn moeder zeg maar. Dat is allemaal nog vager dan de rest en helemaal niet uit te leggen.

En toen ging ik met Nico voor van alles zorgen in een huishouden. Voor de twee kinderen van dat gezin, voor de boodschappen, kleding kopen, honden, echt alles.
We hadden zo'n tweelingbuggy zeg maar en ik duwde die en we moesten ergens oversteken. Toen zei ik iets wat ik altijd zei (ik kan er nu even niet meer opkomen) en toen zei ik: een slim iemand zei ooit eens: en dan mijn uitspraak.

Heeeeel vaag dus

Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 08:24.
Oud 07-11-2004, 10:20
Quiana
Quiana is offline
Brr, ik heb echt even een schop onder m'n kont nodig...

Zit enorm te twijfelen (wel/niet en wat ontbijten blaaat.), zit
nog in pyama, moet enorm veel doen en heb totáál geen zin
ook maar iets te doen. :/

Nouja. Eerst maar douchen + aankleden dan maar.
Oud 07-11-2004, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 07-11-2004 @ 11:20 :
Brr, ik heb echt even een schop onder m'n kont nodig...
*schopt*
Oud 07-11-2004, 10:30
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 07-11-2004 @ 11:21 :
*schopt*
(en nu ga ik écht)
Oud 07-11-2004, 10:50
Verwijderd
Ik vind het aan de ene kant zo tof dat ik nog steeds contact heb met die Griekse vakantieliefde, maar aan de andere kant krijg ik daardoor steeds meer verlangen naar een relatie, en zeker een relatie met hem.
Ik weet niet wat we van elkaar zijn, hebben we een relatie, zijn we vrienden, kennissen, wat zijn we?! Hij heeft gezegd dat hij geen relatie wilde, wilde vrij zijn, en met zijn werk (barman) was het ook niet ideaal. maar waarom twijfel ik dan?

Waarom weet ik het allemaal wel, maar besef ik het niet?!

Gisteren vertelde een goede vriendin van me dat het na een periode van dipjes enzo het weer goed gaat tussen haar en haar vriend, ze heeft weer vlinders en hij helpt haar met haar onzekerheid. Waarom begin ik dan spontaan te huilen, en voel ik steken van jaloezie? Niet eens omdat ze een leuke vriend heeft (tis een leuke kerel), maar gewoon omdat andere mensen wel gelukkig kunnen zijn met wat ze hebben, maar ik niet...

Collega van mij heeft vriendinnetje in Polen, waarom werkt dat wel, en kan ik niet een vriend in Griekenland hebben? Mja, zij is 16, Mike is 25. Hij is Pools, ik ben Nederlands. Ik haat mezelf voor jaloers zijn op anderen, ik ben zo helemaal nooit geweest (niet bewust iig)

Waarom bepalen jongens, en het feit of ik een relatie heb, hoe ik me voel en me gedraag? Waarom laat ik mijn geluk afhangen van andere mensen? IK ben degene die mijn eigen geluk moet zoeken. Ik weet precies waar het ligt, waar ik het kan vinden, maar waarom werken de financiën dan niet mee? Als dat zou lukken, had ik allang in Griekenland gezeten. Al ben ik dan maar schoonmaakster of kamermeisje, in een restaurant of café, maakt me niet uit. Ik zou gelukkiger zijn als dat ik me nu hier voel...

*snikt*
Oud 07-11-2004, 11:02
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Quiana schreef op 07-11-2004 @ 11:30 :
(en nu ga ik écht)
*Schopt na*

>: D
Oud 07-11-2004, 13:18
Verwijderd
wat gaan we toch doen met al die verwarringsbronnen?
Oud 07-11-2004, 14:40
Verwijderd
Care for me, care for me..

Bah, ben misselijk, terwijl ik haast niets heb gegeten/gedronken (1 boterham met pasta, beker chocolademelk, 1 biscuitje). Stom hoor.
Morgen allemaal moeilijke tentamens, IK WIL NIET! maar het feit dat ik niet wil maakt niet zo heel veel uit geloof ik, ik moet gewoon. Bahbahbah.

Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 15:13.
Oud 07-11-2004, 16:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me best alleen als ik allemaal verliefde stelletjes zie.
Oud 07-11-2004, 16:23
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 07-11-2004 @ 12:02 :
*Schopt na*

>: D
Pas maar op jij, je hebt nog drie knietjes van me tegoed...
Citaat:
Ave9 schreef op 07-11-2004 @ 15:40 :
Bah, ben misselijk, terwijl ik haast niets heb gegeten/gedronken (1 boterham met pasta, beker chocolademelk, 1 biscuitje). Stom hoor.
Misselijkheid kan ook juist komen doordat je te weinig hebt
gegeten...
Oud 07-11-2004, 16:31
Verwijderd
Hm, in dat geval moet mijn maag niet zeuren, ik ga afvallen. punt uit.
Oud 07-11-2004, 16:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ave9 schreef op 07-11-2004 @ 17:31 :
Door veel gezonde dingen te eten val je af, heb je minder kans op 'terugvallen (vreetbuien)' en stopt je maag ook met zeuren.
Oud 07-11-2004, 16:42
Verwijderd
Dat is waar, maar in combinatie met buikpijn (ongesteld) had ik toch niet zoveel trek, dus ik dacht, waarom eten?

En de 'gezonde' dingen die ik graag eet zijn niet zo gezond als ik zou willen.. DUs eet ik die liever ook niet.
Oud 07-11-2004, 16:43
J3s
J3s is offline
Citaat:
Op deze manier wordt de verleiding wel groter om te eten En als je eenmaal de koekjes en dergelijke gevonden hebt.........
Oud 07-11-2004, 16:43
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Ik neem aan dat je wel verantwoord wilt afvallen, en geen crash-dieet compleet met jojo-effect nastreeft? Met wat jij vandaag
gegeten hebt kan je misschien wel afvallen (wat logisch is, want
het is en blijft veel te weinig), maar dat is dus NIET de juiste
manier.

Bovendien maak je zo de kans dat je aankomt enz alleen maar groter; met (te) weinig eten geef je je lichaam een flinke klap.
Op het moment dat je weer meer/een gezonde hoeveelheid gaat
eten, slaat je lichaam alles op (= aankomen en dus het
tegenovergestelde bereiken van wat je eigenlijk wilde) om zich
te beschermen tegen weer een 'hongersnood'.

Als je echt wil/moet afvallen, doe dat dan op een verantwoorde
manier - je hebt maar één lichaam, wees daar zuinig op...
Oud 07-11-2004, 16:44
Verwijderd
Ik ga zo met avondeten wel weer 'veel' eten, dat vind ik lekker dus. En ik ben stiekem toch trots dat ik vandaag zo weinig heb gegeten, dat lukte me dus wel
Oud 07-11-2004, 16:49
Verwijderd
Ik zie het gewoon even allemaal niet meer zitten...
Oud 07-11-2004, 16:57
Mariposa
Mariposa is offline
Ik voel me in de steek gelaten...
Oud 07-11-2004, 17:13
Verwijderd
Ik wil m sms'en, zeggen dat t niet goed gaat. Maar ik doe het niet. Zo goed kennen we elkaar niet (denk ik), ik kan zelf niet eens zeggen waarom het niet goed gaat, hij kan t ook niet helpen. En ik weet eigenlijk niet wat ik wil, verwacht?

[edit: hij nu online. en vrolijk..dus ik ga blij voor m zijn]

Laatst gewijzigd op 07-11-2004 om 17:16.
Oud 07-11-2004, 17:39
Gothic
Gothic is offline
Ben vandaag gewoon helemaal naar Utrecht naar m´n kamer gereden, durfde eignelijk niet, maar ben trots op mezelf dat ik toch maar gedaan heb . Ging prima, zelfs in de file gereden...

Morgen weer college, helemaal geen zin, maar ja, wel gezellig weer.
Oud 07-11-2004, 17:59
Verwijderd
ik heb een hele goeie vriendin. en ik ben super blij da ik haar ken.
en pas heb ik een paar keer gedroomt over ons.
da we gingen zoenen.
opzich nix raars, kan je altijd wel dromen.
alleen daarna droomde zij ook ongeveer het zelfde.
en vannacht heeft ze t weer gedroomd.
en ik vind t wel raar.
ergens ook wel leuk, maar ik weet nie.
t voelt goed, maar toch weer nie. want ik weet nie wa ik dr mee moet. en zij ook nie denk ik.
ik weet nie of t onze vriendschap in de weg gaat staan.
als t zo door gaat nie, denk ik. maar da kan altijd veranderen.
en ik wil haar echt nie kwijt.

en ergens ben ik bang da ik dalijk verliefd word op haar ofzo.
want je weet maar nooit
en dan ben ik bang da ik haar kwijt raak.

dus ik weet nie wa ik ermee aan moet.
Oud 07-11-2004, 19:42
metallica
metallica is offline
Al twee dagen nauwelijks gegeten Vind het knap van mezelf.
Oud 07-11-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
metallica schreef op 07-11-2004 @ 20:42 :
Nauwelijks eten is niet knap. Gezond en voldoende eten wel.
Oud 07-11-2004, 19:53
Verwijderd
Morgen misschien ff de stad in, zwempak en de Van Dale kopen. Lekker geld uitgeven/dingen kopen, zonder rood te staan (al sta ik nooit rood, kan ook niet, maar net geld en boekenbonnen gehad voor m'n verjaardag).

Dinsdag presentatie...maar ik hoef toch niet te presenteren. Ben wel verantwoordelijk voor het verslag dat er na in moet worden geleverd, maar dat komt vast wel goed.
Oud 07-11-2004, 19:58
Verwijderd
Veel te veel gegeten vandaag Waarom is het nou zo moeilijk allemaal. Ow en morgen tentamen en heb amper geleerd, dus dat wordt weer fijn morgen
Oud 07-11-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Zo, ben jij even stoer!
Oud 07-11-2004, 20:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Alles behalve knap.
Oud 07-11-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
over een paar dagen doe jij je te goed aan liters cola, grote brokken speculaas en beestachtig grote bakken zoete popcorn.
Oud 07-11-2004, 20:44
Verwijderd
Kon ik maar even bij hem zijn, al was het maar 1 minuut. Mja, it's ok.
Verder heb ik al 3 dagen heel slecht geslapen, en ik zie er gewoon tegenop om weer naar bed te gaan omdat ik ergens zoiets heb van: wat als ik vanavond weer niet goed slaap. Ik moet er gewoon niet zo veel mee bezig zijn, maar dat is makkelijker gezegd dat gedaan
Oud 07-11-2004, 21:17
Verwijderd
een hele hand vol met moeilijke jongenskwesties

ik denk dat ik er maar aan moet gaan wennen
Oud 07-11-2004, 23:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het lege zondagavond-gevoel...
Oud 07-11-2004, 23:31
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waar is m'n post heen?
Oud 07-11-2004, 23:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 08-11-2004 @ 00:31 :
Waar is m'n post heen?
Ik heb 'm opgegeten.

*Burp*

Sorry. Honger.
Oud 08-11-2004, 06:45
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-11-2004 @ 00:39 :
Ik heb 'm opgegeten.

*Burp*

Sorry. Honger.

Hm... wiskunde cijfer zo terug... Ik wil niet
Oud 08-11-2004, 06:58
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 08-11-2004 @ 07:45 :
Hm... wiskunde cijfer zo terug... Ik wil niet
Same here... En niet alleen wiskunde ws. Nou ben ik eigenlijk te benieuwd, dus ik wil het wel weten, maar ik ben bang voor een slecht cijfer.

En ook nog engels presentatie. Ahhh
Oud 08-11-2004, 09:14
-Flip-
-Flip- is offline
hehe, eindelijk weer tijd. Druk weekend gehad. Vrijdag was zooo koel... en het voelde weer goed om samen met haar te zijn... vasthouden..
Oud 08-11-2004, 09:20
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 07-11-2004 @ 17:14 :
Ik voel me best alleen als ik allemaal verliefde stelletjes zie.
Feel the same.. En dan in combinatie met het Kreta-verhaal (vakantieliefde) is het nog erger...
Oud 08-11-2004, 09:40
-bambi-
-bambi- is offline
ik ben gisteravond door mijn grote liefde gedumpt en moet nu de hele dag stage lopen tot 5 uur
(in mijn eentje achter een computer zitten uren en uren, wordt hier echt parra!)
Oud 08-11-2004, 10:13
Verwijderd
GRRRR zou vanmorgen tentamen hebben (had het al niet goed geleerd, maar oke). Zitten we in de tentamenzaal, wordt er doodleuk gezegd "ja sorry we kunnen de tentamens niet vinden". Na is toch niet normaal, ik wist dat de Hanze slecht was met dingen regelen, maar dit is een nieuw dieptepunt .

Blegh..
Oud 08-11-2004, 10:50
Sadachbia
Sadachbia is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 08-11-2004 @ 11:13 :
GRRRR zou vanmorgen tentamen hebben (had het al niet goed geleerd, maar oke). Zitten we in de tentamenzaal, wordt er doodleuk gezegd "ja sorry we kunnen de tentamens niet vinden". Na is toch niet normaal, ik wist dat de Hanze slecht was met dingen regelen, maar dit is een nieuw dieptepunt .

Blegh..
euhh...ja dat wou ik dus ook net zeggen...
stelletje idioten daar op die school...waar zijn ze mee bezig...

(stiekem toch blij dat ie niet doorging om bepaalde reden(en))
Oud 08-11-2004, 10:52
Nona
Nona is offline
Als iemand me nu niet heel hard gaat schoppen krijg ik mijn practicum niet af.

Regels voor berichten