Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1066 is net uit. @ TS, overlocken met Dviders, dus laat je je geheugen op 200 lopen.(5:4 of zo) Of, wat voor geheugen heb je?A merk geheugen laat zich goed overlocken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Processoren met 1066 MHz FSB zijn er inderdaad ook, die hebben gewoon een quad pumped bus van viermaal 266 MHz en daar hoort dus ook sneller geheugen bij. In het verleden zijn er ook wel P4's geweest die SDR gebruikten, dat was helemaal een ramp. Die dingen hadden dus quad pumped 400 MHz bus en gewoon SDRAM, dus niet DDR, op 100 Mhz. Voeg daarbij de problemen destijds met de MTH van de i820 chipsets en je weet waarom er veel mensen zijn overgestapt op een Athlon. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar vind het een beetje een marketings truck van Intel, 800fsb wat werkelijk maar 200 is. Maar jah, dat is mijn story. Ben niet zo bekend met Intel alleen hun quad based cores en die proccesors gebruiken beter de dual channel, etc.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar welke dell heb je dan? Zou gewoon door sparen en dan een heel nieuw systeem in elkaar te zetten. En eventuel een nieuwe kast, moet je kijken hoe groot je kast nu is. Voor 300+euro heb je al een leuke mobo/cpu/ram combo, en dan nog een videokaart.... Try de hcc , daar hebben ze soms wel een leuke mobo/cpu/ram aanbieding. Of 2e hands.
||
Citaat:
512MB pc1066 rdr-ram (533Mhz) P4 2,8 @533mhz 120GB hd 2MB seagate ati9700tx (AGP) moederboard?dell Chipset Intel 850E probleem ligt em dus in de mobo, waarbij de nieuwe standaart 775 dus ook betekent nieuwe cpu ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[pc]lage snelheden op RAM namnatulco | 13 | 11-03-2006 12:05 | |
Software & Hardware |
[RAM] SD of DDR-ram Kawouter | 18 | 28-12-2003 10:14 | |
Software & Hardware |
[Geheugen] Vraag over FSB Choking Duck | 4 | 06-12-2003 08:48 | |
Games |
hoeveel mb ram heb je nodig voor het gemiddelde spel? en hoeveel Mhz? Isa | 25 | 26-12-2002 11:33 | |
Software & Hardware |
RAM voor de imac jantje006 | 9 | 28-10-2002 08:53 | |
Software & Hardware |
RAM voor in me imac.. jantje006 | 1 | 26-10-2002 07:24 |